Citat:
Ursprungligen postat av
camorraro
Detta är inte en våldtäkt. Man suger inte av en våldtäktsman, man rider inte en våldtäktsman, man sover inte kvar i samma säng som en våldtäktsman efter en våldtäkt.
En tjej som blir våldtagen på riktigt skriker, spottar, slår och springer direkt ut ur lägenheten.
Ett tips: Se till att filma tjejen innan samlag och bekräfta att samtycke lämnats.
Jag känner en kvinna, väldigt väl, hon är som en syster för mig. Hon blev tillsammans med en kille när hon var i övre tonåren. En nördig svärmorsdröm. Hon försvann några år från bekantskapskretsen. Inget vi tänkte vidare på. Vi tänkte att hon var nykär och att vi tids nog skulle få komma på deras bröllop. Några år senare träffar jag henne igen. Hon som var en sprallig och glad person är som förbytt. Strykrädd, allvarlig och med grav PTSD.
Framkommer efterhand att han misshandlat henne, främst psykiskt, men även grovt sexuellt våld och mordförsök.
Av henne och av att jag har tagit reda på saker och ting. Så fattar jag att det där med ett glas vatten inte är så konstigt.
Offer är i regel inte beredda på vad som ska hända. De agerar irrationellt.
Se bara Norrmalmstorgsdramat.
https://polismuseet.se/veta-mer/kriminalhistoria/norrmalmstorgsdramat/
Du och jag kan ju sitta bekvämt och
tro att man "skriker, springer och slåss" när man är hotad och utsatt. Men nejdå. Offer agerar på märkliga sätt. För sin överlevnad.