2024-01-19, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Nej, nej, nej!!! Jag har smygtittat på programmet ett tag då jag hemligen njuter av svenska skämskuddar, men nu visade det sig att flera vänner i USA också följer.

Visas det här världen runt alltså?! Jag dör!

Jag får nu stammande förklara att detta inte är ett tvärsnitt av svenska mäns ”spännande frisyrer”

Fast jo, det är ju det! Eller vart bor du?
Vart jag än går är det en blandning av manbuns (kristoffer), flottigt o ovårdat hår (Sergio), och resten har diverse taper/fade-stilar (Rasmus, Lucas & Oskar) så skulle nog säga att det är en perfekt representation av ”mäns frisyrer”..
Citera
2024-01-19, 14:54
Medlem
CSHamiltons avatar
Katja / Christofer

Fattar inte Christofer i kjol och rosa hår att Katja kommer säga nej nar det kommer till kritan? Kan sätta 1 miljard på att hon redan nu äcklas av honom och att produktionen tvingar henne att fortsätta vara med.

Aldrig sett en mer feminin "man" i hela mitt liv. Han är mer feminin än vad hon är. Är detta hur svenska män beter sig 2024?! WTF

Kommer kriget så kommer han ställa sig bakom henne.

Sverige behöver återinställa kamratuppfostran och mobbning direkt så att sånna här veka män sållas från vetet direkt i lågstadiet. Jag skäms och funderar starkt på att lämna in mitt svenska pass och aldrig besöka Sverige igen. Fyfan.

Det är redan 100 sekvenser där man ser att Katja äcklas av honom något fruktansvärt.
Senast redigerad av CSHamilton 2024-01-19 kl. 14:57.
Citera
2024-01-19, 15:15
Medlem
Christoffers tröja i avsnitt 5.. jag är mållös. Jag hade inte orkat
Citera
2024-01-19, 15:24
Medlem
Såg precis den här artikeln https://sverigesradio.se/artikel/love-is-blind-deltagare-castad-trots-atal-om-misshandel-av-ex vad tänker ni?
Citera
2024-01-19, 15:26
Medlem
Okej! HMs rea-sektion för damer har seriöst sponsrat Christoffer.
Citera
2024-01-19, 15:34
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunka
Han Lucas verkar ju tycka att han är bättre utseendemässigt än finskan som han nappade på. Trots att han ser ut som en rödhårig datornörd ungefär.

Sluta klaga på rött hår.
Arvid från gvfö är ju en skitsnygg rödhårig
Citera
2024-01-19, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Om vi bortser från hans krattiga skrivförmåga – huved tränare? – så hävdar han att han varit engagerad i Penya Barcelonista Barcino. Det verkar vara en fristående supporterklubb till FC Barcelona som anordnar träningsläger för barn. Antagligen var han där några veckor för att sen kunna hävda i sitt cv att han varit tränare i Barcelona – och antyda att det handlar om storlaget FC Barcelona.

Detta är en klubb som har barn och ungdomslag. Han har nog varit där och arbetat ideellt ett tag, kanske fått mat och husrum, återigen mest för att kunna skriva Barcelona i sitt cv.

Jag hittar ingen information alls om detta bolag. Frågan är om det ens existerar.

Jag hittar en enda träff med koppling mellan hans namn och Karlbergs BK. Han har varit uppskriven som assisterande tränare för Karlbergs damlag under en match. På lagets nuvarande sida står han inte med som tränare.

Att casta Sergio är i princip tjänstefel av vederbörande, alla kan väl direkt se att han är en vandrande sinnebild av en sociopat. Jag kan garantera att det går att kryssa tretton rätt på ett sådant test. Hoppas den stackars trevliga tjejen han lyckats snärja inte råkar illa ut. Han är en bedragare rakt igenom, tjejen fick en utfattig, arbetslös narcissist med sexuellt överförbara sjukdomar.
Citera
2024-01-19, 16:24
Medlem
Christoffer och Catja

En tjej som har tatueringen Flawless på armen känns inte som en människa som lirar med Christoffer. Som de har klippt ler hon knappt en gång under alla avsnitt så det var ju uppenbart att hon inte var kär i honom.
Citera
2024-01-19, 17:03
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Är det bara jag som gillar Christoffer? Han är ju vettig, säger kloka saker. Men han borde backa, lovar att om han börjar spela svår och minska ner på komplimangerna så kommer Catja bli intresserad. Men hon verkar inte så intressant intellektuellt sett. Typisk tjej som klarar sig bra på sitt utseende och gulliga sätt. Sen tomt. Han är överlägsen. Han har dessutom fina drag, rakar han av skägget så blir han jättesnygg.

Jag gillar honom också, han är schysst, vågar säga ifrån till andra osv. Känns genuin och ärlig. Tycker det bara är synd han och Carla inte kommer bli ngt.

Hon vill ha en gymsnubbe tror jag.
Citera
2024-01-19, 17:04
Medlem
falconeyes avatar
Det är en sak jag inte fattar?! Hur kan en kristen person som Amanda gå med på att vara med i detta program och experiment? Det känns så konstigt då kärlek, familj, gemenskap, långsiktighet och giftemål är så viktigt inom kristendom.
Citera
2024-01-19, 17:05
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Hur kan inte produktionsbolaget kollat upp detta innan...

Sen ska man nog inte brusa upp innan man vet allt.

I Sverige räcker det att man har knuffat en kvinna ifrån sig i nödvärn för att i praktiken kunna bli dömd för misshandel/kvinnomisshandel.
Han är ju friad så tyvärr har väl produktionen gått på det.

Riktigt dåligt av Netflix.
Citera
2024-01-19, 17:10
Medlem
falconeyes avatar
Jag läste i Aftonbladet att Oskar Nordstrand är homosexuell.. det kan väll inte stämma? Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in