2023-12-15, 18:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Man Utd sägs tydligen vara intresserade av Emery om/när Ten Hag får kicken. Men varför i svarta helvete skulle Emery ens fundera på att lämna Villa för United? Aston Villa är ju på väg upp, medans Man Utd är ett sjunkande skepp som sjunker snabbare än vad Titanic gjorde.
Större klubb och mer pengar kan vara en anledning.
Citera
2023-12-15, 18:18
Medlem
v

Citat:
Man Utd sägs tydligen vara intresserade av Emery om/när Ten Hag får kicken. Men varför i svarta helvete skulle Emery ens fundera på att lämna Villa för United? Aston Villa är ju på väg upp, medans Man Utd är ett sjunkande skepp som sjunker snabbare än vad Titanic gjorde.

Det håller jag faktiskt med dig om efter att ha kommit in i tugget här i Premier league-trådarna som ny användare här på fb.

Villa kan nog göra en Newcastle i år, och om de lyckas med det så kommer Emery bli en legend i Englands näst största stad. Svårt att se att han skulle byta bort det mot ngt annat.
Senast redigerad av audiemurphy12 2023-12-15 kl. 18:19. Anledning: v
Citera
2023-12-15, 18:19
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Han är nog den enda tränaren jag sett som försökt påverka spelet genom att stå på sidlinjen och stampa/ut med armarna för att motståndaren skall känna sig extra trängd. Man ogillar inte honom på så sätt att ni ska vara stolta, man äcklas av hans beteende.

Det har jag missat att det är något han gör faktiskt, och förhoppningsvis så växer han ifrån det. Men jag är bias och ser såklart inte allt negativt med en person jag verkligen gillar. Har du exempel på när han gjort det? Det är inte av sådana anledningar som jag är stolt över honom och det hoppas jag du förstår. Dom andra sakerna jag fått höra är bara exakt samma saker som andra tränare gör som det mest känns larv att hata honom för. Du kommer med första riktiga saken som är jävligt negativ faktiskt.
Citera
2023-12-15, 18:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12

Och drömmen om att göra United till en toppklubb igen.
Citera
2023-12-15, 18:23
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Se! Finns flera anledningar
Citera
2023-12-15, 18:29
Medlem
Citat:
Se! Finns flera anledningar

Men det kommer ju misslyckas ändå. Inget har ju fungerat sen Sir Alex som någon skrev här tidigare. Villa är ju faktiskt en gammal storklubb med extremt många titlar.

Att lyckas med det hade iaf fått min kuk att växa mer än att med United, med Antony, Garnacho, Martial.. vilka storlirare hah.

Vill United vinna så ska de sälja ovan nämnda samt Rashford. De förstör bara. Isf hade det kanske gått att vända skutan.
Citera
2023-12-15, 18:33
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audiemurphy12
Men det kommer ju misslyckas ändå. Inget har ju fungerat sen Sir Alex som någon skrev här tidigare. Villa är ju faktiskt en gammal storklubb med extremt många titlar.

Att lyckas med det hade iaf fått min kuk att växa mer än att med United, med Antony, Garnacho, Martial.. vilka storlirare hah.

Vill United vinna så ska de sälja ovan nämnda samt Rashford. De förstör bara. Isf hade det kanske gått att vända skutan.
Garnacho är det väl inget fel på? Fortfarande jävligt ung och inte den sämsta spelaren i laget.

Antar att han kan dubbla eller trippla lönen i United och det är lite större att vara i en sådan klubb trots senaste årens resultat.
Citera
2023-12-15, 18:37
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Spelar ingen roll. Man Utd tror fortfarande att vi lever på 90-talet.

Hursomhelst, så kan jag inte se varför en seriös manager ens skulle vara intresserad av jobbet i Man Utd.
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Det samma kan väl sägas om Aston Villa, eller? Villa har vunnit Europacupen, och när jag först började att följa engelsk fotboll på 80-talet så var de den förande klubben i England.
Citera
2023-12-15, 18:38
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Garnacho är det väl inget fel på? Fortfarande jävligt ung och inte den sämsta spelaren i laget.

Ödmjukhet är något han borde skaffa för att se lite bättre ut, hur många gånger har han inte hyssat med fingret varje gång United gjort mål för att sedan förlora ändå
Citera
2023-12-15, 18:38
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audiemurphy12
Det håller jag faktiskt med dig om efter att ha kommit in i tugget här i Premier league-trådarna som ny användare här på fb.

Villa kan nog göra en Newcastle i år, och om de lyckas med det så kommer Emery bli en legend i Englands näst största stad. Svårt att se att han skulle byta bort det mot ngt annat.
Exakt så.

Villa har ngt på gång, medans Utd bara hamnar längre och längre bak i utvecklingen för varje dag som går.
Citera
2023-12-15, 18:44
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ödmjukhet är något han borde skaffa för att se lite bättre ut, hur många gånger har han inte hyssat med fingret varje gång United gjort mål för att sedan förlora ändå
Det kommer med åldern förhoppningsvis
Citera
2023-12-15, 18:45
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Man Utd sägs tydligen vara intresserade av Emery om/när Ten Hag får kicken.

Inget om det de senaste 24 timmarna på google search. Hittar en reddit post som undrar hur han skulle vara i United, samt någon på youtube som tyckte man skulle ta in honom. Vore kul och veta vart du läst att United är intresserade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in