Citat:
Ursprungligen postat av
Kickan
Håller med.
Dessutom fick han massor av brev så om det bara gällde att screena ut de yngsta kunde han gjort det. Vilket han alltså inte gjorde.
Hur unga tror du att dom yngsta breven var? hade det här varit Hollywoodrik-gubbe söker fru hade han kunnat dejta 23 åringar och det hade varit socialt accepterat, nu är bara en bondjävel som lever på EU-bidrag och då går det bara med 15 år yngre
Citat:
Ursprungligen postat av
rex144
Det fanns en äldre man bonde men han fick träffa riktigt gamla kärringar, att se dessa kvinnor som inte håller tätt (urinläckage) och använder säkert blöjor i romantiska sammanhang var skrämmande
Han såg bra ut för sin ålder och borde kunnat få en 45+ kvinna, istället fick han hagga 60+?
Hon har stort huvud, stora hästtänder, stora händer och är manhaftig.
Hon liknar haggan som är gift med den engelske kungen.
Haha, det där med urinläckage är en överdrift, det är som en lösgom (storm) i ett vattenglas när man är torr i munnen

Mariett är faktiskt 58 och således under ditt streck! jag tror inte att nån av hans kärringar var över 60
Citat:
Ursprungligen postat av
Collectcall
Vissa ska hålla käft om fysiska defekter.
Stopp och belägg! det där var inte fysiska defekter, det var kvinnliga styrkor han räknade upp, stort huvud tyder på en stort hjärna och jag är säker på att rex vill ha en till sådan i sitt liv
Citat:
Hon har stort huvud, stora hästtänder, stora händer och är manhaftig.
Jag måste ha missat dom där händerna runt geväret (kuken?) är det manhäftigt att röst SD eller vad?