2023-12-09, 18:03
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Om ett r eller tv? Fortstter Raya ge bort ml s skulle jag sga om en match eller tv

Haha jag rknar med att han inte kommer fortstta ge bort ml sdr. Han hade en dlig dag helt enkelt. 🫠
Citera
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Du har pongterat tydligt att det inte finns ngon klubb i hela vrlden som r ett strre skmt n Spurs.

Ja? Och '?.. klubbar som United har iaf vunnit CL och mngder av ligatitlar, s innan Arsenal kan hna dom ska dom kanske frska sig p det fr det var inte mnga r sedan Arsenal var i Uniteds sits.
Villa har ox vunnit en rad med ligatitlar, samt Europacupen. En gng i tiden.. Man Utd r i samma sits som det Forest och Villa r, dvs klubbar med en fin o rik historia men samtliga av de tre klubbarna r bara totalt irrelevanta inom fotbollsvrlden i dag.
Citera
Medlem
Bruno avstng nsta helg borta mot Liverpool vill vl slippa frnedringen skert
Citera
2023-12-09, 18:07
Moderator
zanteras avatar
Man fr gldjas t att ens lag ger underhllning till andra.
Citera
2023-12-09, 18:07
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Jag r ledsen men inte ens jag njuter av det hr.
Citera
2023-12-09, 18:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Villa har ox vunnit en rad med ligatitlar, samt Europacupen. En gng i tiden.. Man Utd r i samma sits som det Forest och Villa r, dvs klubbar med en fin o rik historia men samtliga av de tre klubbarna r bara totalt irrelevanta inom fotbollsvrlden i dag.
Irrelevanta? D r det bara hoppas att Arsenal totalt krossar Villa nu d, allt annat r ju pinsamt. Det r alltid smart att trycka ner motstndet innan match s att man enbart kan komma ut som frlorare.
Citera
2023-12-09, 18:09
Medlem
jontepsgs avatar
Senast Aston Villa frlorade p hemmaplan var just mot Arsenal frra ssongen. Men idag knns det som tv helt annorlunda lag som mts
Citera
2023-12-09, 18:10
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Haha jag rknar med att han inte kommer fortstta ge bort ml sdr. Han hade en dlig dag helt enkelt. 🫠
Jag fattar! Men varfr ska Ramsdale f tillbaka platsen om ett r eller tv?
Citera
2023-12-09, 18:15
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Jag fattar! Men varfr ska Ramsdale f tillbaka platsen om ett r eller tv?

Fr d r Raya fr gammal och kan skeppas ivg, s frhoppningsvis r Ramsdale tillrckligt mogen fr att hlla frstaplatsen i ett av vrldens finaste lag ( ) , vilket han enligt mig inte lyckats med fullt ut tidigare ssonger.
Citera
2023-12-09, 18:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Fr d r Raya fr gammal och kan skeppas ivg, s frhoppningsvis r Ramsdale tillrckligt mogen fr att hlla frstaplatsen i ett av vrldens finaste lag ( ) , vilket han enligt mig inte lyckats med fullt ut tidigare ssonger.
Fr gammal?!? Snubben r 28 Tycker Ramsdale knns lite som Hart och kommer visa det nr han byter klubb
Citera
2023-12-09, 18:25
Medlem
Nu lrdagens hjdpunkt. AV r bra men inte p Arsenals niv, men samtidigt har dom hemmaplan..
Citera
2023-12-09, 18:29
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Fr egen del fr jag ingen gldje i din olycka. Ur mitt perspektiv r jag bara glad s lnge inte United r bra nog att konkurrera om mitt lags platser. Jag lider snarast med dig ver hur United sktts sista decenniet. En del rtt, men vldigt vldigt mycket fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in