2024-01-16, 17:48
Medlem
FoxHounds avatar
Som så många sagt, Lucas ser bäst ut av killarna men har verkligen dragit en nit med den finska tjejen.

Rasmus är en fet tönt, som inte verkar ha någon insikt i hur fet han är och krissy lee ser ut som en sliten psyksjuk brud.

Sergio är riktigt ful och tycker själv han är extremt charmig. Våldtäktsmansvibbar, har nog legat med halvt medvetslösa tjejer på efterfester.

Han som meira valde känns väldigt bögig, förstår att meira tycker att det blir kulturkrockar.

Biffen känns riktigt tråkig och känslig, han behöver nog ställa in östrot lite. Tydliga tecken på steroidmissbruk.

Killen med lilla hår verkar vara en riktig bra människa men jävligt cringe och verkar inte fatta att catja inte gillar han.
Citera
2024-01-16, 17:50
Citat:
Ursprungligen postat av Varforedetsa
Förstår inte den afghanska tjejen Meira som har fått den killen som ser bäst ut bland deltagarna och ändå gnäller hon. Hon förväntade sig någon gangster ortenkille med adidasbyxor men fick en lång, välvårdad svensk pilot och ändå är hon missnöjd? Hon hörde ju killen i kapslarna och han lät absolut inte som en ortenkille som säljer knark och skjuter folk och berättade dessutom att han är pilot, så varför är hon förvånad över hur han verkar vara? Klart att hon visste redan från början att killen inte var hennes typ men hon ville ändå fortsätta och sa ja för att fortsätta vara med på programmet och få TV-tid. Märks tydligt att hon är där av helt andra anledningar och absolut inte redo för äktenskap, speciellt inte med en svensk laglydig och välvårdad man.

Hon är sjukt konstig och udda. Förstår inte vad piloten ser hos henne, han kan få en mycket bättre tjej. Hon talar så galet mycket om sin bakgrund, att han inte kan ”förstå” henne då han är svensk och att hennes familj inte skulle acceptera honom. Man börjar ju nästan undra om det är så enkelt att hon är rasist då hon verkar vara sjukt fokuserad på detta. Jag vet inte heller vad hon förväntade sig i kapseln när hon hörde hans röst, vad han jobbade med och vad han hette. Hur kunde hon tro att hon skulle möta en blattekille som säljer knark på torget? Sedan tycker jag att det är väldigt ignorant att påstå att han aldrig kan förstå hennes utanförskap hon upplevt. Bara för man är svensk så betyder det inte att man aldrig upplevt någon form av utanförskap eller mobbning. Helt bisarrt påstående av henne.
Citera
2024-01-16, 17:58
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Som så många sagt, Lucas ser bäst ut av killarna men har verkligen dragit en nit med den finska tjejen.

Rasmus är en fet tönt, som inte verkar ha någon insikt i hur fet han är och krissy lee ser ut som en sliten psyksjuk brud.

Sergio är riktigt ful och tycker själv han är extremt charmig. Våldtäktsmansvibbar, har nog legat med halvt medvetslösa tjejer på efterfester.

Han som meira valde känns väldigt bögig, förstår att meira tycker att det blir kulturkrockar.

Biffen känns riktigt tråkig och känslig, han behöver nog ställa in östrot lite. Tydliga tecken på steroidmissbruk.

Killen med lilla hår verkar vara en riktig bra människa men jävligt cringe och verkar inte fatta att catja inte gillar han.

Förstår inte ens varför Lukas fortsätter med finskan. Är ju helt uppenbart att han är på en annan nivå än henne. Hon är väldigt average, nästintill under average. Jag tycker att Lukas ser väldigt bra ut (no homo) med ett väldigt tydligt och symmetriskt ansikte. Skulle nästan påstå att han är en 10a. Förstår inte ens vad han gör i programmet. Skulle bli förvånad om han inte kan få vem som helst utanför programmet, om han inte är socialt handikappad (som han inte verkar vara).

Killen med lila hår är sjukt cringe, han pratar galet mycket om sex och närhet och verkar bygga upp hela sin personlighet på hur kåt han är. Han ser inte speciellt bra ut heller så har förmodligen bara legat med högst average tjejer under sitt liv också.
Rasmus har alldeles för hög svansföring, vem tror han ens att han är? Han ska vara glad att han ens får någon tjej med sin feta ölmage. Om 30 år kommer han se galet tjock ut om han inte skaffar sig ett gymkort ASAP.

Sergio är uppenbart att han är planterad i programmet för drama. Amanda är dock en 10/10 så fattar inte vad hon ser hos honom.
Citera
2024-01-16, 18:23
Medlem
UseMes avatar
exakt allt handlar om utseende. Den som försöker på något sätt prata sig undan det känner varken sig själv eller någon annan. Finns ingen människa i världen som hade velat vara tillsammans med en man inte attraheras av(förutom vissa som blir betalda för det såklart).
Det jag säger märker man såväl i detta program också
Citera
2024-01-16, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Lucas är ju den enda killen som ser genuint bra ut lol.
Fattar inte hur kan valde att fortsätta med den finska tjejen, hon är typ en 4-5a. Lucas är på en annan nivå.
Ja jag får väl erkänna att jag var lite väl snabb på att döma där. Gick mest på att han såg rödhårig och tanig ut, men vad man än tycker är han så klart flera nivåer över finskan med det köttiga ansiktet.
Citera
2024-01-16, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy

Rasmus är rasist, oroar han sig för att hon är asiat pga av hennes namn.

Att man inte vet vad ordet rasist är 2024 är ju redflag på lågt IQ.
Om man inte attraheras av asiater är man rasist? haha människor det finns...
Citera
2024-01-16, 22:51
Medlem
Pruttkorviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Handlar ju bara om att han är känd.

Hur många damer skulle tycka Machine gun Kelly är attraktiv i sin transiga stil om han inte var kändis?

Är man kändis blir allt helt plötsligt godkänt och ses som stil medans Nicklas i kassa tre skulle ses som fjollig råhomo om han gjorde samma sak eller bara ens tog 10% av looken.

Christoffer är såklart fri att välja sin stil men han borde fatta att det också innebär en minskad marknad för hans del. Han kommer säkert hitta rätt till slut nu när han fått tv-tid och hitills visat fina, om än mesiga, sidor av sig själv. Själv får jag sådana där gaytenor-vibbar av Christoffers stil.

Precis. Jag håller med dig. Problemet är att Christoffer är så cheezy och omanlig och hand outfit är bara sista korstecknet på graven. Det känns inte äkta och han är inte cool i sin stil. Min dotters pojkvän är så självklar i sitt pärlhalsband och det är bara en självklar del av honom och hans stil, inget varken omanligt eller överdrivet hippt. Och det är som att viss är naturligt coola i nästan vaf som helst medan andra bara blir kostiga i en outfit.

Jag tror tricket är naturlig självsäkerhet samtidigt som man bär upp en stil.

Få förunnat och Christoffer är inte en av dem.
Citera
2024-01-16, 22:55
Medlem
Pruttkorviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Haha ja hon var svårt sugen på Rasmus. Även om han inte har utseendet med sig så vet han hur han ska bete sig runt tjejer till skillnad från övriga.

Bra poäng där. Ha n har en lagom avslappnad stil
Citera
2024-01-16, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varforedetsa
Förstår inte den afghanska tjejen Meira som har fått den killen som ser bäst ut bland deltagarna och ändå gnäller hon. Hon förväntade sig någon gangster ortenkille med adidasbyxor men fick en lång, välvårdad svensk pilot och ändå är hon missnöjd? Hon hörde ju killen i kapslarna och han lät absolut inte som en ortenkille som säljer knark och skjuter folk och berättade dessutom att han är pilot, så varför är hon förvånad över hur han verkar vara? Klart att hon visste redan från början att killen inte var hennes typ men hon ville ändå fortsätta och sa ja för att fortsätta vara med på programmet och få TV-tid. Märks tydligt att hon är där av helt andra anledningar och absolut inte redo för äktenskap, speciellt inte med en svensk laglydig och välvårdad man.

Ska jag vara ärlig så tror jag det här med chinos och brie bara är en cover-up. Han är feminin i sättet precis som vissa andra av deltagarna och han utstrålar en viss barnslighet. Att hon verkar vilja ha en ortenkille handlar nog mer om att hon suktas av den motsatta extremen till det här feminina daltande beteendet som så många av snubbarna håller på med. Lite ryggrad skulle vart skönt att se.. Jag håller på att tappa intresset för hela grejen nu när jag ser hur även de mer maskulina inte kan sätta ner foten och säga vad de tycker och tänker. Christoffer slår mig som den mest genuina personen men tyvärr så tofflar han sönder så det lär inte gå bra där heller, om han hade haft lite pondus, självrespekt och bättre klädstil hade han nog vart the number one.
Citera
2024-01-17, 00:41
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tixwi
Att man inte vet vad ordet rasist är 2024 är ju redflag på lågt IQ.
Om man inte attraheras av asiater är man rasist? haha människor det finns...

Var ett av alla exempel, han hade väldigt mkt issues med hennes namn och stavning och vad det betydde, som den ledde in på asiatiskt utseende.

Är väl rasistiska att anta massa om hennes ursprung pga an hennes namn. Det är väl just det som är rasistiska, inte huruvida han tänder på asiater eller inte.

Så ja iq kan man absolut fundera över.
Citera
2024-01-17, 02:32
Medlem
Vissa av killarna är la ok, vissa inte.

men de kunde la fått in lite finare tjejer allmänt? Rätt många är rätt pluffsiga, medans nästan alla killar är skapligt vältränade.

Enda tjejen jag hade kunnat tänka mig personligen är Amanda, den kristna tjejen.
Senast redigerad av stampentrekant 2024-01-17 kl. 02:36.
Citera
2024-01-17, 08:38
Medlem
Att inte Christofer märker att Katja inte har samma intresse eftersom hon inte ger komplimanger tillbaka men han ändå fortsätter undrar man verkligen hur den människan tänker.. Sen hela tiden säger han att han gilla henne + är på henne, har man inte förståndet själv att man inte ska vara för på?

Sen Meira och Oskar, Oskar verkar verkligen en 10/10 kille enligt mig, men ändå behandlar Meira honom som skit.. Hur tänker hon? Varför är hon så osäker? Oskar är väl ändå den som ser bäst ut och mest godhjärtad av alla killarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in