2023-12-09, 18:03
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Om ett år eller två? Fortsätter Raya ge bort mål så skulle jag säga om en match eller två

Haha jag räknar med att han inte kommer fortsätta ge bort mål sådär. Han hade en dålig dag helt enkelt. 🫠
Citera
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Du har poängterat tydligt att det inte finns någon klubb i hela världen som är ett större skämt än Spurs.

Ja? Och '?.. klubbar som United har iaf vunnit CL och mängder av ligatitlar, så innan Arsenal kan håna dom ska dom kanske försöka sig på det för det var inte många år sedan Arsenal var i Uniteds sits.
Villa har oxå vunnit en rad med ligatitlar, samt Europacupen. En gång i tiden.. Man Utd är i samma sits som det Forest och Villa är, dvs klubbar med en fin o rik historia men samtliga av de tre klubbarna är bara totalt irrelevanta inom fotbollsvärlden i dag.
Citera
Medlem
Bruno avstäng nästa helg borta mot Liverpool vill väl slippa förnedringen säkert
Citera
2023-12-09, 18:07
Moderator
zanteras avatar
Man får glädjas åt att ens lag ger underhållning till andra.
Citera
2023-12-09, 18:07
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Jag är ledsen men inte ens jag njuter av det här.
Citera
2023-12-09, 18:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Villa har oxå vunnit en rad med ligatitlar, samt Europacupen. En gång i tiden.. Man Utd är i samma sits som det Forest och Villa är, dvs klubbar med en fin o rik historia men samtliga av de tre klubbarna är bara totalt irrelevanta inom fotbollsvärlden i dag.
Irrelevanta? Då är det bara hoppas att Arsenal totalt krossar Villa nu då, allt annat är ju pinsamt. Det är alltid smart att trycka ner motståndet innan match så att man enbart kan komma ut som förlorare.
Citera
2023-12-09, 18:09
Medlem
jontepsgs avatar
Senast Aston Villa förlorade på hemmaplan var just mot Arsenal förra säsongen. Men idag känns det som två helt annorlunda lag som möts
Citera
2023-12-09, 18:10
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Haha jag räknar med att han inte kommer fortsätta ge bort mål sådär. Han hade en dålig dag helt enkelt. 🫠
Jag fattar! Men varför ska Ramsdale få tillbaka platsen om ett år eller två?
Citera
2023-12-09, 18:15
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Jag fattar! Men varför ska Ramsdale få tillbaka platsen om ett år eller två?

För då är Raya för gammal och kan skeppas iväg, så förhoppningsvis är Ramsdale tillräckligt mogen för att hålla förstaplatsen i ett av världens finaste lag ( ) , vilket han enligt mig inte lyckats med fullt ut tidigare säsonger.
Citera
2023-12-09, 18:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
För då är Raya för gammal och kan skeppas iväg, så förhoppningsvis är Ramsdale tillräckligt mogen för att hålla förstaplatsen i ett av världens finaste lag ( ) , vilket han enligt mig inte lyckats med fullt ut tidigare säsonger.
För gammal?!? Snubben är 28 Tycker Ramsdale känns lite som Hart och kommer visa det när han byter klubb
Citera
2023-12-09, 18:25
Medlem
Nu lördagens höjdpunkt. AV är bra men inte på Arsenals nivå, men samtidigt har dom hemmaplan..
Citera
2023-12-09, 18:29
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

För egen del får jag ingen glädje i din olycka. Ur mitt perspektiv är jag bara glad så länge inte United är bra nog att konkurrera om mitt lags platser. Jag lider snarast med dig över hur United skötts sista decenniet. En del rätt, men väldigt väldigt mycket fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in