2023-10-26, 08:35
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det involverar en kvenna som inte kan säga nej och sedan ångrar sig efter att ha låtit slusken tagit sig friheten 🌼

Köper inte. Du måste förklara uttrycket bättre. Jag väntar tålmodigt.
2023-10-26, 14:58
Medlem
Downieandreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Inte en chans att hon tänder på snednäsan. Omaka par, minst sagt.

Nej, tänkt precis samma. Stor risk att Alexandra enbart är där för att få synas i TV och leker med Jens känslor. Hoppas jag har fel. Bara det inte blir som med Henrik förra året då kvinnorna valde att lämna en efter en då de upptäckte att han bara ville bli av med oskulden...
2023-10-26, 15:04
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Du spoilar före tv utsändningen, ta dig i akt till nästa gång

Ops tänkte inte på det! Sorry 😂 skrev dock inte vilka som valdes med.
2023-10-26, 18:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Köper inte. Du måste förklara uttrycket bättre. Jag väntar tålmodigt.
Jag kan inte förklara utan medhjälp, vad är det du inte köper t.e.x 🙃?
2023-10-26, 18:34
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Jag kan inte förklara utan medhjälp, vad är det du inte köper t.e.x 🙃?

Du ska förklara vad du menar med
Citat:
...jäkla tjyvstartare, som vill supa ner henne på mörkt öl, riktigt pinsamt hans postmoderna våldtäktsförsök 🤤 när han skulle göra stor affär av att flytta sig närmre henne, hon blev saved by the bell

Eller använder du dig av mode-nycks-begrepp utan att förstå innebörden av dem?
2023-10-26, 19:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Du ska förklara vad du menar med

Eller använder du dig av mode-nycks-begrepp utan att förstå innebörden av dem?
Jag har redan förklarat på ett ungefär, om du inte förstår så måste du berätta vad inte förstår för att vi ska komma vidare 😉
2023-10-26, 21:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Downieandreas
Nej, tänkt precis samma. Stor risk att Alexandra enbart är där för att få synas i TV och leker med Jens känslor. Hoppas jag har fel. Bara det inte blir som med Henrik förra året då kvinnorna valde att lämna en efter en då de upptäckte att han bara ville bli av med oskulden...

Jag tror inte Alexandra gör det bara för att synas i tv. Men hon förstår nog inte bättre. Söt, men väldigt ovetande om livet.

Jens kommer såklart ha en bättre framtid med någon av de mer bastanta bond-tjejerna. Men han kommer ha ögonen fästa på den lilla söta lilla tjejen med läppfillers och tatueringar som han ser som mycket mer spännande.

Hon i sin tur kommer ju om några avsnitt inse att det inte var särskilt spännande på hans gård och vilja åka hem till Småland igen. Då står han kvar med de andra tjejerna som kanske vill ha honom. Men som han inte är särskilt intresserad av.
2023-10-26, 22:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Jag tror inte Alexandra gör det bara för att synas i tv. Men hon förstår nog inte bättre. Söt, men väldigt ovetande om livet.

Jens kommer såklart ha en bättre framtid med någon av de mer bastanta bond-tjejerna. Men han kommer ha ögonen fästa på den lilla söta lilla tjejen med läppfillers och tatueringar som han ser som mycket mer spännande.

Hon i sin tur kommer ju om några avsnitt inse att det inte var särskilt spännande på hans gård och vilja åka hem till Småland igen. Då står han kvar med de andra tjejerna som kanske vill ha honom. Men som han inte är särskilt intresserad av.
Hänger bastantheten verkligen ihop med att vara bondtjej, jag noterar att dom har sminkat sig också, en bondtjej gör inte så 🤨
2023-10-26, 22:22
Avslutad
Citat:

Hon nämnde nåt om att ha varit i en jobbig destruktiv relation innan, hon kanske ser en trygghet och snällhet hos Jens som hon behöver? Vi får se hur det går. Klart man önskar allt gott och inga brustna hjärtan. Men det har ju sagts av Linda att det kommer att bli ett dilemma när det är dags att välja. Man kan ju få känslor för flera.
2023-10-27, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Hon nämnde nåt om att ha varit i en jobbig destruktiv relation innan, hon kanske ser en trygghet och snällhet hos Jens som hon behöver? Vi får se hur det går. Klart man önskar allt gott och inga brustna hjärtan. Men det har ju sagts av Linda att det kommer att bli ett dilemma när det är dags att välja. Man kan ju få känslor för flera.

Lite märklig grej att säga sådär en minut in i ett enskilt samtal. Lät som hon nog hade lite bekymmer generellt med att filtrera vad hon skulle säga.

Nej, det fanns såklart en del varningsflaggor bland de övriga för Jens också. En av tjejerna som verkade böla direkt på gruppdejten. Sånt orkar man ju inte med.

Mickes brevskrivare är ju alla oerhört desperata. Inte så tilltalande! Han kommer välja den gråhåriga damen med glasögon. Hon som hade sökt upp honom innan programmet. Det är säkert ett fungerande par!

Och ja, Mimmi är oerhört lik Kirsten Dunst!
2023-10-27, 10:10
Avslutad
Citat:
Mickes brevskrivare är ju alla oerhört desperata. Inte så tilltalande! Han kommer välja den gråhåriga damen med glasögon. Hon som hade sökt upp honom innan programmet. Det är säkert ett fungerande par!

Hon heter Helena om jag kommer ihåg det rätt. Vilken vacker kvinna och vilket leende! Jag uppfattar inte henne som desperat alls. Ja vi får se om det blir dom två
2023-10-27, 10:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Och ja, Mimmi är oerhört lik Kirsten Dunst!
Det är ungefär lika pricksäkert som att säga att Mimmi är lik en blond kvinna 😉.Nej hon är inte oerhört lik, ni har enbart stirrat er blinda på ansiktsform + hårfärg, det är för tillkortakommande kriterier när annat i ansiktet inte stämmer överens.
Mimmi har finska eller samiska ögon t.ex

Att ni bara orkar sitta och kryst-söka hollywoodkändis-likheter istället för mer jordnära svenska kändisar som att Jens är lik Thomas Quick under dennes storhetstid

Det är ganska kul på reklamen inför nästa avsnitt att han står och kammar sitt skägg med en spade/borste som den metrosexuelle finkulturella överraskning han tror sig vara

Samt att Alexandra hotar i tanken med att åka hem ifall Jens sover ihop med andra tjejer, så ska det framställas o reklamen iaf
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-27 kl. 11:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in