2024-01-18, 19:32
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olipio
Det är ju exakt detta som vi tittare vill ha. Jag vill att en psykopat ska vara med i hopp om att en tjej väljer honom, också en lite halvful kille som matchar med en skitsnygg tjej är ju också askul att följa för o se vad som händer.

Ja, ett roligt program.

Vad jag hör verkar Meira vara hatobjektet med en tråkig och trångsynt personlighet tillsammans med otrevlig variant av Fares Fares näsa med tillhörande häxvårta.

Christoffer har gjort en FÖR bra deal och en massa fula killar bygger upp hopp om att ro hem en 10-poänger de med.

Själv tycker jag det är otroligt komiskt att finskan vägrar inse att hon inte är attraktiv och att felet skulle ligga hos killen.
Citera
2024-01-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Ja, ett roligt program.

Vad jag hör verkar Meira vara hatobjektet med en tråkig och trångsynt personlighet tillsammans med otrevlig variant av Fares Fares näsa med tillhörande häxvårta.

Christoffer har gjort en FÖR bra deal och en massa fula killar bygger upp hopp om att ro hem en 10-poänger de med.

Själv tycker jag det är otroligt komiskt att finskan vägrar inse att hon inte är attraktiv och att felet skulle ligga hos killen.

Meira har förmodligen dejtat väldigt maskulina mellanösternmän tidigare, därför tror jag hon tycker att killen hon valde är lite mesig, och det håller jag med om, nog många kvinnor som hade gillat han men han är fan mer feminin än maskulin.

Han Christoffer är ju en riktig jävla flumhippe och också jävligt mycket snyggare bakom vägg.

Håller med om finskan hundra procent haha, extremt självförtroende men det går tyvärr åt fel åt för att vara attraktivt.
Citera
2024-01-18, 19:46
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olipio
Meira har förmodligen dejtat väldigt maskulina mellanösternmän tidigare, därför tror jag hon tycker att killen hon valde är lite mesig, och det håller jag med om, nog många kvinnor som hade gillat han men han är fan mer feminin än maskulin.

Han Christoffer är ju en riktig jävla flumhippe och också jävligt mycket snyggare bakom vägg.

Håller med om finskan hundra procent haha, extremt självförtroende men det går tyvärr åt fel åt för att vara attraktivt.

Meira är allt annat än attraktiv i min bok, tom värre än finskan, men hon gör rätt analys om den sociala framtiden - hon kommer inte att fungera i en vänskapskrets med svennebananer.

Ser fram emot nästa avsnitt då risken är överhängande att finskan på ett eller annat sätt tvingar till sig fysisk bekräftelse.
Citera
2024-01-18, 20:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Jag undrar om Sergio är planterad för att vi tittare ska ha någon att störa oss på. Han har verkligen en vidrig personlighet, verkar barnslig och lågbegåvad ...

Såklart han är det? Fattar inte vad folk här inne verkar ha svårt att förstå. Netflix är ett kommersiellt bolag som ska tjäna pengar. Om det är massa tråkiga personligheter med så kommer inga titta = ingen lönsamhet. Nu sitter vi här på flashback och på andra ställen och stör oss på honom. Detta betyder i längden mer tittare och diskussion kring programmet = mer lönsamhet. Detta är inte så svårt att greppa.
Citera
2024-01-18, 21:09
Medlem
santos_devilles avatar
Hon Meira, vad trodde hon? Att Oscar Svensson skulle vara en mörk spanjor? Nog att Oscar verkar vara sjukt tråkig och lite så svennig men vad trodde hon?

Fan vad jag stör mig på han med bandana/scarf. Han tror han är någon dr Phil eller något.

Kul program att glo på med tjejen. Båda sitter och stör sig på samma människor vilket är ovanligt när det kommer till reality-tv

Inget par kommer hålla för alla förutom Oscar, bandana snubben och gingern är med för att få vara med på tv och bli kändisar.

Tänk er att hångla med någon man inte tänder på bara för att vara med på tv. Haha
Citera
2024-01-18, 21:29
Medlem
timpanis avatar
Rasmus ber nu om ursäkt om det han sagt i programmet gjort att någon känt sig sårad.

När ska folk lära att man ber ursäkt för vad man gjort. Punkt. Att be om ursäkt om någon blev sårad, är det samma som att säga: "Om ingen blev sårad ser jag ingen anledning att ångra det jag sade".

Dessutom skyller han såklart på klippningen och att det han sagt har blivit taget ur sitt sammanfattning. Också typiska idiot-bortförklaringar.
Citera
2024-01-18, 21:49
Medlem
Citat:
Jag undrar om Sergio är planterad för att vi tittare ska ha någon att störa oss på. Han har verkligen en vidrig personlighet, verkar barnslig och lågbegåvad ...

Red flags på en mils avstånd. Fy vilken obehaglig och löjlig person. Vad håller han på med. Manipulerar den stackars kristna tjejen som sitter och lyssnar på hans nedvärderande kommentarer. Usch
Citera
2024-01-18, 21:55
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Producenterna gnuggar händerna under castingen när han dyker upp. Hur skulle duktige Sergio kunna vara svagbegåvad? Han är ju både DJ och fotbollstränare! Alla svagbegåvade killars dröm ...
Citera
2024-01-18, 22:52
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Christofer har outnyttjad potential. Rasputin-potential.

Han kan bli en mäktig andlig sektledare som lurar kvinnor i säng för sexuell helning om han bara slutade vara så "feministisk" och slutade underkasta sig kvinnor och sätta dem på en piedestal. Han måste bli mer farlig och mindre klängig. Typ som att om man hamnar på hans dåliga sida så bör man vara rädd för att han ska offra en till satan, då kommer ingen kvinna våga bete sig utan istället kommer de tillbe honom.

Även när Catja träffade honom verkade hon försöka spinna hans utseende till något smått positivt genom att kalla hans stil för "rockig" vilket är en sjuk skönmålning när hans stil är mer "någon som är helt ute och cyklar", men sen visade han sig bara vara en mask som pussade hennes fötter och då tappade hon respekten.
Hahaha! Han måste skaffa typ axellångt hår och skägg ner till midjan. Sen är han Rusputin 2.0
Citera
2024-01-18, 23:08
Medlem
Ken Drydens avatar
Hatade Meira, ända fram tills Oscar sade "bri-e" om osten och hon rättade honom. Nu är jag helt på hennes sida.
Citera
2024-01-18, 23:40
Medlem
WallabeJoys avatar
Haha så roligt, upptäckte just de dubbat programmet till olika språk 😂😂
Citera
2024-01-19, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Haha så roligt, upptäckte just de dubbat programmet till olika språk 😂😂

Netflix gör det med alla serier