2023-12-10, 08:45
Medlem
Idag blir det tufft för Newcastle. Tottenham spelar bra fotboll och är ett bra lag, men samtidigt så saknas Maddison, Bentancur och Van de Ven. Så det kan underlätta för oss. Tottenham är i rätt dålig form och Newcastle spelar på bortaplan så jag vet inte hur det här kommer gå
Citera
2023-12-10, 09:57
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vem/vilka var det egentligen som "skolade" mig igår? Men alltså, jag ägnar bara inte tid till några småtroll, och det var precis därför som jag inte svarade användare som "rojjjen" härinne.

Och det är bara helt glasklart vad du önskar på här.

Jag och Drickback bla

Jaså vad önskar jag?
Citera
2023-12-10, 10:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag och Drickback bla

Jaså vad önskar jag?
Vet att jag inte borde ägna tid åt småtrollen, men gör här ett undantag.

Igen, på vilket sätt tog du/ni och "skolade" mig igår/förgår?
Citera
2023-12-10, 11:27
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Idag blir det tufft för Newcastle. Tottenham spelar bra fotboll och är ett bra lag, men samtidigt så saknas Maddison, Bentancur och Van de Ven. Så det kan underlätta för oss. Tottenham är i rätt dålig form och Newcastle spelar på bortaplan så jag vet inte hur det här kommer gå

Kan bli en riktigt rolig match, hoppas Newcastle släpper loss bara.
Citera
2023-12-10, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Kan bli en riktigt rolig match, hoppas Newcastle släpper loss bara.

Ja, ja det hoppas jag också, att vi kör anfallspel. Jag höll med om nåt du skrev igår, att spelar man bra så svidar förlusten mindre, nåt liknande. Det är så jag känner också.

För spelar man bra stabil fotboll så kommer framgångarna förr eller senare..
Citera
2023-12-10, 12:40
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Ja, ja det hoppas jag också, att vi kör anfallspel. Jag höll med om nåt du skrev igår, att spelar man bra så svidar förlusten mindre, nåt liknande. Det är så jag känner också.

För spelar man bra stabil fotboll så kommer framgångarna förr eller senare..

Ja så äre ju. Men samtidigt så kan jag inte minnas senast jag var så glad över en förlust sjukt nog. Jag hamnade verkligen i harmoni över hur mycket jag älskar den här versionen av Arsenal.. jag antar att ett decennium av floppar och hjärtekross ger den effekten. Du borde säkert känna igen känslan.

Btw, så hjälper det ju att inte förlora på en rejäl domarskandal, *Newcastle borta* . Lycka till idag.
Citera
2023-12-10, 13:00
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Kan du, vänligen, ta och rabbla upp alla titlar som Man Utd har vunnit under de senaste 5 åren, huh?
Tack vare Solskjaer bara en din tur!
Senast redigerad av jultomtenbrannupp 2023-12-10 kl. 13:05.
Citera
2023-12-10, 13:23
Medlem
jontepsgs avatar
För er andra gooners och chelsea-fans så äre toppmatch i WSL om 8minuter. Vinner Chelsea så utökar dom serieledningen, vinner Arsenal så är dom på samma poäng men med sämre målskillnad. Arsenals damer har 6 raka vinster i ligan, så det kan bli en bra match på ett nästan utsålt Emirates.
Citera
2023-12-10, 13:37
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag hade förstått det här sättet att tänka om ni nyligen vunnit någon stor titel men det har ni ju inte. Enbart en förlorare är nöjd efter en nollpoängare.

Nämen du igen, du svarade inte på mitt senaste svar till dig där du beskyllde mig för massa skit?

Kalla mig förlorare hur mycket du vill. Jag började följa arsenal som 8åring när Freddie joinade dom, och då var det enbart glädje att se dom spela. Och att få känna den glädjen igen över i princip alla spelare och ledare, ja alla runtomkring laget, det trodde jag faktiskt inte skulle hända igen efter alla dåliga år efter flytten till Emirates.

Du kallar det förlorare, jag skulle mer kalla det för klubbkänsla/kärlek.
Citera
2023-12-10, 13:41
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Nämen du igen, du svarade inte på mitt senaste svar till dig där du beskyllde mig för massa skit?

Jag beskyllde dig inte för något, jag ställde en fråga.
Citera
2023-12-10, 13:46
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag beskyllde dig inte för något, jag ställde en fråga.

Du beskyllde mig för att skylla förlusten på domaren igen, trots att jag i flera inlägg under matchens gång gnällt om hur Arsenal slösar bort sina lägen och bara har sig själva att skylla på.

Det är inte en fråga, det är mer av ett påstående tycker jag.
Citera
2023-12-10, 13:48
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Du beskyllde mig för att skylla förlusten på domaren igen, trots att jag i flera inlägg under matchens gång gnällt om hur Arsenal slösar bort sina lägen och bara har sig själva att skylla på.

Det är inte en fråga, det är mer av ett påstående tycker jag.

Jag frågade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in