Citat:
Du ljuger när du säger att du aldrig haft covid eftersom du bevisligen tidigare påstått att du haft covid. (se citering nedan). Hade det inte varit för vaccinet hade du troligen inte överlevt
Med andra ord är du inte bara extremt svag mentalt utan även fysiskt. Inte så oväntat i och för sig.
Så du överlevde då men nu är du kroniskt sjuk eftersom du haft covid så vi får väl se hur lång tid det tar innan du trillar av pinn. Lär inte dröja länge med tanke på att du är så pass svag att du troligen skulle dö utan covidvaccin och dessutom är du nu kroniskt sjuk. Ditt legacy blir att du under dina sista 5 år i livet gjorde bort dig i över 15 000 inlägg i en tråd där ingen annan enskild person skrivit mer än 1000.

Du är alltså inte bara psyksjuk hypokondriker som lider av svåra vanföreställningar och grav besatthet, du är notorisk mytoman också. Frågan om de ens tar emot dig i psykvården. Lär bli isolering och tvångströja när de får tag i dig.
Med andra ord är du inte bara extremt svag mentalt utan även fysiskt. Inte så oväntat i och för sig.Så du överlevde då men nu är du kroniskt sjuk eftersom du haft covid så vi får väl se hur lång tid det tar innan du trillar av pinn. Lär inte dröja länge med tanke på att du är så pass svag att du troligen skulle dö utan covidvaccin och dessutom är du nu kroniskt sjuk. Ditt legacy blir att du under dina sista 5 år i livet gjorde bort dig i över 15 000 inlägg i en tråd där ingen annan enskild person skrivit mer än 1000.

Du är alltså inte bara psyksjuk hypokondriker som lider av svåra vanföreställningar och grav besatthet, du är notorisk mytoman också. Frågan om de ens tar emot dig i psykvården. Lär bli isolering och tvångströja när de får tag i dig.
Tycker du övertolkar och letar halmgubbar.
Vad jag vet är att jag under covidpandemin ett fåtal gånger uppvisat förkylningssymtom. Jag har då alltid testat mig, men aldrig uppvisat positivt test. Kan därför inte säga att jag haft covid. Helt säker på om det har varit vaccinet som skyddat mig kan jag förstås inte vara, men det ligger ju nära till hands att misstänka det. Varför redogörelsen som jag gjort ovan skulle motivera psykvård och tvångströja får du gärna utveckla. Även WHO ser ju fortfarande viruset som ett hot och allt annat än harmlöst. Under dec månad dog ju för övrigt cirka 200 personer om dagen i Sverige, efter det att de hade smittats.