Citat:
Ursprungligen postat av
JoeBidenLuktarBajs
Gäddorna återkommer ofta till grejer som nästan bara händer i böcker och filmer, typ att båda två kommer samtidigt. Visst, någon enstaka gång i mitt liv som sexuellt aktiv har det väl hänt. Men det är ytterst sällan man lyckas vara så synkade. Kanske är det jag som är en dålig älskare. Men i 99% av fallen så kommer antingen jag eller min partner först, kommer jag först så ser jag givetvis till att det går för henne också, men att synka sina orgasmer är rätt svårt.
Det känns som att gäddorna ofta har väldigt lite erfarenhet av riktigt sex.
Det finns ju as som KinkyOve som bryr sig noll om barnets njutning. Han äcklar på och säger uttryckligen att han vill ha sex på sina villkor och att barnet ska suga hans smutsiga kuk och vill att hon ska få ont när han tar henne analt utan glidmedel och kondom.

Som sagt; skicka svinet till nödslakt!
Men annars så är det många som är övertygade om att de kan slicka barnet till "härliga orgasmer". Exorcisten 2.0 #316 pratar mycket om det. Med den minikuken så fattar man förvisso att han måste foka på orala aktiviteter. Han pratar om hur mysigt det skulle vara att ge henne härliga orgasmer. Han, likt oändligt många andra, är helt säker på att han kan slicka henne till orgasm i sin bil. Han myntade det fantastiska "Slickar härligt först. Snopp tar vi senare."
Vet inte vilka mästerslickare gäddorna tror att de är? Men en trång bil, när det dessutom är kallt, är inte direkt bästa settingen för avslappnad njutning. Det fattar alla som tänker till och, som du säger, har erfarenhet av sex.