2023-12-14, 11:18
Medlem
kakmonstret98s avatar
Bonde söker fru
2023-12-14, 11:18
Medlem
kakmonstret98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Bekant från BSF eller annat random teveprogram?
Bonde söker fru
2023-12-14, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
<...>Att "snacka skit" på det här viset är för att vi tjejer som är drabbade ska få upprättelse, att vi får höra vilka svin vi är för att ha "lämnat" honom för vad han röstar på. <...>
All kudos till dig för hur du skött inläggen här i tråden. Trovärdigt och balanserat. Tack.
2023-12-14, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Fast någon i tråden skrev ju att Jimmy setts på Öland i november, det behöver ju iofs inte vara sant.

Fick höra av en kollega nyss på jobbet när vi diskuterade gårdagens avsnitt att han hade varit ute nu i helgen och sett Jimmy tillsammans med en tjej på en klubb här i Halmstad. Det lät på honom som att det inte var Mimmi, sen kan det mycket möjligt ha varit en kompis till Jimmy men verkade inte så på det min kollega sett av de två. Fast det hoppas jag om han varit på Öland och fortfarande träffar Mimmi, men det verkar dagens avsnitt visa för det ser ut som att det är något som inte står helt rätt till där tyvärr..
2023-12-14, 11:33
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag skojade lite här. Det var sarkastiskt menad att hon inte hade lika vackra ögon. När Linda frågade vad Jens föll för hos Alexandra så var det hennes "vackra ögon som man kan drunka i" sa han. Vad spelar det för roll om man har vackra ögon när man saknar förmågan att skaffa en vuxen relation? Livet tillsammans handlar inte om att bara titta i varandras ögon. Alexandra är för trasig och problematisk, livet med sådana kan bli ett helvete.

Det är möjligt att inte heller Jens är mogen för en relation och därför blev han kär i en omogen tjej. Hade han varit mognare så hade han sett och förstådd vad de andra mognare tjejerna hade att ge och blivit intresserad av dom i stället. Vi väljer omedvetet ngn som är emotionellt lika mogen/omogen som vi är själva. Man kan inte skaffa en vuxen livslång relation om man inte är mogen för det.
Jo men jag tror nog att Jens är mogen för en relation egentligen om han lyfter blicken och satsar på en kvinna och inte på någon som knappt tagit sig förbi tonåren. Jag tycker ju ändå att Alexandra lurade honom att tro att det skulle bli dom.
2023-12-14, 11:57
Medlem
Måste ventilera. Tom i Kärlek åt alla... Hoppas alla tjejerna lämnar honom... Han är en kall fisk och noll självinsikt. Han betedde sig så illa mot Felicia och hon gjorde rätt som lämnade honom. Jag har upplevt honom som kall och avståndstagande från första början. Han tål inte att något går honom emot. Tar inget ansvar för sina handlingar. Vem vill vara med en sådan? Jag hade sagt: "Du är ett j-a svin och aldrig i livet att jag är med en sådan som du. Hejdå!"
2023-12-14, 11:57
Medlem
Tror inte att Alexandra är så beräknande som en del misstänker. Men alltmer panikslagen under veckans gång.
Tjejen verkar lite nervig, men behöver inte straffas/dömas för att hon ser bra ut, eller?
2023-12-14, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen

Såg detta. Spännande att se om det har utvecklats till kärlek där.
2023-12-14, 12:05
Medlem
Passitos avatar
Förstår inte alls hur många här ser Jens som
nåt kap. Det är ju uppenbart att produktionen styr och vill framställa honom som en snäll nallebjörn.
Jag ser en osäker man utan nån större livserfarenhet och säkert inte speciellt stor social kompetens. Karln lämnar ju för sjutton knappt gården och har aldrig sovit på hotell?
2023-12-14, 12:54
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakmonstret98
Jag är ifrån Jens område. Jag såg ett bekant ansikte från TVrutan på affären förra veckan.

Jens alltså?
2023-12-14, 13:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Fast någon i tråden skrev ju att Jimmy setts på Öland i november, det behöver ju iofs inte vara sant.

Det var jag som skrev det i enlighet med andrahandsinformation jag fått och nej, det behöver inte vara sant.

Folk har alldeles för ofta dålig koll på vem som heter vad i relationsprogram så det kan lika gärna vara Erik som setts fast man trodde han heter Jimmy. Var ute för motsvarande under en tidigare säsong av BSF då jag tidigt fick reda på vem en bonde valt. Personen var rätt, men det var fel namn.
2023-12-14, 13:02
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Och vad baserar du det på? Att hon återförenats med Erik?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in