Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Wow du är fullständigt bindgalen verkligen, vilken jävla projicering.

Du skriver om en fråga till ett "graverande hot" och det gör du för att du är fullständigt jävla galen människa. Hur många av oss skall behöva påpeka det för dig? Varför ljög du om bevisningen? Finns inget på halsen eller i underlivet som tyder på våldtäkt enligt rättsmedicin.
Inget av det du påstår har jag skrivit. Du hittar på egna citat när det bara är att bläddra bakåt i tråden.
Orden ”graverande hot” skrev jag aldrig. Jag tror inte ens du vet vad det betyder.
Har heller inte påstått att det står i läkarutlåtandet att det finns skador på halsen eller i underlivet som tyder på våldtäkt. Det finns heller inget i läkarutlåtandet som motsäger våldtäkt. Däremot stöder det målsägandens berättelse om vad som hänt. Samtyckesfrågan uttalar sig givetvis inte läkaren om.
Det står nämligen ordagrant så här:
Samma dag har målsäganden besökt gynakuten på Sahlgrenska universitetssjukhuset. Enligt rättsintyg från gynakuten har målsäganden haft rodnade slidväggar men att skadornas utseende inte tillåter någon slutsats om att skadorna har orsakats på det sätt som framgår av det uppgivna händelseförloppet eller om de uppkommit vid den uppgivna tidpunkten.
På gynakuten fotograferades samma dag blåmärken på målsägandens höfter. Blåmärkena har beskrivits i rättsintyg från Rättsmedicinalverket. Rättsmedicinalverket har bedömt att de aktuella blånaderna har utseende som talar starkt för att de uppkommit till följd av trubbigt våld och att skadornas utseenden är förenliga med att dessa uppkommit vid den uppgivna tidpunkten. Rättsmedicinalverket har vidare uppgett följande om blånaderna på höfterna (av Rättsmedicinalverket benämnt blånader på bålen): “Den samlade skadebilden av blånaderna på bålen avseende utseenden, lägen och omfattning är förenlig med att blånaderna uppkommit till följd av grepp med händer i samband med att annan person hållit målsäganden mot ett bord, vilket både målsäganden och den misstänkta gärningspersonen uppgivit ska ha skett, i sina respektive versioner av händelseförloppet. Det går inte utifrån blånadernas utseende, läge och omfattning att bedöma huruvida de uppkommit i samband med ofrivilligt samlag (utan samtycke), vilket målsäganden uppgett ska ha skett, eller huruvida de uppkommit i samband med frivilligt samlag (med samtycke), vilket den misstänkta gärningspersonen uppgett ska ha skett.”
Sista delen där du går till personangrepp tänker jag inte bemöta. Friska människor skriver inte så till personer de kanske aldrig träffat.
Du är verkligen sjuk på riktigt. Sök hjälp.