2023-12-20, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Lägger man till honom på Whatsapp kan man även se att han har en mörk flicka i vit spetsklänning som profilbild. Minns inte om han hade egna barn men annars är det uppseendeväckande skadat precis som allt annat han har för sig.

Kan man se när han var online senast?
Citera
2023-12-20, 23:38
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Kan man se när han var online senast?
Nä. Det har han inaktiverat.
Citera
2023-12-20, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Kan #289 vara jude? Det svarta skägget är ju lite speciellt. Kan vi få en rebus med förnamn och allt?

Tilltalsnamn: Samma som han som skrivit ”ondskan”.
Mellannamn: Samma som Persbrandt heter i förnamn.

Tolkade det som att du klurade ut hans nya efternamn själv.
Senast redigerad av Teddy Picker 2023-12-20 kl. 23:49.
Citera
2023-12-20, 23:54
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Kan #289 vara jude? Det svarta skägget är ju lite speciellt. Kan vi få en rebus med förnamn och allt?

Förnamnet nämns ju i Dumpen-videon. Det gamla efternamnet låter inte judiskt. Han tänkte väl att ska jag ändå byta efternamn kan jag ta ett judiskt sådant och kanske få några fördelar i livet.
Citera
2023-12-20, 23:59
Avslutad
Under vår herres år 2023 har vi fått vara åskådare till många fina konfrontationer, tack Dumpen!
Även ett stort tack till alla er som gjort denna tråd läsvärd, önskar jag kunde ha bidragit mer, men har fått nöja mig med att vara passiv "lurker" eftersom livet kom emellan.

Har dock sett till att hålla min gäddlista uppdaterad så gott det går, så om bragdmän som Hassan m.fl. skulle bli avstängda, så kommer jag göra mitt bästa för att mata ut rebusar till alla nyfikna. Uppmanar alla andra att göra samma sak.

Från oss alla till er alla, en riktigt god jul!

En hälsning från Klonk-Tomten, även känd som Grove Ove (Napp #165) Mariestad
https://imgur.com/a/HVNqtek
Äcklig tjack-barn-knullare som man borde koka lim på.

En annan julhälsning från ännu en gubbstrutt (60+) som vill knulla en trettonåring:
NU BLIR DET REA PÅ JULGRANAR (napp igen)
https://dumpen.se/2021/12/18/nu-blir-det-rea-pa-julgranar-napp-igen/
"Jag är hemskt ledsen men det har blivit något fel"
Den bleke gubben skickar fula selfies, som vanligt. Han försöker inte ens se glad ut. Något nonsenstryck på tröjan också men oväntat nog inga varselkläder. Han tokvarvar motorn i chock men kör inte därifrån, så vi kan istället lyssna på Saras uppsträckning.

Kalle Anka sumpar julen (Napp #176) Sätra
https://dumpen.se/2022/12/21/kalle-anka-sumpar-julen-napp-176-satra/
Här har vi som avslutning en varselgädda! Givetvis blir han kåt på att "barnet" skriver som ett cp och skickar emojis på apor som håller för ögonen.

"Ja vene tkr om di så vi får se ksk du kan lära mig så nt ja behöver va oskuld mer o att d gör ont o så Om du vill d ksk mmm aaaaaaa"

Citera
2023-12-21, 00:03
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Har inte psykisk styrka nog att se hela, men det verkar så, om man gör några stickprov.

Ja, den får du genast ta och lyssna på. En av den svenska rockhistoriens främsta låtar.
Nu kommer du aldrig mer kunna lyssna på den utan att tänka på pedofilen.
Citera
2023-12-21, 00:11
Medlem
Rumpkorvens avatar
Är väldigt förvånad över att ingen skrivit i #333:s öppna facebook?
Citera
2023-12-21, 00:12
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Under vår herres år 2023 har vi fått vara åskådare till många fina konfrontationer, tack Dumpen!
Även ett stort tack till alla er som gjort denna tråd läsvärd, önskar jag kunde ha bidragit mer, men har fått nöja mig med att vara passiv "lurker" eftersom livet kom emellan.

Har dock sett till att hålla min gäddlista uppdaterad så gott det går, så om bragdmän som Hassan m.fl. skulle bli avstängda, så kommer jag göra mitt bästa för att mata ut rebusar till alla nyfikna. Uppmanar alla andra att göra samma sak.

Från oss alla till er alla, en riktigt god jul!

En hälsning från Klonk-Tomten, även känd som Grove Ove (Napp #165) Mariestad
https://imgur.com/a/HVNqtek
Äcklig tjack-barn-knullare som man borde koka lim på.

En annan julhälsning från ännu en gubbstrutt (60+) som vill knulla en trettonåring:
NU BLIR DET REA PÅ JULGRANAR (napp igen)
https://dumpen.se/2021/12/18/nu-blir-det-rea-pa-julgranar-napp-igen/
"Jag är hemskt ledsen men det har blivit något fel"
Den bleke gubben skickar fula selfies, som vanligt. Han försöker inte ens se glad ut. Något nonsenstryck på tröjan också men oväntat nog inga varselkläder. Han tokvarvar motorn i chock men kör inte därifrån, så vi kan istället lyssna på Saras uppsträckning.

Kalle Anka sumpar julen (Napp #176) Sätra
https://dumpen.se/2022/12/21/kalle-anka-sumpar-julen-napp-176-satra/
Här har vi som avslutning en varselgädda! Givetvis blir han kåt på att "barnet" skriver som ett cp och skickar emojis på apor som håller för ögonen.

"Ja vene tkr om di så vi får se ksk du kan lära mig så nt ja behöver va oskuld mer o att d gör ont o så Om du vill d ksk mmm aaaaaaa"

En gädda jag minns var "gäddmorfar" den halvt senila gubbstrutten.
En sjuk jävel som sökte unga flickor i samma åldrar som sina barnbarn.
Vore också trevligt om året slutar med en riktig storgädda, högt uppsatt politiker eller någon företrädare inom media.
Citera
2023-12-21, 00:13
Medlem
Rumpkorvens avatar
"Vad händer i Gränna"-gruppen på facebook har tagit bort inlägget om pedofilen #333. Konstigt.. Undrar varför de skyddar honom. Det är en vad händer i Gränna-grupp. Pedofili händer i Gränna, och då är väl inlägget om honom lämplig att ha i gruppen. Men icke tydligen. De vill bara prata om polkagrisar, istället för peddogrisar i gränna. Fy fan.
Citera
2023-12-21, 00:24
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
"Vad händer i Gränna"-gruppen på facebook har tagit bort inlägget om pedofilen #333. Konstigt.. Undrar varför de skyddar honom. Det är en vad händer i Gränna-grupp. Pedofili händer i Gränna, och då är väl inlägget om honom lämplig att ha i gruppen. Men icke tydligen. De vill bara prata om polkagrisar, istället för peddogrisar i gränna. Fy fan.

Det har många gånger postats gäddor i "Vad händer i XXXXX"-grupper på facebook, men de tas snabbt bort av moderatorerna. Lite synd, men de vill väl inte ha den stormen i kommentarsfältet om personer som inte ens är dömda för nåt, bara offentligt utpekade. Blir för rörigt helt enkelt, därför tas det bort.

Förmodligen räcker det väl dock att ett sånt inlägg stannar uppe i 15 minuter, sen har hela trakten hunnit få reda på gäddans förehavanden och fritidsintressen.
Citera
2023-12-21, 00:40
Medlem
139s avatar
Fan, hittills 153 gäddor har publicerats i år, om jag räknat rätt.

Nummer 181 den 4 januari, fram till 334:an igår.

Det är nästan en ny gädda varannan dag. Tar det aldrig slut? Lär väl i och för sig nästan bara vara varselvästpatrullen och bottenskrapet med noll fallhöjd kvar i princip.
Citera
2023-12-21, 00:47
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Tilltalsnamn: Samma som han som skrivit ”ondskan”.
Mellannamn: Samma som Persbrandt heter i förnamn.

Tolkade det som att du klurade ut hans nya efternamn själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Förnamnet nämns ju i Dumpen-videon. Det gamla efternamnet låter inte judiskt. Han tänkte väl att ska jag ändå byta efternamn kan jag ta ett judiskt sådant och kanske få några fördelar i livet.

För att ta ett så pass ovanligt efternamn (men som finns) så måste man väl ha en nära släkting som heter så, typ ens mor, far eller mor/farföräldrar (om under 2000 eller 5000 pers har det)? Alltså måste namnet finnas historiskt i hans släkt. Jag kan tex byta till mammas och mormors efternamn, eller ta ett vanligt son-nam som fler än 5000 har, eller hitta på ett nytt namn. Men jag kan inte byta efternamn till Aschberg, Bonnier, Wallenberg, Jamme, Bildt eller något annat existerande efternamn om färre än 5000 har det. Alltså borde han ha efternamnet (samma som journalisten Jackie) i släkten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in