2024-01-19, 18:53
Medlem
WallabeJoys avatar
Behöver ju inte vara ngn som matchade med någon som det handlar om.

Amanda måste vara frikyrkigm iom att pappan är pastor.
Pingstvän?
Som ngn annan skrev intressant då de flesta frikyrkor är väldigt dömande och också oftast, tror på ens straffande gud.
Citera
2024-01-19, 18:58
Medlem
falconeyes avatar
Fucking jävla melenium barn alltså! Varför är dom så osäkra då det kommer till kärlek?
Senast redigerad av falconeye 2024-01-19 kl. 19:54.
Citera
2024-01-19, 19:03
Medlem
WallabeJoys avatar
Ser avsnitt 5 , Katja träffar Chris familj, hon säger hon söker ngn som är ärlig och kommunicera, men hon säger ju inget om sin oro. Hon låter ju bara honom mala på vid frukost hur bra det känns.
Lite oschysst och fegt. Hon verkar ju inte sagt ngt sen de träffades och såg varann om hennes funderingar och tvivel.
Citera
2024-01-19, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av athia
Christoffers tröja i avsnitt 5.. jag är mållös. Jag hade inte orkat

Jag hade fått panik 😂😂 Satans flummare och hippe. Min hjärtans fröjd och längtan 🤣 hade bett han hålla hålla käften 3 dje gången han sa det

Man ser ju att Catja är fett äcklad och bara biter ihop för att hon vill ha sina minutes of fame
Citera
2024-01-19, 19:19
Medlem
WallabeJoys avatar
Älskar Oskar och hans familj ändå,.. gulle.
Citera
2024-01-19, 19:24
Medlem
falconeyes avatar
Christofer måste vara så dumsnäll, blåögd och korkad person som inte såg från första början att Catja inte var kär eller attraherad till honom.. och hans dumma citat får mig att må illa varje gång "min kärlek bla bla bla" taki o jobbigt att höra
Citera
2024-01-19, 19:27
Medlem
NirvanAs avatar
Om jag vore Oscar skulle jag få väldigt kalla fötter när jag ser hur stora både Meiras morsa och syrra är.... You cant deny genetics, så där kommer Meira också se ut inom några år.
Citera
2024-01-19, 19:41
Medlem
Ja, Oskars familj gav ju ett så härligt intryck, så goa och härliga.
Jag blev förvånad att se Meiras familj, hennes mamma är ju ryska, så varför är hon så hårt identifierad som afghan själv och framställer sig som något offer från förorten. Hon har ju lyckats integrera sig. Vad gnäller hon om? Hon har ju fått allt det bästa Sverige har att ge. Även en kille som Oskar. Hon känns inte sympatisk alls, tyvärr. Varför var Meira så tuff mot Oskar angående om hennes familj skulle acceptera honom, när hans familj tog emot henne med öppen varm famn? Så ogint, så ouppfostrat. Eller så är det ren rasism?
Citera
2024-01-19, 19:48
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Sexig och vacker är visserligen subjektivt men tror du är den enda som tänker på det när man ser henne.
Kåt är hon absolut, men det räcker liksom inte.

Kan tänka mig att hon är en vildkatta i sängen o jävlar vilken fin röv hon har alltså
Senast redigerad av falconeye 2024-01-19 kl. 19:59.
Citera
2024-01-19, 19:51
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Har inte tittat så mycket men Sergio? Nä fy vilken slusk och lögnare. En sådan vill man inte ta i.

Sergio må se ut som en slusk, men han är ändå rätt så ärlig, mogen och vet vad han vill. Jag respekterar honom lite ändå. Fast han är lite konstig
Citera
2024-01-19, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Jag läste i Aftonbladet att Oskar Nordstrand är homosexuell.. det kan väll inte stämma? Eller?

Nog det första jag tänkte på när jag såg honom? Men varför är han med, han verkar ju vara Gay? Kan ju vara Bi men troligtvis 98% Gay? Om han inte själv kommit på att han är Gay vid det här laget så lovar jag att det kommer om nått år iaf så, vänta ni bara o se.
Citera
2024-01-19, 19:57
Medlem
falconeyes avatar
Tyckte Oskars famil kändes väldigt stel. Och att Oskar kanske är bög fast inte vet om det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in