2023-12-22, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ida sitter och läser Kalle Anka pocket när Danne ska komma och berätta att hon är ensam kvar (i den tid som flytt) en sådan tjej vill man bli påsatt av medans hon oberört läser vidare och ignorerar samlaget https://imgbox.com/2Hx9oQmF

"Glada Brallan", stackare hon läser för färska nummer när Kalle redan är slut.
https://imgbox.com/seFwtC75 vem är ägaren av pocketen tror ni?

Hon är nästan oförskämt kåt på den här gubben, han verkar tveka lite

En av bögarna ser ut som Graham Chapman, då har man mycket emot sig, självfallet väljer han Jöback

Varför får brevskrivarna ens åka till gården i Kärlek åt ingen, det fick dom väl inte förr?
Jo det fick dom.
2023-12-22, 09:06
Medlem
Citat:
Hör gospelen!, Ida lämnade Daniel! på trappan efter ett 2 dagars besök på Torpet
hon kom kanske fram till att ingen fick plats i råttahålet?

Alexander har tagit sig fräckheten att göra slut mäd Nora

Linda är förvånad att Tom och Emmy inte är ihop, istället är Felicia tillbaka,
allt var bluff och båg att hon stack hem

Härligt för bögen vad han nu hette att få bli tredje hjulet, hans två favoriter
till slutval blev istället ihop, total rokad blåst på konfekten (blown of polkastång)
Haha är det sant sant ?? Jag har inte hunnit kolla senaste avsnittet
2023-12-22, 09:36
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Det var bra att Mmmi satte stopp för vidare romans, om hon låtit det fortsätta hade tokStollen flyttat hem till henne bums. Fundera istället över varför han Jimmi var så snabb att flytta hem till henne sådärbara..dessutom bor hon i släktgården,och hennes föräldrar var inte blinda..
Han var desperat,och den andre göken Erik var också desperado.
Som de plåstrar sig på första bästa brud, det är nåt som om inte stämmer,ser du inte?

Nej, det gör hon inte. Hon bor i en inköpt granngård.
2023-12-22, 11:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Haha är det sant sant ?? Jag har inte hunnit kolla senaste avsnittet
Jag nämnde en hel drös händelser, hur fan ska jag veta vilken du tycker är angelägnast att fråga om den är san sant?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-22 kl. 11:24.
2023-12-22, 11:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Ingen tjej tänder på dåligt självförtroende. Där har vi anledningen.
Hade inte Jimmy överjävligt självförtroende som tyckte att han var en sevärdhet på östkusten ingen tjej fick missa

"Jag kunde inte förstå att hon inte vill ha mig" det är ju verkligen standardödmjukt
2023-12-22, 11:27
Medlem
Citat:
Jag nämnde en hel drös händelser, hur fan ska jag veta vilken du tycker är angelägnast att fråga om den är san sant?
ALLT sammantaget!
2023-12-22, 11:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
ALLT sammantaget!
Allt sammantaget är sant sant, du får se själv, jag hittar aldrig! på scenarios här tråden

Om du tyckte att Jimmie verkade få en stukad syn på sig själv, så är det ingenting mot var Ted Gärdestads-ögon-bögen borde känna sig i att hans båda val blir attraherade (blir ihop) pga av att han bjudit dom till gården, det är nästan som om man skulle bli straight av en sådan pärs! eller åtm vilja klippa ner gräsmattan som dom gått fram i
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-22 kl. 11:40.
2023-12-22, 11:32
Medlem
Citat:
Allt sammantaget är sant sant, du får se själv, jag hittar aldrig! på scenarios här tråden
Ska kolla ikväll!
2023-12-22, 11:40
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Det fanns en äldre man bonde men han fick träffa riktigt gamla kärringar, att se dessa kvinnor som inte håller tätt (urinläckage) och använder säkert blöjor i romantiska sammanhang var skrämmande
Han såg bra ut för sin ålder och borde kunnat få en 45+ kvinna, istället fick han hagga 60+?
Hon har stort huvud, stora hästtänder, stora händer och är manhaftig.
Hon liknar haggan som är gift med den engelske kungen.
Han hade en riktig puma (Helena) att välja på men med hans ålder och mognad så inser man att det finns mer i livet än skönhet, framförallt i bondelivet.

Lite uppfriskande att se detta faktiskt, en bonde som har den självinsikten och diciplinen att fatta ett sådant beslut. Vi ser i alla upplagor av Bonde söker fru att bönderna väljer den yngsta tösen med högst sexuell attraktionskraft (trots att de finns mer kompatibla partners att välja bland) för att sedan bli dumpade så fort hon har fått sin dos av bekräftelse och uppmärksamhet.
2023-12-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Han hade en riktig puma (Helena) att välja på men med hans ålder och mognad så inser man att det finns mer i livet än skönhet, framförallt i bondelivet.

Lite uppfriskande att se detta faktiskt, en bonde som har den självinsikten och diciplinen att fatta ett sådant beslut. Vi ser i alla upplagor av Bonde söker fru att bönderna väljer den yngsta tösen med högst sexuell attraktionskraft (trots att de finns mer kompatibla partners att välja bland) för att sedan bli dumpade så fort hon har fått sin dos av bekräftelse och uppmärksamhet.
Håller med.
Dessutom fick han massor av brev så om det bara gällde att screena ut de yngsta kunde han gjort det. Vilket han alltså inte gjorde.
2023-12-22, 12:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Håller med.
Dessutom fick han massor av brev så om det bara gällde att screena ut de yngsta kunde han gjort det. Vilket han alltså inte gjorde.
Hur unga tror du att dom yngsta breven var? hade det här varit Hollywoodrik-gubbe söker fru hade han kunnat dejta 23 åringar och det hade varit socialt accepterat, nu är bara en bondjävel som lever på EU-bidrag och då går det bara med 15 år yngre

Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Det fanns en äldre man bonde men han fick träffa riktigt gamla kärringar, att se dessa kvinnor som inte håller tätt (urinläckage) och använder säkert blöjor i romantiska sammanhang var skrämmande
Han såg bra ut för sin ålder och borde kunnat få en 45+ kvinna, istället fick han hagga 60+?
Hon liknar haggan som är gift med den engelske kungen.
Haha, det där med urinläckage är en överdrift, det är som en lösgom (storm) i ett vattenglas när man är torr i munnen Mariett är faktiskt 58 och således under ditt streck! jag tror inte att nån av hans kärringar var över 60

Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Vissa ska hålla käft om fysiska defekter.
Stopp och belägg! det där var inte fysiska defekter, det var kvinnliga styrkor han räknade upp, stort huvud tyder på en stort hjärna och jag är säker på att rex vill ha en till sådan i sitt liv
Citat:
Jag måste ha missat dom där händerna runt geväret (kuken?) är det manhäftigt att röst SD eller vad?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-22 kl. 12:55.
2023-12-22, 12:55
Medlem
Citat:

Om du tyckte att Jimmie verkade få en stukad syn på sig själv, så är det ingenting mot var Ted Gärdestads-ögon-bögen borde känna sig i att hans båda val blir attraherade (blir ihop) pga av att han bjudit dom till gården, det är nästan som om man skulle bli straight av en sådan pärs! eller åtm vilja klippa ner gräsmattan som dom gått fram i

Klippa ner?? Fräsa upp och så nytt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in