2024-03-25, 01:34
Medlem
Loxuss avatar
Ingen högoddsare att det kommer senareläggas.
Men; https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1771280040212218346
Citera
2024-03-25, 15:18
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Går lite rykten nu att spelet kanske försenas till 2026 eller sent 2025.. helvete om det blir så

https://www.gamesradar.com/report-gta-6-could-be-delayed-to-2026-as-development-is-falling-behind/

Var det inte just därför de hade lagt en relese till 2025 för att de med säkerhet skulle hinna färdigt utan att jobba dygnet runt.
Som rykten sagt så var spelet till stora delar färdigt och det bara finjusterades och fixades nu sista året för att få allt att lira till släppdatum.

Då kan vi PC-spelare räkna med att få spela tidigast i slutet av -26.
Citera
2024-03-25, 15:30
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Var det inte just därför de hade lagt en relese till 2025 för att de med säkerhet skulle hinna färdigt utan att jobba dygnet runt.
Som rykten sagt så var spelet till stora delar färdigt och det bara finjusterades och fixades nu sista året för att få allt att lira till släppdatum.

Som sagt rockstar kommer inte ha bråttom släppa spelet till pc det är minst 1 år det kommer finnas bara till konsoller om inte mer.
Citera
2024-03-25, 15:49
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Som sagt rockstar kommer inte ha bråttom släppa spelet till pc det är minst 1 år det kommer finnas bara till konsoller om inte mer.

Jo, Rockstar älskar att få sälja sina spel två gånger och de lyckas med det dessutom i många fall.
Citera
2024-03-30, 19:52
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:

Köp Ps5 PRO istället. Du kan sälja konsolen när spelet kommer ut till PC.

Citat:
Jo, Rockstar älskar att få sälja sina spel två gånger och de lyckas med det dessutom i många fall.
Ja sannerligen. Tänk vad pengar de tjänar på detta! Samtidigt så är det världens bästa speltillverkare så det unnar jag dem.

Citat:
Ursprungligen postat av MarieDahlinBajs
När släpps spelet till ps5?
Spelet släpps tidigast i början på 2025, troligtvis senare på året.
Citera
2024-03-30, 20:10
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Köp Ps5 PRO istället. Du kan sälja konsolen när spelet kommer ut till PC.

Ja sannerligen. Tänk vad pengar de tjänar på detta! Samtidigt så är det världens bästa speltillverkare så det unnar jag dem.

Spelet släpps tidigast i början på 2025, troligtvis senare på året.

Kommer inte köpa någon konsol, gillar inte att spela med kontroll på den typen av spel.
Citera
2024-03-31, 19:46
Avslutad
Citat:

Känns som att gta 6 online på pc kommer bli fullt med hackers såsom 5:an sen det släpptes… Blir o hålla sig till konsol… Däremot story mode eller vad det kommer heta blir säkerligen bra på pc!
Citera
2024-04-01, 07:07
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Känns som att gta 6 online på pc kommer bli fullt med hackers såsom 5:an sen det släpptes… Blir o hålla sig till konsol… Däremot story mode eller vad det kommer heta blir säkerligen bra på pc!

Krävs inga hackare för att göra online tråkigt, det räcker att det är 100 st kaospersoner som bara är inne för att förstöra för alla andra. Krocka bilar, skjuta andra osv osv.
Hela onlinedelen är värdelös på många spel tyvärr av liknande anledningar.

Tyvärr kommer satsningen på online vara ännu större denna gång då det är här företaget kan tjäna pengar under låååång tid.
Citera
2024-04-01, 09:44
Avslutad
Citat:
Krävs inga hackare för att göra online tråkigt, det räcker att det är 100 st kaospersoner som bara är inne för att förstöra för alla andra. Krocka bilar, skjuta andra osv osv.

Tyvärr kommer satsningen på online vara ännu större denna gång då det är här företaget kan tjäna pengar under låååång tid.

Passivt läge är bra när det är jobbiga spelare inne

En sak som jag inte tänkte på när trailern kom ut, är att jag trodde att 6:an skulle utspela sig på 80-talet som vice city.. Så jag antar att dom kommer släppa dessa flygande kaos-fordon igen….
Citera
2024-04-01, 11:42
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:

Citat:

En sak som jag inte tänkte på när trailern kom ut, är att jag trodde att 6:an skulle utspela sig på 80-talet som vice city.. Så jag antar att dom kommer släppa dessa flygande kaos-fordon igen….

I GTA5 så hamnar spelarna som kaosar i egna sessioner med andra kaosfolk. Så var det när jag spelade femman sist.

Samtidigt så är passivt läge väldigt skönt ibland!
Citera
2024-04-01, 12:25
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:

Allt som blir för stort, för snabbt och flygande är värdelöst då det alltid betyder att någon kommer skaffa sig det för att få förstöra för alla andra.

Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
I GTA5 så hamnar spelarna som kaosar i egna sessioner med andra kaosfolk. Så var det när jag spelade femman sist.

Samtidigt så är passivt läge väldigt skönt ibland!

De få gånger jag testat online så har jag kommit med bland folk som kaosar och dödar allt de ser för att de kan.
De där passiva läget har jag missat helt, låter klart bättre och mer passande för mig.
Citera
2024-04-01, 15:08
Avslutad
Citat:
Allt som blir för stort, för snabbt och flygande är värdelöst då det alltid betyder att någon kommer skaffa sig det för att få förstöra för alla andra.

De få gånger jag testat online så har jag kommit med bland folk som kaosar och dödar allt de ser för att de kan.
De där passiva läget har jag missat helt, låter klart bättre och mer passande för mig.

Tyvärr går det inte använda vapen eller använda vissa fordon som har vapen i passivt läge men det är skönt om man ska skaffa nya kläder etc/köpa armor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in