Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Denna tråd dör verkligen utan vår General.
Men men..hel del intressanta matcher i helgen,eller rättare sagt på söndag,imorrn känns de inte som m några matcher kommer bli krig på plan,det e väl United va Brentford som ses intressant.
Tottenham bör göra Luton matchen kort krig.
Men söndag,ajajaj fin dag för fotboll älskare .
Brighton vs Liverpool
Arsenal vs city
West Ham vs Newcastle
Wolwes vs Aston Villa
Hur tror ni helgen slutar?
Tror United förlorar mot Brentford och det kommer skanderas ETH ska avgå ,kommer säkert bli ett tryck från journalister samtidigt i krönikörer i de större tidningarna
Skulle inte säga att den dör utan honom, däremot är det många som tappat lusten att skriva här tack vare honom och personerna som tjafsar/diskuterar/hånar allt som rör honom. Lustigt nog så är det ofta dom personerna som gnäller som mest som ändå fortsätter. Jag fattar noll.
Ang. helgens matcher så är det som du säger söndagen som på förhand bjuder på dom roligaste matcherna.
Luton - Spurs är lite skrällvarning, och med skräll menar jag att Luton tar max 1p..
United är alltid roligt att se på, man vet aldrig hur matcherna kommer gå.

Men Brentford saknar Toney och Rayas kombinationer. Dom gjorde mycket mål där anfallen startade genom att Toney tog ner en långboll från Raya. Öppen match men jag tror United tar hem det.
Brighton - Pool kan sluta hur fan som helst. Två lag som skapar mycket men också släpper till en del, hoppas på vinst för Brighton.
Arsenal - City, city är alltid favoriter men Arsenal kommer inte få många bättre lägen att spöa dom. Hade Martinelli, Partey och Saka varit 100% fit så hade jag vågat betta på Arsenal. Men som det är nu så hade jag helgarderat denna match.
West Ham - Newcastle luktar också kryss, ska dock bli intressant att se hur offensivt Newcastle vågar spela. Gör dom det så kan nog West Ham vinna med sina vassa kontringar och fasta situationer.
Tror Wolves tar poäng mot Villa, typiskt Emery att ta en supervinst för att helgen efter fucka upp. 😁