"Enligt Bloombergs välrenommerade spelvetare Jason Schreier lyfter Rockstar på locket redan i veckan.
Enligt Schreier är det endast ett avtäckande som väntas ske de närmsta dagarna, men exakt vad det innebär är högst oklart. Det väntas följas av en trailer i december, vilket IGN spår att Rockstar visar under The Game Awards den 7 december. När lanseringen sedan sker är inte känt, men spekuleras ske någon gång i början av nästa år."
Ingen vet men jag tror att det blir konsol först, dom tjänar ju en del cash på att sälja spelet två gånger, dessutom är det många som köper nya konsoler iomed GTA realeser så både rockstar och sony tjänar på det
Vi är mycket glada över att kunna meddela att i början av december kommer vi att släppa den första trailern för nästa Grand Theft Auto. Vi ser fram emot många fler år av att dela dessa upplevelser med er alla.
Vi är mycket glada över att kunna meddela att i början av december kommer vi att släppa den första trailern för nästa Grand Theft Auto. Vi ser fram emot många fler år av att dela dessa upplevelser med er alla.
Vi är mycket glada över att kunna meddela att i början av december kommer vi att släppa den första trailern för nästa Grand Theft Auto. Vi ser fram emot många fler år av att dela dessa upplevelser med er alla.