2026-05-17, 12:46
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Vilken variant av spelet kommer ni beställa?

En digital kopia
En skiva med spelet utan tillbehör

Eller

En Limited Edition utgåva med tillbehör?

Köpte ofta limited editions förr. Fick en keps till GTA V, en hjälm till Doom olika statyer etc. Kanske blir nåt sånt här också om det släpps.
Citera
2026-05-17, 15:55
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Är sugen på en limited edition men beror ju helt klart vad det är för saker man får.

Helt klart, jag hoppas på ett fodral i metall istället för plats som då man beställde GTA V limited ed, kanske någon guide-book samt en Limited Edition fysisk karta och extra Cash i Online-läget

Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
PC-utgåvan standard när den nu släpps.

Ja jag köper alltid spelen på Konsol sedan PC, jag skulle tyvärr aldrig ha tålamod att vänta i ett år extra för att spela ett spel man väntat på i flera år redan

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Köpte ofta limited editions förr. Fick en keps till GTA V, en hjälm till Doom olika statyer etc. Kanske blir nåt sånt här också om det släpps.

Ballt ju! Samma här, jag kommer spendera cashen på någon form av Limited Edition version, då spelar det ingen roll om man måste betala ett par hundralappar till.
Citera
2026-05-18, 09:12
Medlem
Femdomfjantens avatar
Kommer de ta bort strippklubben i den här uppföljaren?
Citera
2026-05-18, 10:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Femdomfjanten

Hur ska man veta det.
Citera
2026-05-18, 10:38
Medlem
fiserjuendels avatar
Citat:

Nej, det finns ingen anledning till det

Det finns två olika strippklubbar i spelet vad vi sett än så länge.
Citera
2026-05-18, 10:53
Medlem
Citat:
Vilken variant av spelet kommer ni beställa?

En digital kopia
En skiva med spelet utan tillbehör

Eller

En Limited Edition utgåva med tillbehör?
Digital kopia. Laddar snabbare och strular mindre.
Citera
2026-05-18, 13:12
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkmachine
Digital kopia. Laddar snabbare och strular mindre.

Hoppas det finns en digital kopia som är limited Edition så man får något fysiskt till det. Fördelen som du säger med digitalt, men samtidigt laddar man ju in spelet i ssdn ändå när man har skiva, samt att man har möjlighet att sälja spelet när man lessnar.
Citera
2026-05-18, 15:30
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Hoppas det finns en digital kopia som är limited Edition så man får något fysiskt till det. Fördelen som du säger med digitalt, men samtidigt laddar man ju in spelet i ssdn ändå när man har skiva, samt att man har möjlighet att sälja spelet när man lessnar.

Fysiska saker kan de enbart få om du köper spelet på skiva
Citera
2026-05-19, 01:22
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Det skulle göra spelet sämre.
Citera
2026-05-19, 05:26
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Det skulle göra spelet sämre.

Hur många minuter i spelet tillbringade du på strippklubben?
Förutom något uppdrag där inne så var jag själv in där max två minuter mest för att det var en byggnad man kunde gå in i.
Kommer det vara möjligt att gå in i många fler byggnader i sexan så kommer besöken på strippklubben vara obefintliga förutom om man är tvungen pga uppdrag.
Citera
2026-05-19, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Hur många minuter i spelet tillbringade du på strippklubben?
Förutom något uppdrag där inne så var jag själv in där max två minuter mest för att det var en byggnad man kunde gå in i.
Kommer det vara möjligt att gå in i många fler byggnader i sexan så kommer besöken på strippklubben vara obefintliga förutom om man är tvungen pga uppdrag.

På GTA5 RP-servrar har jag sett att de haft evenemang på strippklubben exempelvis. Ser inte varför den inte skulle vara kvar?
Citera
2026-05-19, 11:18
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helloafrica
På GTA5 RP-servrar har jag sett att de haft evenemang på strippklubben exempelvis. Ser inte varför den inte skulle vara kvar?

Ok, endast spelat online ett fåtal gånger så har inte haft behovet att springa där mer än behövligt. Ska man ha uppdrag och annat där så är det klart att den ska vara kvar.
Jag har inga problem med att det finns en stippklubb så finns det behov så ska den finnas där, att tillägga så har det väl också vara lite av ett signum för GTA-serien att det är både sex, våld och droger som en del av spelet så där passar den absolut in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in