2023-12-21, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
"Vad händer i Gränna"-gruppen på facebook har tagit bort inlägget om pedofilen #333. Konstigt.. Undrar varför de skyddar honom. Det är en vad händer i Gränna-grupp. Pedofili händer i Gränna, och då är väl inlägget om honom lämplig att ha i gruppen. Men icke tydligen. De vill bara prata om polkagrisar, istället för peddogrisar i gränna. Fy fan.

För att en sådan länk riskerar att få gruppen avstängd.

Samt, det finns vuxna människor som inte klarar av att reglera sina känslor utan släpper ut sina våldsfantasier. Kommentarsfältet blir helt enkelt svårhanterligt.

Och ordet sprids givetvis oavsett.
Citera
2023-12-21, 02:35
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
"Vad händer i Gränna"-gruppen på facebook har tagit bort inlägget om pedofilen #333. Konstigt.. Undrar varför de skyddar honom. Det är en vad händer i Gränna-grupp. Pedofili händer i Gränna, och då är väl inlägget om honom lämplig att ha i gruppen. Men icke tydligen. De vill bara prata om polkagrisar, istället för peddogrisar i gränna. Fy fan.

Det är en rabiat gammal Sveriges Radio-journalisthagga, Johanna Linder, som är med och anmäler ned inlägget såg jag. Haggan som fick sparken från SR för övrigt, skrev ett inlägg i gruppen om att han är emot dumpens arbetsmetoder och uthängningar och skrev att om folk verkligen villa göra skillnad för pedofilers offer ska man skänka pengar till Bris. "Ingen av de uthängda hos dumpen har blivit åtalad" skrev hon bland annat.
Citera
2023-12-21, 02:35
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Fan, hittills 153 gäddor har publicerats i år, om jag räknat rätt.

Nummer 181 den 4 januari, fram till 334:an igår.

Det är nästan en ny gädda varannan dag. Tar det aldrig slut? Lär väl i och för sig nästan bara vara varselvästpatrullen och bottenskrapet med noll fallhöjd kvar i princip.
Det blir 154. Du gör det klassiska misstaget att inte räkna med den första eller sista. Men ja, det är i genomsnitt nästan en varannan dag i ett års tid. Bottenlös hyllning till Dumpen för det oförtrutna arbetet.

Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Haha, spot on liknelse!

Lägger man på lite fint pianospel så blir det hela väldigt stämningsfullt:
https://streamable.com/9mqeq2
Ni två! Tack för kvällens välbehövliga lugnande flabb. Fan potatis, den där är ju helt i takt med musiken. Ruggigt finstämt. Det är bara fantastiskt synd att kretinen som läser lyriken saknar all tillstymmelse till inlevelse. Låter som han pratar med en deprimerad patient.

Ja, jävlar. Han är en riktig guldrunkare han också, den bölande Pedo-raptorn.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-21 kl. 02:44.
Citera
2023-12-21, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Det är en rabiat gammal Sveriges Radio-journalisthagga, Johanna Linder, som är med och anmäler ned inlägget såg jag. Haggan som fick sparken från SR för övrigt, skrev ett inlägg i gruppen om att han är emot dumpens arbetsmetoder och uthängningar och skrev att om folk verkligen villa göra skillnad för pedofilers offer ska man skänka pengar till Bris. "Ingen av de uthängda hos dumpen har blivit åtalad" skrev hon bland annat.
Fast ECPAT är väl iallafall bättre om man vill hjälpa pedofilers offer?
Citera
2023-12-21, 02:45
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det blir 154. Du gör det klassiska misstaget att inte räkna med den första eller sista. Men ja, det är i genomsnitt nästan en varannan dag i ett års tid. Bottenlös hyllning till Dumpen för det oförtrutna arbetet.

Haha! Jag slog bara in 334 minus 181 och hoppades att det var rätt tänkt. Det finns ingen människa på denna planet som är sämre på matte än jag, så det faktum att jag bara var 1 ifrån känner jag mig rätt nöjd med.

Men ja, oändlig eloge till dumpen och jobbet de gör med att ta fast dessa slemhögar.
Citera
2023-12-21, 03:04
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Haha! Jag slog bara in 334 minus 181 och hoppades att det var rätt tänkt. Det finns ingen människa på denna planet som är sämre på matte än jag, så det faktum att jag bara var 1 ifrån känner jag mig rätt nöjd med.

Men ja, oändlig eloge till dumpen och jobbet de gör med att ta fast dessa slemhögar.
Nästan synd att det rätta antalet inte är 139. Men du ska få en ny chans. Hur många var det under 2022?

Citat:
Tackar! Kul att det uppskattas.

Jag funderar nu på om det finns fler gäddor som har lekt Shakespeare alternativt Whitney Houston
Ännu ingen sångfågel vad jag minns på rak arm. Tror man hade kommit ihåg det. Men nog hade det kunnat bli årets höjdpunkt om det kom en varselslusk och dammade av Dolly Partons "I Will Always Love You". Med inlevelse.
Citera
2023-12-21, 03:24
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nästan synd att det rätta antalet inte är 139. Men du ska få en ny chans. Hur många var det under 2022?

Med reservation för grov felräkning pga grov efterblivenhet i matematik, jag tror jag fick till det 64 onumrerade gäddor från 1 januari till och med 29 april. Sen är det CandymanKent #92 som rullar in på listan som förste numrerade gäddan och avslutas dagen före nyårsafton med Rektorsgäddan #180

Jag får det till 153 gäddor? Kan det stämma?
Insåg när jag scrollade i arkivet att dumpens hemsida som bekant gärna hoppar över ett tiotal gäddor när man växlar mellan sidorna ibland, så det finns risk att jag missat ett par onumrerade.

De verkar ju i alla fall snitta nästan exakt lika många gäddor 2022 som 2023
Citera
2023-12-21, 03:27
Medlem
139s avatar
Citat:
Tackar! Kul att det uppskattas.

Jag funderar nu på om det finns fler gäddor som har lekt Shakespeare alternativt Whitney Houston

Jag tycker väldigt många gäddor anammar sin inre författare när de börjar skriva evighetslånga paragrafer á la porrnoveller där de i detalj beskriver vad de vill göra med det stackars lilla flickebarnet. Jag drabbas av sån jävla andrahands-cringe när jag läser deras sliskiga smörja.
Citera
2023-12-21, 03:37
Medlem
Citat:
Jag tycker väldigt många gäddor anammar sin inre författare när de börjar skriva evighetslånga paragrafer á la porrnoveller där de i detalj beskriver vad de vill göra med det stackars lilla flickebarnet. Jag drabbas av sån jävla andrahands-cringe när jag läser deras sliskiga smörja.
Cringe? Det är riktigt jävla sjukt det många av dem skriver.

Jag minns en man som jag tyckte synd om på något vis pga hans utstrålning men han är verkligen ett enormt undantag när jag läser de olika dårarnas sjuka fantasier/planer.

Man kan känna äggledarna slå dubbelknutar på dem själva.

Undrar hur många stackars barn det är som blir till för att de absolut sjukaste ska kunna ha maktlösa offer.

Polisen borde verkligen ta sexualbrott på långt större allvar än vad som görs i dag. Det är motbjudande att läsa de här typernas meddelanden till vad de tror är barn.
Citera
2023-12-21, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Fast ECPAT är väl iallafall bättre om man vill hjälpa pedofilers offer?

Ja, högst troligt!

På BRiS hanterar man konsekvenserna av pedofiler och de skador de orsakat barnen.
Citera
2023-12-21, 07:46
Medlem
kaerakels avatar
Citat:

Den mest hudlösa romanförfattaren var Varselvästgäddan med mikropenis (nummer?). Oerhört välartikulerad i sina utlägg om njutning och mikropenisar. Fick ChatGPT-vibe av honom. Mycket cringe och skämskudde är det
Citera
2023-12-21, 08:30
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Nu har #289 PappaStor kommit ut ur gömslet. Han gjorde ju sina uppgifter dolda på de olika upplysningstjänsterna men nu har han dykt upp på Ratsit igen. Han är skriven på samma adress som tidigare med importfrun.
MEN han har bytt efternamn från det han hade tidigare.

Hans nya efternamn är detsamma som personen har i den bok som Lena Einhorn skrev om i hennes bok "En låda apelsiner".
Samma person som PappaStor numera delar efternamn med var också redaktör för kulturtidskriften "Judisk krönika" och som gick bort i Covid 2020.
Fy fan, ett av dom största svinen på dumpen.
"Fuck you liksom!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in