Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-15, 13:56
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kan du förtroendelänka till det

Tror du att detta kommer att skapa en existentiell kris i deras förhållande! när
han får reda på det?

En googling bort, förnamn, efternamn och Sverigedemokraterna

Skrolla ner och läs under kultur- och utvecklingsnämnden.

https://laholmstidning.se/politik/stark-utdelning-for-medborgerlig-samling/1585
2023-12-15, 14:13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kan du förtroendelänka till det

Tror du att detta kommer att skapa en existentiell kris i deras förhållande! när
han får reda på det?

Sök på Laholms kommun.

Kommunfullmäktige, Kultur- och utvecklingsnämnden osv.

Vore ytterst märkligt om hon inte nämnt det.
2023-12-15, 14:26
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majbrasa123
VARFÖR kisar Mimmi med ena ögat hela tiden!? Först trodde jag det var när det var soligt men sen när hon tom gör så inomhus 🤷🏽‍♀️

Så trött på folks kommentarer om utseende. Om du eller jag eller någon annan skulle ställa upp skulle vi få lika mycket kritik. Tänk dig själv i sitsen!
2023-12-15, 15:02
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
VARFÖR kisar Mimmi med ena ögat hela tiden!? Först trodde jag det var när det var soligt men sen när hon tom gör så inomhus 🤷🏽‍♀️

Har du ens tänkt på att man använder strålkastare vid TV-inspelningar som kan vara lika ljusstarka som solen om man tittar mot dem?
2023-12-15, 15:55
Medlem
Krickedixans avatar
Några av tjejerna är unga och där av fel anledning tyvärr.
2023-12-15, 16:54
Medlem
Citat:

Kanske tics.
2023-12-15, 17:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Det tror inte jag i alla fall. Micke är nog en smart kille som oxå röstar på sd.
Kanske var det vi hörde från Micke en kärleksförklaring till SD, eftersom han hade denna säregna förmåga att kunna med säkerhet säga
"Jag älskar dig SD" till en främling han känt i bara några veckor, så varje gång Micke tittar på kvinnan ifråga så ser han istället för hennes anletsdrag en stor logotype med en blåsippa
"Trygghet och tradition"

Tänk på att nästa vecka så ska Micke berätta för Linda att "hon är inte här......hon har lämnat mig
för landsdagarna"

Alla kvinner som har en fascination för att skjuta med vapen är SD!

Därför känner du igen Mariette, för att hon är SD ledarmot, nähä?
https://www.hant.se/noje/darfor-kanner-du-igen-mariette-rosander-i-bonde-soker-fru-2023/10063378
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-15 kl. 17:22.
2023-12-15, 17:20
Medlem
Har det kommit fram nåt om varför Mimmi gjorde en sån helomvändning med Jimmy? Det låter väldigt skumt att man går från sprudlande nykär till nejtack på några ynka dagar.
2023-12-15, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Har det kommit fram nåt om varför Mimmi gjorde en sån helomvändning med Jimmy? Det låter väldigt skumt att man går från sprudlande nykär till nejtack på några ynka dagar.

Hon sa väl aldrig att hon va kär? Hon gick på magkänsla. Tkr inte de såg så kära ut faktiskt..
2023-12-15, 17:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Mimmi och Jimmy känns väldigt omaka.
Mimmi verkar inte vara impad av att han är historielärare eftersom hon beklagade sig över att det inte fanns någon historia om hennes gård, svensk historia ska kopplas till henne personligen! eller så vill hon inte vara med det var mycket cringe det där meningsytbytet
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-15 kl. 17:45.
2023-12-15, 18:36
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
Absolut är det jättefina ord som alla vi deltagare som är här inne och läser tar till oss, men jag tycker det behöver lyftas att dom människor man diskuterar är riktiga och tar åt sig av skiten som sägs!

Majoriteten av oss är trygg i oss själva och väl medvetna om vad vi ger oss in i när vi kommer med i programmet! Men på det viset vissa uttrycker sig är rent ut sagt vidrigt!

Tack!
Om du nu är riktiga Ida, drog du hem för att Jens hade pussats med den intetsägande Alexandra? Allt var frid och fröjd fram tills att det uppdagades.
2023-12-15, 18:58
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
Absolut är det jättefina ord som alla vi deltagare som är här inne och läser tar till oss, men jag tycker det behöver lyftas att dom människor man diskuterar är riktiga och tar åt sig av skiten som sägs!

Majoriteten av oss är trygg i oss själva och väl medvetna om vad vi ger oss in i när vi kommer med i programmet! Men på det viset vissa uttrycker sig är rent ut sagt vidrigt!

Tack!

Du skall nog inte snacka så mycket om att uttrycka sig vidrigt. Du har bara skrivit skit om Jens i hela den här tråden, ja rent förtal faktiskt. Och du utger dig för att vara Ida vilket jag inte tror på en minut. Du är förmodligen en man och stör dig på Jens. Du vill utmåla honom som en idiot och alkoholist. Känns som du har två nick och sitter och skriver med dig själv…Skaffa dig ett liv för fan. Att utge sig för att vara någon man inte är kan leda till avstängning bara så du vet. Men just det, då kan du ju bara fortsätta skriva under alla dina andra nick…
Senast redigerad av Tervull 2023-12-15 kl. 19:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in