2023-12-09, 17:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Raya fr fortstta st i ml trots hans tv grova misstag senast. Arteta skt sig sjlv i foten med kommentarerna om att han inte har en frste och andremlvakt.

Obs att jag dock tycker att Raya ska starta, han r en bttre mlvakt helt enkelt. Men Ramsdale kan ta tillbaka platsen om ett r eller tv.
Vet inte helt om jag hller med i att Raya r en bttre mlis n Ramsdale. Dock s r han bttre med ftterna.
Citera
2023-12-09, 17:47
Medlem
TilhelmWells avatar
Fy fan vad jag hatar dessa United-spelare med undantag fr Casemiro och Martinez av frklarliga skl. Ett jvla loserpack hela bunten och ten Hag kan dra t helvete! Jvla sopa!
Citera
2023-12-09, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Fy fan s ojmna United r, sg s bra ut mot Chelsea och idag r det division 2 niv.
Hller inte med om att det sg bra ut mot Chelsea. Tycker Chelsea var totalt vrdelsa och United halvt vrdelsa. Tycker United har spelat bttre lnga stunder i den hr matchen.
Citera
2023-12-09, 17:49
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
He.. he..

Man United r det klart strsta skmtet inom vrldsfotbollen i dag.
Vnta nu! Det fanns ju inget strre skmt n Spurs enligt dig?
Citera
2023-12-09, 17:52
Medlem
0-4...
Citera
2023-12-09, 17:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vnta nu! Det fanns ju inget strre skmt n Spurs enligt dig?
Well, spurs r ju 5x bttre n Man United, och har vl varit det i mer eller mindre 10 r nu.

Men som jag har pongterat flera ggr tidigare, s r Man Utd en klubb "of the past". Klubbar som Aston Villa och Nottingham Forest var ox toppklubbar en gng i tiden.
Citera
2023-12-09, 17:54
Medlem
Det sg ut som att Bruno F sparkade en spelare i ryggen, men det verkar inte ha blivit ngot av det...
Citera
Medlem
Det verkar som att Man U fr sparka denna trnare och anstlla en ny. Det kommer funka den hr gngen. Lovar.
Citera
Medlem
Bortdmt, men 0-3 ser lika illa ut
Citera
2023-12-09, 17:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Det sg ut som att Bruno F sparkade en spelare i ryggen, men det verkar inte ha blivit ngot av det...
Som vanligt.... Man United (och Liverpool) har alltid domarna p deras sida i England.
Citera
2023-12-09, 17:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Bortdmt, men 0-3 ser lika illa ut
Egentligen s borde det ju ha sttt 5-0 till Bournemouth.
Citera
2023-12-09, 17:56
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Well, spurs r ju 10x bttre n Man United, och har vl varit i mer eller mindre 10 r nu.

Men som jag har pongterat flera ggr tidigare, s r Man Utd en klubb "of the past". Klubbar som Aston Villa och Nottingham Forest var ox toppklubbar en gng i tiden.
Du har pongterat tydligt att det inte finns ngon klubb i hela vrlden som r ett strre skmt n Spurs.

Ja? Och '?.. klubbar som United har iaf vunnit CL och mngder av ligatitlar, s innan Arsenal kan hna dom ska dom kanske frska sig p det fr det var inte mnga r sedan Arsenal var i Uniteds sits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in