2024-01-30, 11:56
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruken
Kanske inte ska vara fr hrda mot Adde, fr visst fullkomligt SKRIKER det nt slags nrdrevansch om honom?
Vet ingenting men kan gissa att det varit rtt torrt fr honom i sisdr 25 r, men att han s smningom gett sig sjlv en rejl makeover med gymarmar och tatueringar. Klr sig i det Caf sger t honom r rtt och kr med ngra invade lines som funkar p ngra f stendumma tjejer som blir imponerade och knner sig utvalda.
Gissar hejvilt hr, men nog r det en relativt nyvunnen sjlvknsla som gr i hans loafers.

Annars r Oskar totalt fascinerande. Alla hans manr skriker ju gay, och han fick inte helt ovntat en hel del frgor om sin lggning nr han chattade hos Aftonbladet. Mrk eller ljus? Genuin och spontan eller gr det som han tror r rtt reaktion p varje uppkommen situation? Ingen aning.

Loafers r s fult enligt mig, men Adde som person verkar ju som en skn kille och dessutom som en match fr Catja eftersom han r rtt kvalitet fr henne. Och ja, Catja sg man direkt att hon r en ytlig typ, hon vill inte skmmas ver killen hon visar upp fr sina vninnor.
Citera
2024-01-30, 11:58
Medlem
Hur som helst, Lucas verkar vara en fin person som ville frska f det att funka men var lite vl mesig.
Emilia var dock alldeles fr p och rtt osmaklig faktiskt. Alldeles fr sjlvsker p ett stt som var otroligt ocharmigt.
Citera
2024-01-30, 12:01
Medlem
Squamas avatar
Angende Amanda s lr nog inte en pastorsdotter med barn skilja sig i frsta taget. Att hon sen fll fr en potentiellt galen snubbe r nog relaterat till ngon slags frigrelse. Precis som tatueringarna. Uppenbart hon gr sin egen vg och r trygg i det.

Tyckte programmet var kul hur det nu n redigerats. Ngon som sett frn andra lnder och kan reka ngon ssong?
Citera
2024-01-30, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Hm, jag tycker ofta det r tvrt om. ven i det hr programmet. Tjejerna r klart snyggare n killarna. Jag tror inte tjejer r lika ytliga generellt och gr mer p andra kvaliteter. ven om det ibland r gamla rynkiga gubbar med cash. Men finns s klart ytliga tjejer ocks, de kommer ofta inte s lngt i livet.

Hur ofta ser du en tjej hlla hand med en fulare kille p stan?
Om killen r fulare n tjejen s finns det ofta en kompensationsfaktor iblandad, som ex pengar.
Citera
2024-01-30, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Loafers r s fult enligt mig, men Adde som person verkar ju som en skn kille och dessutom som en match fr Catja eftersom han r rtt kvalitet fr henne. Och ja, Catja sg man direkt att hon r en ytlig typ, hon vill inte skmmas ver killen hon visar upp fr sina vninnor.

Verkar som en skn kille? Vad baserar du det p?
Citera
2024-01-30, 12:21
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Det r ni sjlva som blandar ihop och tar felintellek medan jag tar rtt. Men med hgt intellekt kommer ocks ett sinne dr man lgger mrke till snt som andra menar bara r detaljer.

Hnvisar er till avsnitt 4 vid 03:27. Amanda gr ett frsk till en situps och dr borde ven ni kunna se hennes tatuering.
Det stmmer att Amanda har en tatuering p insidan av vnster verarm. Men du skrev "baksida verarmar. Stora blaffor."

Hennes hgerarm ser ut att vara fri ifrn tatueringar, s allts bara en bekrftad tatuering, p vnster insida av armen.

Dessutom gr hon inte situps dr. Det borde du med ditt "hga intellekt" kunna notera.
Citera
2024-01-30, 12:31
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Vad krvs fr att sga att man jobbar inom finans? Oskar tnkte jag var ngon storstekare om man ser till jobbet men sen visar det sig att han har en helt vanlig ln p runt 60 i mnaden. Det r inte EQT eller Carnegie direkt. Sger ngon till mig att det jobbar inom finans tnker jag EQT, Carnegie, Morgan Stanley osv
Det r nog bara du som tnker s. Oskars
jobbtitel angavs i programmet som "finansiell rdgivare", och under hans kapseldejt med Meira sa han:
Citat:
Jag jobbar i finansbranschen. Det kanske lter brett och torrt, men jag hoppas det r okej att hlla det s dr.
Citat:
Christoffer hade kunnat vara jvligt snygg tror jag. Hade han klippt sig, rakat sig och haft en annan stil tror jag ltt han hade varit snyggast av killarna. Hans nuvarande stil och personlighet gr dock honom vidrig.
Exakt samma spaning har redan gjorts av mnga andra.
Citera
2024-01-30, 12:33
Medlem
timpanis avatar
Amandas nrmaste vnner var mrkhyade tjejer med lite "orten" -vibe. Det knns ganska lngt ifrn Pingstrrelsen, som jag alltid sett som kritvit.
Citera
2024-01-30, 13:07
Medlem
Citat:
Ngra tankar efter att ha sett ngra avsnitt.

Vad krvs fr att sga att man jobbar inom finans? Oskar tnkte jag var ngon storstekare om man ser till jobbet men sen visar det sig att han har en helt vanlig ln p runt 60 i mnaden. Det r inte EQT eller Carnegie direkt. Sger ngon till mig att det jobbar inom finans tnker jag EQT, Carnegie, Morgan Stanley osv.

Christoffer hade kunnat vara jvligt snygg tror jag. Hade han klippt sig, rakat sig och haft en annan stil tror jag ltt han hade varit snyggast av killarna. Hans nuvarande stil och personlighet gr dock honom vidrig.

Man r fortfarande en fotbollspelare om man spelar i Mjllby, inte behver man lira i Real Madrid fr att klassas som det?
Citera
2024-01-30, 13:47
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Jaha, vi ska ltsas att Lucas r korkad fr att ngon klippt snder hans historia och sprida det vidare, okej.

Sa ju inte att han var korkad men att han inte kan ha varit med om s mycket roligt i livet om han tycker att det dr r en rolig historia. Inte ens att de hade trffats ett r tidigare gr historien roligare. Han fick ragg p krogen tjoho vad spnnande och kul!

Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hur ofta ser du en tjej hlla hand med en fulare kille p stan?
Om killen r fulare n tjejen s finns det ofta en kompensationsfaktor iblandad, som ex pengar.

Oftare n tvrt om i alla fall. Oftast kanske mer jmna i utseendet men om det vippar s oftare snyggare tjej n kille.
Citera
2024-01-30, 13:52
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RWCCC
Hur som helst, Lucas verkar vara en fin person som ville frska f det att funka men var lite vl mesig.
Emilia var dock alldeles fr p och rtt osmaklig faktiskt. Alldeles fr sjlvsker p ett stt som var otroligt ocharmigt.

Gissar snarare p osker. Har nog aldrig trffat p en sjlvsker brud som gr runt och vrlar hur jvla snygg rv hon har hela tiden. S sjukt osexigt. Emilia r inte ngonstans ful men gr sig sjlv oattraktiv och osexig genom att gorma om hur jvla het hon r hela tiden.
Citera
2024-01-30, 13:53
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RWCCC
Fattar inte vad du menar faktiskt. Det som var roligt var ju att de redan hade trffats fr nt r sen men inte kom ihg det. Vad read the room?

Nej inte ens det var srskilt roligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in