2023-12-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Nån som hört hur de gått för mannen med kebabsåsen? #261

Haha just det ja!!! Honom diskuterade vi i kompisgänget för ett tag sedan.

Vi kom fram till att han säkert blev helt till sig i byxorna då någon av motsatta könet ens brydde sig om honom.

Han är typiskt en sådan person som skulle sätta på ALLT som skulle råka komma i hans väg.

Nu är det ju just det att det kommer inte ens någon i hans väg...........

Nu vet jag inte hur hans liv sett ut tidigare men jag skulle vilja TRO att han inte haft något förhållande förut.
Citera
2023-12-20, 23:13
Avstängd
Storanglarens avatar
Nu har #289 PappaStor kommit ut ur gömslet. Han gjorde ju sina uppgifter dolda på de olika upplysningstjänsterna men nu har han dykt upp på Ratsit igen. Han är skriven på samma adress som tidigare med importfrun.
MEN han har bytt efternamn från det han hade tidigare.

Hans nya efternamn är detsamma som personen har i den bok som Lena Einhorn skrev om i hennes bok "En låda apelsiner".
Samma person som PappaStor numera delar efternamn med var också redaktör för kulturtidskriften "Judisk krönika" och som gick bort i Covid 2020.
Citera
2023-12-20, 23:16
Medlem
Rumpkorvens avatar
https://dumpen.se/2021/06/19/918/

Vad gör denna gäddan idag tro? Det var ett tag sedan. Kolla videosarna xD
Citera
2023-12-20, 23:23
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Hahaha den där måste jag nog ha missat. Vilken jävla poet.
Så sjukt nöjd med "refrängen" i dikten att han drog den 3 gånger. Och han ser otroligt uttråkad ut medan han läser upp den, typ som jag gjorde i mellanstadiet när man var tvungen att läsa nåt inför klassen.

"Min klocka stannar under dina ögonlock" är fan Shakespeare-nivå i och för sig.
Citera
2023-12-20, 23:26
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Så sjukt nöjd med "refrängen" i dikten att han drog den 3 gånger. Och han ser otroligt uttråkad ut medan han läser upp den, typ som jag gjorde i mellanstadiet när man var tvungen att läsa nåt inför klassen.

Det är texten till en av de mest kända Kent-låtarna.

Den snubben har de tagit flera gånger, om jag minns rätt. Han hamnade på psyk?
Citera
2023-12-20, 23:28
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Citat:

Haha vafan

Där sitter han och läser upp texten till "utan dina andetag" med Kent. Riktig romantiker det där
Citera
2023-12-20, 23:30
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Nu har #289 PappaStor kommit ut ur gömslet. Han gjorde ju sina uppgifter dolda på de olika upplysningstjänsterna men nu har han dykt upp på Ratsit igen. Han är skriven på samma adress som tidigare med importfrun.

Hans nya efternamn är detsamma som personen har i den bok som Lena Einhorn skrev om i hennes bok "En låda apelsiner".
Samma person som PappaStor numera delar efternamn med var också redaktör för kulturtidskriften "Judisk krönika" och som gick bort i Covid 2020.

Kan #289 vara jude? Det svarta skägget är ju lite speciellt. Kan vi få en rebus med förnamn och allt?
Citera
2023-12-20, 23:30
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det är texten till en av de mest kända Kent-låtarna.

Den snubben har de tagit flera gånger, om jag minns rätt. Han hamnade på psyk?

Aha, jag har noll koll på Kent. Är hela hans dikt tagen från deras låt alltså?
Kanske måste lyssna på den sen, men så som han framförde den var den helt värdelös.
Citera
2023-12-20, 23:31
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Kanske måste lyssna på den sen, men så som han framförde den var den helt värdelös.
hahah
Citera
2023-12-20, 23:33
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Haha vafan

Där sitter han och läser upp texten till "utan dina andetag" med Kent. Riktig romantiker det där

Fan jag som hade hoppats på att det var egenkomponerad lyrik.
Han satt och läste upp den som en revisor som går igenom årsredovisningen för en kund. Och hostar och harklar sig ibland och snubblar på orden. Fantastiskt.
Citera
2023-12-20, 23:35
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Har inte psykisk styrka nog att se hela, men det verkar så, om man gör några stickprov.

Ja, den får du genast ta och lyssna på. En av den svenska rockhistoriens främsta låtar.
Citera
2023-12-20, 23:35
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren

Lägger man till honom på Whatsapp kan man även se att han har en mörk flicka i vit spets-/balettklänning som profilbild. Minns inte om han hade egna barn men annars är det uppseendeväckande skadat precis som allt annat han har för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in