Citat:
Ursprungligen postat av
Kungligahestar
Ingen fara. Finns ju ett vanligt uttryck som lyder: Det är lätt att vara efterklok.
Med facit i hand tror jag inte att hon hade bjudit in honom.
Sedan kan jag även tillägga att jag själv har haft många kurskamrater sovandes på min soffa, jag har även själv däckat på en hel del soffor i mina dagar. I dessa situationer har jag inte råkat ut för något, som tur är. Det är inget ovanligt i min värld att varesig bli erbjuden eller erbjuda en sovplats till en klasskamrat som inte kan ta sig hem.
Det är väldigt tråkigt att detta skedde. För jag önskar att vi inte ska behöva vara rädda för att vara solidariska mot våra kurskompisar.
skapade du ett konto bara för att skriva i denna tråden?
Att bara lägga över allt ansvar på alla andra så fungerar inte livet. Tyvärr kan man inte skylla på alla andra utan att se sig själv i det hela. Man har ett ansvar att faktiskt visa tydligt att man inte vill, C säger ju själv att V troligen inte förstod att hon inte ville, eller att när hon gav efter så trodde han nog att hon ville, eller hur hon utryckte det.. Om hon nu inte var tydlig nog, skickade dubbla signaler, och faktiskt inte gjorde han MEDVETEN så han förstod om att han gjorde något fel, då finner jag faktiskt att det är ett ansvar man har själv. Hon var nykter och var inte i en utsatt situation, kunde höja rösten, skrika, göra ngt judoslag, låsa in sig på toaletten etc. Att hon skickat vågad bild till V är ju för att få hans uppmärksamhet. För hon gillar det, som många andra tjejer gillar att få komplimanger och uppmärksamhet. Att hon har flörtat med honom är uppenbart. Och att kalla han fuckboy med.....men snälla.... vilket jäkla språk dessa tjejer har. WT språk.