2023-12-27, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Det finns chiwawuor i spelet och motorsågar. Alltså kommer man kunna motorsåga chiwauwor till döds

Kommer man nog kunna, kommer dock inte göra det haha blir blödig för djur även när det bara är spel. Annat är det ju men människor däremot haha 😂
Citera
2023-12-27, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kevin.elvis
Största frågan var väl om det kommer komma en bundl där man kan köpa ps5 där gta 6 ingår

Du ställde två enkla frågor och jag hade svaret på en av dem, helt plötsligt så var den ena lite viktigare än den andra?

Vad spelar det för roll, du sparar knappast några tusenlappar på att köpa en bundle än att bara köpa spelet och konsolen separat, vem fan bryr sig

Eller är du en sån som samlar på collectors edition och vill ha en PS5a med Gta VI livery över hela konsolen och kontrollen som ser ut som skit?

Du kan vara lugn, det kommer komma en collectors edition av spelet, kommer det en bundle?
Ingen vet, lär dig Googla så enkla frågor
Senast redigerad av Manny545 2023-12-27 kl. 21:07.
Citera
2023-12-27, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Du ställde två enkla frågor och jag hade svaret på en av dem, helt plötsligt så var den ena lite viktigare än den andra?

Vad spelar det för roll, du sparar knappast några tusenlappar på att köpa en bundle än att bara köpa spelet och konsolen separat, vem fan bryr sig

Eller är du en sån som samlar på collectors edition och vill ha en PS5a med Gta VI livery över hela konsolen och kontrollen som ser ut som skit?

Du kan vara lugn, det kommer komma en collectors edition av spelet, kommer det en bundle?
Ingen vet, lär dig Googla så enkla frågor

Jag ställde inte frågan utan du svarade på någon Annas fråga sedan svarade jag på ditt svar haha jo jag är en samlarnörd och varför jag funderar på det alternativet är att hittills så finns det inga PS5 spel som jag absolut vill ha det är bara nu när nya gta kommer som jag vet att jag måste införskaffa det.

Det enda ps5 spelet som finns nu som jag ändå är Sugen på är crime boss rockay city
Citera
2023-12-28, 14:45
Medlem
kanske lite ot, men tror ni priset på ps5 har hunnit gå ner till release av gta? eller är det lika bra att köpa ps5 nu?
Citera
2023-12-28, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister
kanske lite ot, men tror ni priset på ps5 har hunnit gå ner till release av gta? eller är det lika bra att köpa ps5 nu?

Sony ligger så mycket före konkurrensen att det är sannolikt att de inte sänker priset på sin konsol. Det är också osannolikt att vi får en mer slimmad version än den slimmade versionen som nu är på marknaden. Det kan dock komma en PS5 Pro snart.
Citera
2023-12-29, 02:42
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YukaLaka
Det kan dock komma en PS5 Pro snart.

Snart och snart...kanske i höst
Citera
2023-12-29, 03:35
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skribentminimum
Känner mig trött efter trailern. Äsch får väl vara där vid release men ser ut att vara det tråkigaste gta spelet.
Du tycker detta GTA-spelet verkar tråkigare än ettan? Än tvåan?
Citera
2023-12-29, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Du tycker detta GTA-spelet verkar tråkigare än ettan? Än tvåan?
Man räknar ju bara 3d gentemot detta...
Tvåan och förmodligen Chinatown är för övrigt absolut hype om det någonsin kom ett nytt.
Jag tycker det finns lite Fifa lagg i detta spel. Jag misstänker hur online delen blir. För övrigt är spelet sämst såsom ett spel med dess kapacitet kan vara. "Bad luck I guess"
Ifall en äkta skit unge fick kapacitet att leda spel utvecklingen, då ser det ut sådär. Omedelbar story.
Mitt gta hade varit annorlunda. Jävla ny generation 😡
Ännu en dag i solen iallafall. Med dåliga skådespelare...
Vet du, det är mer den här next gen realistiska brutaliteten. Det gör mig lite ovetande nämligen. Vi ser ju förmodligen faktiskt lite riktigt töntiga ut irl? Nåja, spelet blir bäst.
Vafan var jag ens arg för?
Senast redigerad av Skribentminimum 2023-12-29 kl. 11:50.
Citera
2023-12-29, 12:04
Avslutad
Citat:

Inte en aning men jag avvaktar med att köpa ny konsol tills det börjar närma sig release, kan ju släppas nån pro-variant på ps5
Citera
2023-12-29, 14:53
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Tror ni lucia kommer kunna pippa manliga prostituerade
Jag vet inte hur vanligt det är med manliga prostituerade, eller för den delen hur vanligt det är för en attraktiv eller ö.h.t bara en kvinna att behöva köpa sex, det känns som att om Lucia vill ligga så tar hon Jason (om de 2 är ett par in game, så kanske prostitution blir ett enkelt sätt för R* att plocka bort i GTA VI)

Citat:

Det kommer att släppas en Pro variant (förmodligen innan GTA VI) dvs en dyrare variant än vanliga PS5, frågan är dock om det kommer att trycka ner priset på original PS5an eller bara vara dyrare och att originalet behåller sitt pris, värsta tänkbara scenario för oss gamers (inte för sony) är att PS5orna kommer säljas som smör och bli svåra att få tag på iomed GTA VI releasen.
Citera
2023-12-29, 15:05
Medlem
Tror ni man kan skjuta barn och lite fler djur än hundar som i GTA V?
Citera
2023-12-29, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modokrille
Kommer spelet släppas på PC/PS5/Xbox?
I så fall tror ni det kommer någon bundle. Spelkonsoll med spelet?

Släpps vid realese till PS5, Xbox Series X/S och eventuellt PS5 pro. PC kommer dröja minst något år till efter det då de behöver optimera om spelet maximalt.

PS5 pro lär förmodligen marknadsföras tillsammans med GTA VI. Huruvida om det kommer vara hejdlöst bättre än PS5 är tveksamt. I bästa fall kan den konsolen leverera 60fps. PS5/Series X kommer vara 30fps med fokus på fidelity och om vi har tur medföljer möjlighet till performence med hyfsat stabilt 60fps i 1080p eller liknande. Förvånar mig dock ej om det blir helt låst till 30fps. Vilket i sig inte är någon katastrof så länge det är tillräckligt bra optimerat. Min gissning är att den enda konsolen som inte är värt att spela på om man vill ha någorlunda maximal upplevelse är Series S som förmodligen lär leverera märkbart sämre kvalitet.
Senast redigerad av Skogsvandring 2023-12-29 kl. 21:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in