2023-12-14, 15:43
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Får Jimmy gå ut med detta redan? Mimmi dumpade honom fyra dagar efter valet.

https://sverigesradio.se/artikel/jim...a-gick-det-sen
Ja du kan ju redan nu se sista avsnittet.
2023-12-14, 15:57
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja du kan ju redan nu se sista avsnittet.

När Linda gör återbesök? "Kommer 20/12", står det på TV4 Play.
2023-12-14, 16:26
Medlem
Ledarens avatar
Värdelösa Mimmi avslutar det med sms och ett samtal. lol
2023-12-14, 16:40
Medlem
Skurmedlets avatar
Mariette är min favorit i programmet.
Gullig, älskar matlagning, annorlunda som har kunskap om flygplan, sysslar med pistolskytte, gick sjukvårdskursen hos Försvarsutbildarna och vem vet vad mer. En behaglig och cool kvinna.
2023-12-14, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmedlet
Mariette är min favorit i programmet.
Gullig, älskar matlagning, annorlunda som har kunskap om flygplan, sysslar med pistolskytte, gick sjukvårdskursen hos Försvarsutbildarna och vem vet vad mer. En behaglig och cool kvinna.

Och aktiv Sverigedemokrat med pliriga elaka ögon. Jag tror att hon spelar gullig och det ger mig rysningar i hela kroppen!
2023-12-14, 16:59
Medlem
Skurmedlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suruppstotning
Och aktiv Sverigedemokrat med pliriga elaka ögon. Jag tror att hon spelar gullig och det ger mig rysningar i hela kroppen!

Jaså? Se där... Ännu en bra sak med Mariette då!
Jag såg nu att hon skrivit på ett fb-inlägg för 3 år sedan att hon ville att Tishk* Ahm*d skulle bli utvisad.
Mariette!
2023-12-14, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninajahren
Jag "tror" inte att Jenny är manipulativ, hon visar upp det för hela Sverige! Inte med avsikt eller ont uppsåt, men likväl ändå. Som när hon bresar med benen för att försöka fånga Micke.

Hahaha så du menar att det är manipulativt att vara känslosam och sitta bredbent? Då skulle jag i stället hävda att Mariettes sätt att skuldbelägga Micke genom kommentarer som ”vi har varit där ni lämnade oss, kan man säga” (när han och Jenny varit iväg på MC-dejt) eller att i synk tala illa om de andra deltagarna (”det har varit en del elaka kommentarer -inte från mitt håll då alltså!”) är desto mer manipulativt. Men det är förstås en och annan möp härinne som gillar henne för att hon tycker om flygplan och skjutvapen.
Så nej, jag kan inte se att Jenny är manipulativ… men hon verkar va en sån som ska KÄNNA IN allt hela tiden och gillar att prata om ”hur allting känns” så jag tror ändå att Micke väljer det lite mer simpla, dvs Mariette.
2023-12-14, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
När Alexandra kom till speeddatingen så tog det typ 5 sekunder innan hon började prata om hur lugn hon kände sig i hans sällskap. Hon nämnde VÄLDIGT fort i samtal enskilt med honom att hon blivit sårad tidigare bla bla bla. Ganska klart är ju att hon såg en trygg, stabil person i Jens som skulle ta hand om henne. Och han hade ju då också skrivit sms till henne att "det är du som blir kvar på slutet. Vi får bara spela spelet osv"

När de sen kommer till gården så hånglar han ju upp andra, vilket få Alexandra att tvivla på hans känslor. Hon inser också att det inte var så enkelt att bara dra iväg 40 mil och lämna allt bakom sig. Gården kanske inte var så fantastisk som hon trodde. Han var inte så fantastisk som hon trodde heller.

Hon ser också att han inte är alls sådär trygg och omhändertagande som han gett sken av. Han säger saker som "-du kommer väl tillbaka? Annars blir jag ledsen."-det är inte meningen att man ska vara ensam. jag känner det." Han visar sig vara helt igenom desperat. När hon säger att hon vill åka hem svarar han "-När du kommer hem, kommer du tänka på mig?" Hon blir genast den personen som ska stötta och trösta honom. Allt blir bara awkwird. Och hon vill snabbt dra hem.

Nej, jag tror inte hon hade egoistiska intentioner. Att hon bara ville synas i tv. Jag tror hon är väldigt omogen och inte kunde hantera situationen bättre.

Sen tror jag inte han har pedofilvibbarna i sig riktigt. Inte på det sättet. Men jag tror inte Jens någonsin har haft en tjej. Och Alexandra påminner säkert mest om de där tjejerna han aldrig fick i högstadiet och gymnasiet. Hon var den där tjejen han alltid suktade efter. Han kände den där tonårskärleken som han aldrig upplevt.

Men om många många många år när han kommit över Alexandra kanske han inser att han behöver en kvinna i sitt liv. Inte en liten tjej.

Låter som en väldigt trovärdig analys! Håller dock inte riktigt med om att Alexandra är omogen, skulle säga att hon är rätt vältalig för sin ringa ålder, men det känns som att hon gärna vill vara alla till lags och inte såra någon vilket kan leda till att man upplevs som lite hal.
2023-12-14, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
Absolut är det jättefina ord som alla vi deltagare som är här inne och läser tar till oss, men jag tycker det behöver lyftas att dom människor man diskuterar är riktiga och tar åt sig av skiten som sägs!

Majoriteten av oss är trygg i oss själva och väl medvetna om vad vi ger oss in i när vi kommer med i programmet! Men på det viset vissa uttrycker sig är rent ut sagt vidrigt!

Tack!

Förstår det kanske inte är lätt, men försök inte bry er om de som skriver elakt. Finns ju några här som bara gör det, och inte har nåt positivt att säga om nån. Ha i åtanke att de högst troligen själva är socialt handikappade eller lider av nån typ av störning. Annars håller man inte på så där.
2023-12-14, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeightyMacbeth
Låter som en väldigt trovärdig analys! Håller dock inte riktigt med om att Alexandra är omogen, skulle säga att hon är rätt vältalig för sin ringa ålder, men det känns som att hon gärna vill vara alla till lags och inte såra någon vilket kan leda till att man upplevs som lite hal.
Jag håller helt med dig angående Alexandra. Jag tror också att hon vill vara alla till lags. Jag uppfattar henne också som snäll, lite blyg samt osäker på sig själv.
2023-12-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suruppstotning
Ojdå, jag gillade Mariette. Jag måste säga att jag blev besviken när jag fick veta att hon är Sverigedemokrat. Det känns verkligen inte trevligt.
2023-12-14, 17:49
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmedlet
Jaså? Se där... Ännu en bra sak med Mariette då!
Jag såg nu att hon skrivit på ett fb-inlägg för 3 år sedan att hon ville att Tishk* Ahm*d skulle bli utvisad.
Mariette!

Klart att någon lättkränkt har anmält det där inlägget.

Citat:
Ursprungligen postat av kakmonstret98
Nej Alex*ndra. Men hon kanske bor i området? Vet inte vart hon håller hus. Annars kanske hon var där och snokade runt, möjligtvis den klassiska ”Har jag glömt min tröja hos dig”.

Intressant om Alexandra faktiskt är/har varit hos Jens.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in