Citat:
Ursprungligen postat av
Fittfitta
Du tycker detta GTA-spelet verkar tråkigare än ettan? Än tvåan?

Man räknar ju bara 3d gentemot detta...
Tvåan och förmodligen Chinatown är för övrigt absolut hype om det någonsin kom ett nytt.
Jag tycker det finns lite Fifa lagg i detta spel. Jag misstänker hur online delen blir. För övrigt är spelet sämst såsom ett spel med dess kapacitet kan vara. "Bad luck I guess"
Ifall en äkta skit unge fick kapacitet att leda spel utvecklingen, då ser det ut sådär. Omedelbar story.
Mitt gta hade varit annorlunda. Jävla ny generation 😡
Ännu en dag i solen iallafall. Med dåliga skådespelare...
Vet du, det är mer den här next gen realistiska brutaliteten. Det gör mig lite ovetande nämligen. Vi ser ju förmodligen faktiskt lite riktigt töntiga ut irl? Nåja, spelet blir bäst.
Vafan var jag ens arg för?