Citat:
Ursprungligen postat av
iceink
Jag såg nyss trailern för första gången och vände mig direkt till denna forumtråd.. Men för att gnälla på fysiken. Du kanske inte menade karaktärerna utan mest bilfysiken?
Egentligen inte för att säga att GTA är sämre än något annat spel. De ligger säkerligen rätt långt i framkant. Men jag önskar så att spelutvecklarna tonade ner på grafik och map-storlek och satsade på fysiken helhjärtat. Vad hade vi fått då? Man ser ju omedelbart att det inte är äkta rörelser. Det finns något segt och långsamt i hela rörelseschemat. Alla rörelser saknar explosivitet och kvickhet utan alla rör sig som om de hade sirap i blodådrorna.
Rörelserna är bra. Jag menade faktiskt bilfysiken, ja.
Men man ser hur mycket kvinno knullat det här spelet kommer att bli.
Det ser ut som en jävla flopp röra. Ännu en äcklighets talan som görs vidare på även denna produkt... Har bara lust att sparka huvudkaraktären i ansiktet och banka huvudet på bordet flertal gånger.
Sen när har ett gta spel blivit så präglat utav självömkan i en release trailer för övrigt? Äckliga bajs kvinna.
Titta närmare på det så ser man verkligen hur efterblivet det är och sämre än de andra delarna.
Det vore nästan som att
jag fick tid för att leka att jag förstår hur ett gta spel ska gå till och varför allt är logiskt iom det liksom. Så jävla skit asså.
Ska bruden bara ha "haft otur" för att bara kunna hoppa in i spelet först av allt liksom? Åh herregud vad patetiskt. Jo, det vore ju lite som en skoluppgift angående en introduktion åtminstone
Jag tycker att spelet är svagt och skevt. Men det ska väl gå att göra något utav ett konstigt jävla gta ändå i vilket fall som helst. RDR2 ossade lite likadant faktiskt, framförallt på Dutch bögen. Men det plåstrades ändå bort fort när man såg allt omkring och när man till o med kunde läsa böckerna som han bygger på. Klart mer imponerande i världen allt det hur de än ska försöka vara till sitt detta.
Man kommer lätt kunna hitta något i gta världen också förstås.
Världen är as bra och alla karaktärerna, missförstå inte. Men till och med i trailern borde deras hor kvinna hålla käften eller dö inom spelets första 10 minuter. Man blir liksom avbruten utav hela symmetrin på engång när hon ba ska rabbla upp hon o hennes man ska överleva liksom... Sen vet man att mannen är allas dröm man som bara säger ett ord i hela trailern förstås. Men spelet är äkta #me2 våldtaget ironiskt nog. Även om det är just själva #me2 utspelarna som faktiskt argumenterar för att det är just de själva som är de våldtagna. Här så smutsas det bara iallafall.
Jag funderar verkligen på ifall jag ska orka mer än en halvtimme med det här jävla spelet på release faktiskt.
Inte för att vara en skitstövel men FiveM borde avbrytas gott inför denna release. Allt ni kommer att se är massa mini-horungar som man ändå fattar i gameplay trailern senare. Avbröt likaväl twitch om ni verkligen vill ha ett gott spel liksom. Det är bara äckligheter på G och lagom med en jävla röst åsikt över alltihopa innan och medans det är dags sen. Man kan bokstavligen titta 5 minuter på vad en jävla vidrighet ens ska fkng andas över ett sprillans nytt och sen gott slänga det i jävla papperskorgen, jag lovar. Haha om man ens vill anstränga sig för att hata det oavsiktligt. Stackars alla Twitch användare som bara vill följa hype och rakt in till det där ändå. Man går ju till det populära förstås osv.
Nästa gång, låt bara äckliga Ninja visa sig över trailern och vad han måste ens behöva tycka om allt. Då är det iallafall inte en besvikelse sen när spelet väl kommer.
Jag menar, jag misstänker en kommande störning såhär för er iallafall. Själv så doppar jag inte ansiktet böjt fram i en monitor varje dag för att kunna bli överlägsen oskyldiga konsol spelare inom crossplay.