2024-01-19, 17:14
Medlem
Snart trillar FSKs beslut om bidagsfusket och skattesmällen från Skatteverket in för WumbiFlumbidumbi. Frågan är om hon klarar sig igenom det stålbadet? Jag är tveksam. Hon yrar om att OnlyFans inte skall beskattas eftersom det är sextjänster... Tjeeena. Det skattas såklart som allt annat oavsett vad fruntimmret säger.

Blir en kul vår.
2024-01-19, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Vet inte om det är så charmigt med diagnoser, och framför allt inte alltid så trevlig för de själva som lider av det, men jag håller annars med dig.

Det är tragiskt och tråkigt att Bumbi slösar bort sitt liv instängd i den där lägenheten, och lever ett ganska isolerat och enstörigt liv. Man önskar ju att hon hade kunnat få bättre hjälp att få ordning på sitt liv och bli lite lyckligare (hon verkar mest frustrerad, arg och missnöjd, och det maniska spelandet som är fast i hjälper henne verkligen inte).

Men allt det sagt, även om det är synd att hon (och andra) skall drabbas av denna typ av psykiska sjukdomsproblem utan att få bra hjälp, så håller jag med att hon som person verkar rätt osympatisk.

Jag har nog aldrig sett en mer osympatisk kvinna som inte varit dömd för bestialiska mord. Varje "vän" hon skaffar utnyttjar hon till max. Hon väljer ut sina offer noggrant så hon kan maximera sin profit. Det är därför ingen står ut med henne. Och de få som stannar kvar är svagbegåvade likt henne själv. Hade Bumbi varit liite smartare är jag fan övertygad om att hon hade kunnat mörda. För hon har verkligen inget samvete.
2024-01-19, 17:19
Medlem
Såg en live där hon motiverade att hon skulle få tbx ersättningen med att hon skulle spela för en stor summa den 19 istället för att spela för små summor hit och dit.
Och att OF är pga hennes spelberoende och att arbetsförmedlingen inte kan kräva att hon ska sälja sin kropp. Hon verkar inte förstå att det finns andra vanliga, lätta jobb som hon kan klara av med tanke på all skit hon lyckas styra med nu

Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Snart trillar FSKs beslut om bidagsfusket och skattesmällen från Skatteverket in för WumbiFlumbidumbi. Frågan är om hon klarar sig igenom det stålbadet? Jag är tveksam. Hon yrar om att OnlyFans inte skall beskattas eftersom det är sextjänster... Tjeeena. Det skattas såklart som allt annat oavsett vad fruntimmret säger.

Blir en kul vår.
2024-01-19, 17:32
Medlem
I fall någon missade OF Inkomsterna hon visade för någon vecka sedan.

https://imgur.com/a/mOFzCvf
2024-01-19, 17:46
Medlem
Miys avatar
Har Bumbi varit något live idag?
2024-01-19, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao

Och då hade hon ut drygt 14 000 kr från FK till och med augusti.
Om inte det är bidragsfusk, då vet inte jag vad som är bidragsfusk. Fy fan 😡
2024-01-19, 20:15
Medlem
Citat:

Varför står det äckligt bredvid netto?
Känns som att det är fake bild..

Vem skulle ens betala för att se henne? Knappst så många iallfall..
2024-01-19, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen86

Hahhhaha hon har alltid översättning i gång på telefonen "äckligt" är Gross på engelska (Brutto)
2024-01-19, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen86

Tror hon använder som automatisk översättning från engelska till svenska så ska nog inte stå äckligt egentligen. Bilden är nog inte fejk men tvivlar på att folk kollar på henne för att hon är sexig, folk vill nog bara se förfallet.
2024-01-19, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Tror hon använder som automatisk översättning från engelska till svenska så ska nog inte stå äckligt egentligen. Bilden är nog inte fejk men tvivlar på att folk kollar på henne för att hon är sexig, folk vill nog bara se förfallet.

Det är väl bara typer som Micke magmys som tycker Bumbi är sexig.
En normal funtad man, skulle ju inte tända på det där.

De som betalar för att titta på äcklet är väl som de som åker fast på Dumpen, där har det verkligligen varit avskum.

Lite kul att Bumbi tror att FK skulle säga, " att Bumbi naturligtvis inte skulle behöva sälja sin kropp och att hon ska få tillbaka sitt bidrag"

Tänk alla Sveriges sjuka och utförsäkrade människor som då hade fått sjukrsättning, ingen ska ju behöva sälja sig" 🤣🤣🤣🤣
2024-01-19, 21:33
Medlem
Citat:
Hahhhaha hon har alltid översättning i gång på telefonen "äckligt" är Gross på engelska (Brutto)

HAHA! Fan, det förklarar ju den saken i alla fall, men kan fortfarande inte förstå att hon har så många subscribers.. Har hon en fanskara utöver fb folket?
2024-01-19, 21:34
Medlem
Hur kan hon ha tjänat 350k på OF? måste vara en smärre omöjlighet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in