Citat:
Ursprungligen postat av
Snedsneglare
För helvete alltså din farsas kuk måste ha perforerat hela din hjärna tusentals gånger när du låg i livmodern!!
Är du efterbliven på riktigt, eller är det här språket någonting som är i paritet med din mognadsgrad bara…?
[/quote]För det första är det alltså inte
mina påstådda siffror utan siffror från rapporten
DU SJÄLV länkat.[/quote]
No shit. Det är alltså siffror med ett stort mörkertal.
Du hängde inte med på det ens…
Citat:
För det andra, om du vill prata om ett mörkertal av falska beskyllningar måste du förstås ha tänkt på att det finns ett mörkertal även bland våldtäkter som faktiskt skett.
Nej. Eftersom antalet våldtäkter inte har att göra med hur vanligt det är med falska våldtäktsanklagelser.
Du begriper verkligen inte det här…otroligt.
Citat:
Fördet tredje, var kommer 578 ifrån, siffran finns inte i rapporten du länkat, trollar du fram siffror ur ollonet eller?
6% av 9635 är 578,1. Ville du att jag skulle avrunda uppåt istället?
Citat:
Och för det fjärde, om man säger att något är vanligt förekommande måste det per definition ställas i proportion till något annat, och i detta fallet ska det så klart inte ställas mot antalet hallon i skogen eller kromosomer i dina celler utan antingen mot antalet anmälda våldtäkter eller mot antalet fällande domar, och allra helst inom ett givet tidsintervall.
Eller?!
Om du anser att jag har fel kan du väl åtminstone ge förslag på man ska jämföra med istället?
Nej, ditt jävla ärkenöt.
Det kan givetvis vara vanligt med falska våldtäktsanklagelser oavsett om det sker en miljard anmälningar varje år. Det handlar alltså om risken att utsättas för det, inte hur stor andel av de anmälda som är falska.
578 st per år är alltså vanligt, och då är ju det den absolut lägsta tillgängliga siffran.
Det är mer en dubbelt så många som dör i trafiken varje år och där har vi en nollvision, och ingen kan säga, med hedern i behåll, att det är ovanligt att folk dör i trafiken.
Skärp dig nu, ditt troll.