2023-12-11, 11:26
Medlem
godofasgaards avatar
Nu sitter åbäket och tjuter i liven om att det är så synd om henne att hon har sådana problem med ryggen så nu söker hon sympati. Hon säger att hon klippte av håret för att hon hade så ont i ryggen. Bumbi bara håll käften.
2023-12-11, 11:34
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Nu sitter åbäket och tjuter i liven om att det är så synd om henne att hon har sådana problem med ryggen så nu söker hon sympati. Hon säger att hon klippte av håret för att hon hade så ont i ryggen. Bumbi bara håll käften.

Sitter och bevittnar detta skådespeleri, noterar alltid att när hon får syn på att tittarsiffrorna stiger så skenar skådespelet ännu mer, hon borde söka sig till dramaten….
2023-12-11, 11:35
Medlem
godofasgaards avatar
Hon sitter och säger i liven att det är många följare som kommenterar att det hon säger om sin rygg är sant och att det stämmer och att flera av dom har samma sak och har liknande smärta som bumbi. Men hon har kommentarerna avstängda.vem fan tror hon hon lurar!!
2023-12-11, 12:19
Medlem
Luzzjes avatar
Varför livear man ens om man har kommentarerna avstängda? Det är så otroligt märkligt. Har hon nog med röster i huvudet eller?
2023-12-11, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Varför livear man ens om man har kommentarerna avstängda? Det är så otroligt märkligt. Har hon nog med röster i huvudet eller?

Jag såg det där.
Hur kan en människa prata med sig själv så länge. Det låter som om hon ställer frågor till följarna ibland och sen svarar hon själv.

Hon sa även i liven att hon inte visste hur man sätter på kommentarerna.
Hon visste hur man stänger av dem i alla fall.

Hur kan människor försvara den där sorgliga dynghögen?

Idioten sa i sin live att hon hellre skulle ha CANCER än ont i ryggen.

Hade Bumbi varit en människa som lärde sig av sina misstag, så hade hon kommit ihåg hur hon satt i sina lives och sa att hon önskade att hon skulle bli av med sitt bidrag från Försäkringskassan och den önskan gick i uppfyllelse och vem vet, kanske denna också slår in
2023-12-11, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Har ni sett Bumbi nya hitlåt på Instagram?

Fanns visst på youtube också: https://youtu.be/WOR8kKCbkvM?si=ZqnOZHJaRw6uZ5yO - god lyssning…..

sämsta skiten jag har hört
2023-12-11, 13:57
Medlem
Miys avatar
Bumbi drog en rant om att ingen ska ringa 112 på henne nu bara för hon sett och bölat. Ge fan i att slösa på resurser som andra i samhället behöver bättre.

Det håller jag helt med om, dock blir det ju väldigt komiskt när sådant kommer från just hennes käft.

Kvinnan som blåste försäkringskassan på hundratusentals kronor som hade kunnat gå till verkligt behövande.

Och ont i ryggen hade nog de flesta haft om de satt stirrade ner i en telefon hela dagarna, nästan så jag hoppas någon dum läkare ger henne tabletter på recept.

Det skulle bli sista spiken i kistan för samhällsparasiten då hon saknar förmåga sköta sin medicinering som det är tänkt och skulle sjunka långt djupare ner i misären än hon hittills varit.

Fy sjutton vad jag avskyr denna kvinna.
Senast redigerad av Miy 2023-12-11 kl. 14:05.
2023-12-11, 14:00
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Jag såg det där.
Hur kan en människa prata med sig själv så länge. Det låter som om hon ställer frågor till följarna ibland och sen svarar hon själv.

Hon sa även i liven att hon inte visste hur man sätter på kommentarerna.
Hon visste hur man stänger av dem i alla fall.

Hur kan människor försvara den där sorgliga dynghögen?

Idioten sa i sin live att hon hellre skulle ha CANCER än ont i ryggen.

Hade Bumbi varit en människa som lärde sig av sina misstag, så hade hon kommit ihåg hur hon satt i sina lives och sa att hon önskade att hon skulle bli av med sitt bidrag från Försäkringskassan och den önskan gick i uppfyllelse och vem vet, kanske denna också slår in

Hon sa ju också förut, innan alla kom på henne med att ljuga, att hon hade cancer och därför hade sjukersättning.

Hon är så otroligt äcklig, vore bra om hon kunde sluta förpesta sociala medier, ljuga för folk osv.
2023-12-11, 18:08
Medlem
Bumbi skryter ofta om hur mycket pengar hon tjänar, fast ändå har hon skitit i duschen de senaste 2 veckorna för att hon inte har råd med toalettpapper.

"Jag lever ett bra liv med mycket pengar!"
2023-12-11, 18:48
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Bumbi skryter ofta om hur mycket pengar hon tjänar, fast ändå har hon skitit i duschen de senaste 2 veckorna för att hon inte har råd med toalettpapper.

"Jag lever ett bra liv med mycket pengar!"

Ja så går det när man spelar upp sin veckopeng direkt och man har skulder på flera hundratusen kronor som förvaltaren febrilt försöker spara undan till. Man kan tjäna hur mycket som helst men är man helt dum i huvudet och slösar bort dom direkt så har man sällan råd med nödvändigheter.
2023-12-11, 20:13
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Bumbi drog en rant om att ingen ska ringa 112 på henne nu bara för hon sett och bölat. Ge fan i att slösa på resurser som andra i samhället behöver bättre.

Det håller jag helt med om, dock blir det ju väldigt komiskt när sådant kommer från just hennes käft.

Kvinnan som blåste försäkringskassan på hundratusentals kronor som hade kunnat gå till verkligt behövande.

Och ont i ryggen hade nog de flesta haft om de satt stirrade ner i en telefon hela dagarna, nästan så jag hoppas någon dum läkare ger henne tabletter på recept.

Det skulle bli sista spiken i kistan för samhällsparasiten då hon saknar förmåga sköta sin medicinering som det är tänkt och skulle sjunka långt djupare ner i misären än hon hittills varit.

Fy sjutton vad jag avskyr denna kvinna.

När ingen ringde 112 så gjorde hon ju det själv och försökte få tabletter
2023-12-11, 21:03
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
När ingen ringde 112 så gjorde hon ju det själv och försökte få tabletter

Nä sluta - gjorde hon ?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto