2023-12-09, 17:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Raya får fortsätta stå i mål trots hans två grova misstag senast. Arteta sköt sig själv i foten med kommentarerna om att han inte har en förste och andremålvakt.

Obs att jag dock tycker att Raya ska starta, han är en bättre målvakt helt enkelt. Men Ramsdale kan ta tillbaka platsen om ett år eller två.
Vet inte helt om jag håller med i att Raya är en bättre målis än Ramsdale. Dock så är han bättre med fötterna.
Citera
2023-12-09, 17:47
Medlem
TilhelmWells avatar
Fy fan vad jag hatar dessa United-spelare med undantag för Casemiro och Martinez av förklarliga skäl. Ett jävla loserpack hela bunten och ten Hag kan dra åt helvete! Jävla sopa!
Citera
2023-12-09, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Fy fan så ojämna United är, såg så bra ut mot Chelsea och idag är det division 2 nivå.
Håller inte med om att det såg bra ut mot Chelsea. Tycker Chelsea var totalt värdelösa och United halvt värdelösa. Tycker United har spelat bättre långa stunder i den här matchen.
Citera
2023-12-09, 17:49
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
He.. he..

Man United är det klart största skämtet inom världsfotbollen i dag.
Vänta nu! Det fanns ju inget större skämt än Spurs enligt dig?
Citera
2023-12-09, 17:52
Medlem
0-4...
Citera
2023-12-09, 17:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vänta nu! Det fanns ju inget större skämt än Spurs enligt dig?
Well, spurs är ju 5x bättre än Man United, och har väl varit det i mer eller mindre 10 år nu.

Men som jag har poängterat flera ggr tidigare, så är Man Utd en klubb "of the past". Klubbar som Aston Villa och Nottingham Forest var oxå toppklubbar en gång i tiden.
Citera
2023-12-09, 17:54
Medlem
Det såg ut som att Bruno F sparkade en spelare i ryggen, men det verkar inte ha blivit något av det...
Citera
Medlem
Det verkar som att Man U får sparka denna tränare och anställa en ny. Det kommer funka den här gången. Lovar.
Citera
Medlem
Bortdömt, men 0-3 ser lika illa ut
Citera
2023-12-09, 17:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Det såg ut som att Bruno F sparkade en spelare i ryggen, men det verkar inte ha blivit något av det...
Som vanligt.... Man United (och Liverpool) har alltid domarna på deras sida i England.
Citera
2023-12-09, 17:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Bortdömt, men 0-3 ser lika illa ut
Egentligen så borde det ju ha stått 5-0 till Bournemouth.
Citera
2023-12-09, 17:56
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Well, spurs är ju 10x bättre än Man United, och har väl varit i mer eller mindre 10 år nu.

Men som jag har poängterat flera ggr tidigare, så är Man Utd en klubb "of the past". Klubbar som Aston Villa och Nottingham Forest var oxå toppklubbar en gång i tiden.
Du har poängterat tydligt att det inte finns någon klubb i hela världen som är ett större skämt än Spurs.

Ja? Och '?.. klubbar som United har iaf vunnit CL och mängder av ligatitlar, så innan Arsenal kan håna dom ska dom kanske försöka sig på det för det var inte många år sedan Arsenal var i Uniteds sits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in