2012-05-25, 17:25
Medlem
Shrooominators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Byta svampen till gräs? På Christiania? Du har hört väldigt fel. Köp ditt röka där istället.

Svamp är pengar i chris
Citera
2012-05-25, 17:32
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrooominator
Svamp är pengar i chris

Säker?
En chansning är att du skulle åka ut med ögonaböj. Kanske lite stryk i bakgatan med
Citera
2012-05-25, 17:34
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ska över bron i sommar, ha hört att man kan byta svamp mot röka Undra om någon här gjort tidigare och om de vet vad man ska ta? (t.ex 1 g mot 1 g röka) Tack på förhand
Svarade i en annan tråd efter som att du korspostat.. Iaf; glöm det. Inga andra droger (öppet) cirkulerar på chris. Du kommer få spö om du frågar.
Citera
2012-05-25, 17:46
Medlem
Shrooominators avatar
"I det "sociala experimentet" Christiania tolererades tidigare försäljning av lättare droger som hash och vissa svampar. Dessa fick bara säljas på en begränsad del av Pusher Street. Sedan 2003 försöker regering och polis att en gång för alla få stopp på försäljningen. Regelbundna razzior genomförs. "

tror verkligen inte att jag kommer bli utsparkad eftersom jag kommer gå till min "langare" som jag köpt från i ett snart mer än ett år.
Hör av mig i sommar när jag kommit tillbaka med en fet påse gräs
Citera
2012-05-25, 18:54
Bannlyst
Citat:
"I det "sociala experimentet" Christiania tolererades tidigare försäljning av lättare droger som hash och vissa svampar. Dessa fick bara säljas på en begränsad del av Pusher Street. Sedan 2003 försöker regering och polis att en gång för alla få stopp på försäljningen. Regelbundna razzior genomförs. "

tror verkligen inte att jag kommer bli utsparkad eftersom jag kommer gå till min "langare" som jag köpt från i ett snart mer än ett år.

Förr såldes svampar också där men har inte gjorts på många år
Citera
2012-05-25, 19:24
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:

Svarade också i en annan tråd!
Men...
Va fan frågar du då? Om du nu känner din langare
Senast redigerad av SpOeNdi 2012-05-25 kl. 19:27.
Citera
2012-05-25, 20:42
Medlem
Shrooominators avatar
ja asså jag e stamkund på ett stånd inte direkt så att jag ha hans nummer o gå på bio med killen
Citera
2012-05-26, 23:20
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
ja asså jag e stamkund på ett stånd inte direkt så att jag ha hans nummer o gå på bio med killen
Varför ställde du då frågan på Flashback om du nu är så säker då?

Nej, inga olagliga droger utom cannabis är tillåtna i fristaden. Du riskerar att bli avvisad, och om du frågar fel person så kan du åka på däng. Du kan testa att fråga din "kran du är stammis" hos, men ha det som skrivits här i åtanke.
Citera
2012-05-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Varför ställde du då frågan på Flashback om du nu är så säker då?

Nej, inga olagliga droger utom cannabis är tillåtna i fristaden. Du riskerar att bli avvisad, och om du frågar fel person så kan du åka på däng. Du kan testa att fråga din "kran du är stammis" hos, men ha det som skrivits här i åtanke.
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Svarade i en annan tråd efter som att du korspostat.. Iaf; glöm det. Inga andra droger (öppet) cirkulerar på chris. Du kommer få spö om du frågar.

Haha men OK att någon skulle kavla upp ärmarna för att man frågar efter shrooms.. "Kom an då! Skaru ha sttrrryk?? Du fråga efter shrooms det är on nu." ja..jo. Låter troligt. Sunshine Bakery http://imgur.com/UhHzB direkt om man nämner svamp

Edit: Hahah förstår ni ens vad ni sitter o skriver? Skulle man bli nerslagen för att man ställer en fråga? Wow..
Senast redigerad av alejkooo 2012-05-26 kl. 23:36.
Citera
2012-05-27, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alejkooo
Haha men OK att någon skulle kavla upp ärmarna för att man frågar efter shrooms.. "Kom an då! Skaru ha sttrrryk?? Du fråga efter shrooms det är on nu." ja..jo. Låter troligt. Sunshine Bakery http://imgur.com/UhHzB direkt om man nämner svamp

Edit: Hahah förstår ni ens vad ni sitter o skriver? Skulle man bli nerslagen för att man ställer en fråga? Wow..
Klart dom överdriver

Frågar du om det finns där kommer du troligen få ett strängt och rakt NEJ. thats it
Säger du till nån av dealarna att du har svamp och vill byta så kommer det vara ett lika dant nej...
Dom kommer inte sälja mer svamp där, så om ni byter hadde det varit för deras eget bruk... Tror inte det skulle bli speciellt mycket
tvivlar starkt på att dom vill ha svamp så...

Finns fler som undrat om svamp där ni vet...
Och ja dom har sållt svamp om vanligt i dom där stånden weedet ligger i, tills det blev nån jävla razzia eller vad det var för länge sen så några skjul eller nått sånt revs ner.. och då slutade dom med svampar
Senast redigerad av Psychedelika 2012-05-27 kl. 00:22.
Citera
2012-05-27, 00:22
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelika
Klart dom överdriver

Frågar du om det finns där kommer du troligen få ett strängt och rakt NEJ. thats it
Säger du till nån av dealarna att du har svamp och vill byta så kommer det vara ett lika dant nej...
Dom kommer inte sälja mer svamp där, så om ni byter hadde det varit för deras eget bruk... Tror inte det skulle bli speciellt mycket
tvivlar starkt på att dom vill ha svamp så...

Dom har endast 2 intressen på pusher.
1. Tjäna pengar
2. Skydda sin verksamhet.

Kommer man in och försöker deala med svamp så är risken jävligt stor att någon tar åt sig. Dom vill inte ha dit mer problem än vad dom redan har. Med andra ord dom ser det som kränkande.
Finns folk som har blivit "bannade" därifrån för mindre saker.
Citera
2012-05-27, 09:51
Medlem
cercinas avatar
Var där igår på dagen och de flesta stånden hade stängt Fanns cirka 3-4 stånd med bara brunt, ett stånd hade två sorters grönt för ockerpriser. Någon som vet varför det var så igår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in