2023-12-14, 13:03
Medlem
kakmonstret98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jens alltså?
Nej Alex*ndra. Men hon kanske bor i området? Vet inte vart hon håller hus. Annars kanske hon var där och snokade runt, möjligtvis den klassiska ”Har jag glömt min tröja hos dig”.
2023-12-14, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakmonstret98
Nej Alex*ndra. Men hon kanske bor i området? Vet inte vart hon håller hus. Annars kanske hon var där och snokade runt, möjligtvis den klassiska ”Har jag glömt min tröja hos dig”.

Hon bor ju i Småland
2023-12-14, 13:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakmonstret98

Alexandra bor i Vetlanda och det är ju nästan 40 mil från där Jens bor.
2023-12-14, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fransitrans
Jag tycker det ser riktigt olustigt ut att se Jens och Alexandra tillsammans, speciellt i slutet när hon står i hängselshorts och säger att hon vill åka hem. Han lång, 120 kilo, stort skägg och ser ut som bror till Leif & Billy och den här lilla späda tjejen som ser ut som en flicka. Nej, det ser inte lagligt ut.

Michael har hela tiden påtalat hur mycket han saknar omtanke och närhet. Det är normalt men han verkar inte vara den som uppvaktar själv. Han väljer de kvinnor som bekräftar honom till hundra procent redan första dagen och tar för sig av honom. Det är därför han bland annat väljer bort en kvinna som Helena (hon med grått hår) och låter en kvinna som Kari kasta sig över honom (som dessutom var med bland de tre sista...)

Hur som, jag tror att Michaels beslut blir att välja Mariette, hon passar honom bra. Hon känns varm och trygg, han får säkert massor av omtanke och närhet. De pussas och kramas. Om han väljer Jenny blir det med stor sannolikhet mer passionerat, kyssar och intensitet och jag tror han känner det blir för otryggt för honom.

Att Mimmi valde Jimmy kändes ju säkert bra för de flesta som tittar på programmet eftersom det stod mellan honom och Erik. Jag upplever dock inte att hon kände någon kemi med Jimmy, hon valde med huvudet och inte hjärtat. Jag tror inte det blir något mellan dem.

Och du verkar ju ha rätt beträffande Jimmy! Kärleken tog slut efter 4 dagar! Mycket märkligt eller så var sexet inte så bra!
2023-12-14, 13:40
Medlem
Jag råkade se dagens avsnitt före gårdagens, satt och funderade på om man blivit senil eller något och glömt bort slutvalen. Känns så jävla dåligt just nu när man dedikerat så mycket tid till skiten.
2023-12-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Jag råkade se dagens avsnitt före gårdagens, satt och funderade på om man blivit senil eller något och glömt bort slutvalen. Känns så jävla dåligt just nu när man dedikerat så mycket tid till skiten.

Och jag såg båda, trodde det var dubbelavsnitt!! Men det var visst nästa vecka! Surt att se sista avsnitt först!
2023-12-14, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jävla Tv 4 play-helvete De la ut två avsnitt raken utan att förvarna.
SÅ. JÄVLA. SPOILAD. blev man!!!
Går det att polisanmäla?
Jag undrar hur många tittare som råkade titta på valet först?

HAHAHAHA, finns fördelar med att titta på "vanlig" tv
2023-12-14, 14:19
Avslutad
När Alexandra kom till speeddatingen så tog det typ 5 sekunder innan hon började prata om hur lugn hon kände sig i hans sällskap. Hon nämnde VÄLDIGT fort i samtal enskilt med honom att hon blivit sårad tidigare bla bla bla. Ganska klart är ju att hon såg en trygg, stabil person i Jens som skulle ta hand om henne. Och han hade ju då också skrivit sms till henne att "det är du som blir kvar på slutet. Vi får bara spela spelet osv"

När de sen kommer till gården så hånglar han ju upp andra, vilket få Alexandra att tvivla på hans känslor. Hon inser också att det inte var så enkelt att bara dra iväg 40 mil och lämna allt bakom sig. Gården kanske inte var så fantastisk som hon trodde. Han var inte så fantastisk som hon trodde heller.

Hon ser också att han inte är alls sådär trygg och omhändertagande som han gett sken av. Han säger saker som "-du kommer väl tillbaka? Annars blir jag ledsen."-det är inte meningen att man ska vara ensam. jag känner det." Han visar sig vara helt igenom desperat. När hon säger att hon vill åka hem svarar han "-När du kommer hem, kommer du tänka på mig?" Hon blir genast den personen som ska stötta och trösta honom. Allt blir bara awkwird. Och hon vill snabbt dra hem.

Nej, jag tror inte hon hade egoistiska intentioner. Att hon bara ville synas i tv. Jag tror hon är väldigt omogen och inte kunde hantera situationen bättre.

Sen tror jag inte han har pedofilvibbarna i sig riktigt. Inte på det sättet. Men jag tror inte Jens någonsin har haft en tjej. Och Alexandra påminner säkert mest om de där tjejerna han aldrig fick i högstadiet och gymnasiet. Hon var den där tjejen han alltid suktade efter. Han kände den där tonårskärleken som han aldrig upplevt.

Men om många många många år när han kommit över Alexandra kanske han inser att han behöver en kvinna i sitt liv. Inte en liten tjej.
Senast redigerad av tittsmcgee 2023-12-14 kl. 14:22.
2023-12-14, 14:25
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
När Alexandra kom till speeddatingen så tog det typ 5 sekunder innan hon började prata om hur lugn hon kände sig i hans sällskap. Hon nämnde VÄLDIGT fort i samtal enskilt med honom att hon blivit sårad tidigare bla bla bla. Ganska klart är ju att hon såg en trygg, stabil person i Jens som skulle ta hand om henne. Och han hade ju då också skrivit sms till henne att "det är du som blir kvar på slutet. Vi får bara spela spelet osv"

När de sen kommer till gården så hånglar han ju upp andra, vilket få Alexandra att tvivla på hans känslor. Hon inser också att det inte var så enkelt att bara dra iväg 40 mil och lämna allt bakom sig. Gården kanske inte var så fantastisk som hon trodde. Han var inte så fantastisk som hon trodde heller.

Hon ser också att han inte är alls sådär trygg och omhändertagande som han gett sken av. Han säger saker som "-du kommer väl tillbaka? Annars blir jag ledsen."-det är inte meningen att man ska vara ensam. jag känner det." Han visar sig vara helt igenom desperat. När hon säger att hon vill åka hem svarar han "-När du kommer hem, kommer du tänka på mig?" Hon blir genast den personen som ska stötta och trösta honom. Allt blir bara awkwird. Och hon vill snabbt dra hem.

Nej, jag tror inte hon hade egoistiska intentioner. Att hon bara ville synas i tv. Jag tror hon är väldigt omogen och inte kunde hantera situationen bättre.

Sen tror jag inte han har pedofilvibbarna i sig riktigt. Inte på det sättet. Men jag tror inte Jens någonsin har haft en tjej. Och Alexandra påminner säkert mest om de där tjejerna han aldrig fick i högstadiet och gymnasiet. Hon var den där tjejen han alltid suktade efter. Han kände den där tonårskärleken som han aldrig upplevt.

Men om många många många år när han kommit över Alexandra kanske han inser att han behöver en kvinna i sitt liv. Inte en liten tjej.

Väl formulerat och jag tror du slog huvudet på spiken.
2023-12-14, 15:01
Medlem
lunarluddes avatar
Tycker strutsmannen verkar vara så mesig till sättet, visst är det nervöst med kameror i ansiktet men hela hans aoura skriker mes.
2023-12-14, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Jag hoppas att han väljer Mariette för hon verkar passa honom bäst. Tycker du verkligen att Jenny är snyggare än Mariette? Jag tycker att Jenny ser väldigt "grå" och tråkig ut. Jag menar inte att hon är jätteful men hon ser väldigt alldaglig ut. Mariette är inte alls lika "grå".
Ja jag tycker att Jenny är snyggare, mer välhållen för sin ålder sas. Tror också att Micke tycker hon är mer attraktiv, därmed inte sagt att han väljer henne. Vilket jag iofs tippade från start då de hade kemi redan på speeddaten.
2023-12-14, 15:34
Medlem
picapicans avatar
Får Jimmy gå ut med detta redan? Mimmi dumpade honom fyra dagar efter valet.

https://sverigesradio.se/artikel/jimmy-vann-mimmis-hjarta-sa-gick-det-sen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in