2023-12-11, 21:41
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nä sluta - gjorde hon ?!

ja det var ju några veckor sen när hon hade ont i ryggen. Då ringde hon ambulansen på egen hand. Dom sket fullständigt i det. Det nog ett gäng sidor bakåt i tråden.
Men det har du ju läst och kommenterat också
HÄR

Jag kanske var lite otydlig.
Senast redigerad av T2Frank 2023-12-11 kl. 21:43.
2023-12-11, 23:06
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
ja det var ju några veckor sen när hon hade ont i ryggen. Då ringde hon ambulansen på egen hand. Dom sket fullständigt i det. Det nog ett gäng sidor bakåt i tråden.
Men det har du ju läst och kommenterat också
HÄR

Jag kanske var lite otydlig.

Ja, jag trodde du menade att hon gjorde det idag. Puh, då behöver jag inte bli rosenrasade igen
2023-12-12, 11:56
Medlem
godofasgaards avatar
Åbäket satt I en live och sa att hon hellre har cancer än att ha ont i ryggen hon tycker det är bättre att veta att hon ska dö så hon kan få smärtstillande. Efter hon sakt det så hoppas jag lite på att hon har det i ryggen. Hur många fel i huset kan hon ha.
2023-12-12, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Åbäket satt I en live och sa att hon hellre har cancer än att ha ont i ryggen hon tycker det är bättre att veta att hon ska dö så hon kan få smärtstillande. Efter hon sakt det så hoppas jag lite på att hon har det i ryggen. Hur många fel i huset kan hon ha.

Hon behöver inte cancer eller ont i ryggen att dö det sköter ju hennes överdosering av pundarmedicinet hand om. Bara tids fråga innan hon gör det o spyr skum ur flabben på nån live.
Chrille borde åka dit för medhjälp av införskaffning av droger eftersom han verkar har lättare att komma t dem än henne.
Hade för mig hon sa hon hade blockat honom till jul o nyår är de buddies igen eller fick han erbjuda yttligare 5000 för muttan?.
2023-12-12, 14:01
Medlem
Von.pigpelts avatar
Blir riktigt vidrigt hur en så kallad kvinna på snart 38år gammal sitter och försvarar sin vidriga vän med näbbar och klor. USCH 🤮

https://youtu.be/VY6U1qePbAo?si=7q8Iw3fx57BTB798

Här finns bevisen för dom så kallade ”ryktena” om den där Chrille, tror inte någon har missat det och hoppas verkligen ingen köper deras hjärndöda skitprat.

Men eftersom han är hennes närmare kontakt när det kommer till pillerna hon trycker i sig så ser hon nog gärna igenom fingrarna med detta.
För att inte glömma att snusk Chrille är den enda som orkar med pillerpundarn bumbi.

Tacka gudarna att den dåren inte får ha kontakt med sin dotter.🙏🏻

Ju mer dom öppnar käften så blir det mer och mer uppenbart att alla så kallade ”rykten” stämmer till punkt och pricka.
2023-12-12, 14:12
Medlem
DayNites avatar
gör som resten av samhället, låt pillerpundaren Dumbi förfalla, ge upp henne helt, hennes famlij var smarta och gjorde det för länge sedan
skulle bli förvånad om dom bjuder in henne att fira julafton med systrarna Botox, skulle du vilja ha idioten hemma hos dig?

hon är så pass sorglig att hon låtsas ha vänner som hon pratar med sinna lives
hon blir aldrig bjuden hem till någon inte ens sin egen famlij, det säger en hel del

jag har slutat titta på dem, jag är glad att hon aldrig kommer att få barn och sprida sina smutsiga gener vidare

ge henne ingen uppmärksamhet, karma kommer sköta det på sitt sätt
det kommer inte sluta snyggt
Senast redigerad av DayNite 2023-12-12 kl. 14:15.
2023-12-12, 22:52
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard

Ingen verkar vilja rädda henne. Samhället sviker, familjen sviker, de enda hon har kvar är sina följare som snart fått nog.
2023-12-12, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Ingen verkar vilja rädda henne. Samhället sviker, familjen sviker, de enda hon har kvar är sina följare som snart fått nog.

Om alla slutade skriva om henne, inkl alla som gör tiktoks och här på flashback, skulle hon snart då panik över att hon inte får någon uppmärksamhet och då skulle också intresset av henne dö ut.
2023-12-12, 23:10
Medlem
Haalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia

Hon har knappt några följare heller, gissar på att 90% av de som dyker upp på hennes lives avskyr henne och bara är där för att bevittna förfallet.

De få personer som faktiskt gillade henne på riktigt en gång i tiden blev blåsta på swishpengar och är long gone vid det här laget.

De enda som gillar puckot i verkligheten är ett par gamla pervon inne på OF that's it.
2023-12-13, 00:30
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypflickaann
Om alla slutade skriva om henne, inkl alla som gör tiktoks och här på flashback, skulle hon snart då panik över att hon inte får någon uppmärksamhet och då skulle också intresset av henne dö ut.

Nu är problemet lite större än så. Bumbi är ett bra exempel på att vården/välfärden inte fungerar. Hon har under många år levt på sjukersättning när det finns de som är sjuka på riktigt som måste gå till jobbet varje dag. Hon lurar alltså systemet, och eftersom hon lyckas undrar jag hur många andra fuskare det finns ute i samhället. Detta fusk kostar skattebetalarna miljoners miljoner varje år. Dumbi ska inte sitta hemma och lalla, hon ska ha daglig verksamhet, lönebidragsanställning eller liknande. Dumbis ”ryggont” beror förmodligen på att hon sitter vid sitt köksbord större delen av dagen, där håller hon inte igång några stödjande ryggmuskler. Hon behöver röra på sig, ett utmärkt sätt är att jobba. Hon närmar sig 40, kroppen tacklar av snabbt när den inte sköts.
Hon borde även ha en boendestödjare som kan stötta när det gäller rutiner, sociala situationer och hjälp med vardagliga sysslor. Och framför allt behöver hon vård för sitt spel- och pillermissbruk.

Att strunta i Bumbi är att låta eländet pågå, både för henne och även i större skala hos andra individer. Sånt här måste upp på bordet hos våra beslutande inom kommun och region.
2023-12-13, 00:52
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Jaha Bumbi (vet att du är här och snokar dagligen) kan det vara så att du suttit och spelat idag och därför inte visat upp ditt tryne på sociala medier?🙄 Känns mest troligt så om du frågar mig…

Inte direkt så att du kan välja och vraka bland dina ”100” låtsaskompisar som du umgås med hela tiden! När verkligheten kommit ikapp så har du EN stackars jävel kvar som inte förstår bättre och du kan hålla dig till det där skabbet du försvarar, tvi! Ni är lika vidriga båda två fast i olika kategorier!

En bra julklapp hade ju annars varit en plats på ett behandlingshem utan internet men det kommer du aldrig gå med på frivilligt! Eller?

Eller vad säger ni? Kommer hon lägga in sig på behandlingshem FRIVILLIGT? Skulle inte tro det va😂😂
2023-12-13, 01:38
Medlem
FruKrokodils avatar
Kan man inte vara bäst på något så kan man ju alltid spela sämst- och det är exakt detta Bumbi gjort i många år. Och tjänat en jäkla massa pengar på att göra absolut inget mer än spela dåre.

Finns massor av influenser som försöker göra detsamma (minus att vara sämst) och de tjänar kanske en tiondel av Bumbis "lön" trots att de kämpar som as för att hitta sin nisch i influenserhelvetet.

All cred till Bumbi som lurat så många under så många år och ändå blivit ett fenomen i dagens nutid!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in