Citat:
Ursprungligen postat av
swimp78
Glömde visst posta länk till bilden. Det blåmarkerade är pusherstreet.
Tror många missar hur stort chris är! Fast det är ju inte så konstigt, de flesta matserveringar och butiker i området ligger ju kring pusher-street.
Du glömde länken ännu en gång.
Kan ni sluta tjafsa som små fjortisar.
Christiania är inte jättelitet men inte jättestort heller, över bron osv är inte Christiania utan jag tror du blandar ihop det med resten av området, Christianshavn. Sen är det inte ”ruttna, fallfärdiga skjul” eller vad nån av er skrev, det är slitet o lite nedgånget, men överdriv inte. Finns nybyggt/renoverat där med. Finns lyxvåningar inne bland dom sletna husen där kriminella bor.
On topic; är det nån som på riktigt vet om det är öppet/stängt? Tänkte dra dit på deras julmarknad. Hade ju varit tråkigt att inte kunna köpa på sig nåt gott.
Edit: fast nu var det ju inte du som tjafsade, sorry! Det va mest den här tomten jag störde mig på:
Citat:
Ursprungligen postat av
Vildblom
Naaae.... bro minns jag ingen utan jag gick bara från muren och in i mitten och det var allt som finns enligt vad jag såg, det var litet liksom och husen var ruttna skjul med en massa klotter på. Det var nog pusher street vi var på dock iom det var en marknad under presenningar och parasoller med bord där de under några minuter tog fram plastlådor med olika sorters hasch. Nu var jag ingen köpare (avskyr knark) utan var där med en vän så vi bara tittade av nyfikenhet men det var inte särskilt spännande, allt var så fallfärdigt där.
Tycker de borde riva det och bygga vackra höghus med gröna omgivningar åt de som behöver bostäder.
Sorgligare människa får man leta efter.