2023-12-10, 19:04
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Ja, nu börjar även jag känna mig ganska trygg. Trodde inte det skulle hända mot just Newcastle dock.

Fans en lite tuva där i början av andra men den dog rätt snabbt. Nu kan nan ju dock rotera lite spelare kan man hoppas på. Matchen är ju redan körd.
Citera
2023-12-10, 19:06
Medlem
jontepsgs avatar
Den här säsongens PL känns omöjlig att säga vilka som kommer vinna, men jag gissar på Liverpool.
Citera
2023-12-10, 19:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det är något lustigt med bortaplan, hemma går det som tåget och kan slå de flesta. Newcastle har väl typ ligans tredje sämsta bortafacit och det ser inte ut som en bättring på horisonten. Erkänn att du fortfarande är sur över våran vinst mot er, ser nog inga fans dom klagar så som arsenalfansen gör på facebook.
Men detta Newcastle-lag ska liksom vara ngt? Inte en chans. Och på vilket sätt tar vi Arsenal-fans och klagar mer än övriga fans?
Citera
2023-12-10, 19:09
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Men detta Newcastle-lag ska liksom vara ngt? Inte en chans. Och på vilket sätt tar vi Arsenal-fans och klagar mer än övriga fans?

Det får man väl avgöra efter sista omgången, och ja arsenalfansen är nog de värsta jag sett. Du låter mer bitter för lyckades slå er. Sen tror jag absolut inte att vi kommer att ha med 1-3 striden att göra, utan det är mer 4-8 som det gäller att slåss om .

Edit: riskerar fasen att bli ett rött denna match, känslorna kan komma att ta över.
Och där kom straffen.
Senast redigerad av Neroxx 2023-12-10 kl. 19:12.
Citera
2023-12-10, 19:16
Medlem
Bartman777s avatar
Jag lider med Newcastle-fansen... det är inte kul när det rinner iväg såhär.
Citera
2023-12-10, 19:39
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag lider med Newcastle-fansen... det är inte kul när det rinner iväg såhär.

Det är drygt aboslut men och detta är en pusselbit som måste lösas, nu kan en del vara skadelistan och den allmäna tröttheten. Men en större del är just bortplan och hur man agerar i dessa, det är svårt att säga exakt vad som är problemet men det har varit ett problem de sen Howe tog över. Får hoppas att vi tids nog kommer att kunna läsa detta.
Citera
2023-12-10, 19:42
Medlem
HycklarSveriges avatar
Richarlison tvåmålsskytt?!?!
Citera
2023-12-10, 20:06
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Fler PL mål denna säsongen än Gabriel Jesus.
Citera
2023-12-10, 20:22
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det är drygt aboslut men och detta är en pusselbit som måste lösas, nu kan en del vara skadelistan och den allmäna tröttheten. Men en större del är just bortplan och hur man agerar i dessa, det är svårt att säga exakt vad som är problemet men det har varit ett problem de sen Howe tog över. Får hoppas att vi tids nog kommer att kunna läsa detta.
Det hoppas jag också! Även om jag hejar på Tottenham så har jag ett gott öga för Newcastle också.
Citera
2023-12-10, 22:57
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige

Börja frukta
Citera
2023-12-10, 23:16
Medlem
Kollade bara första halvlek. Tottenham var riktigt bra och dominanta. Newcastle kunde inte få tag på bollen. Jag förväntade mig mer men aja.

7 insläppta på 2 matcher nu, hjälp
Citera
2023-12-11, 02:07
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Börja frukta

The beast is awaken! 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera