2023-10-25, 20:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Vem är 1 och vem är 2 🧙🧙‍♀️
Det borde du se,
Kari 2 vs Pia 1
Vi kan kalla henne trollpacka istället

Mimmi vann över Linda Isaksson i tävlingen kortaste kort kort

Vad händer efter pausen?, låt mig gissa
att opportunisten kåt-Jensa friar till pojkvasker Alexandra och skickat hem samtliga övriga
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-25 kl. 20:38.
2023-10-25, 20:35
Medlem
Jens verkar redan kär och har valt Alexandra . Hon såg inte alls så intresserad ut tyvärr .
Jobbigt att se 😑
2023-10-25, 20:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jens verkar redan kär och har valt Alexandra . Hon såg inte alls så intresserad ut tyvärr .
Jobbigt att se 😑
Var det därför? hon pussade tillbaka på munnen efter att Frankofilen försynt bjöd på en fransk kindpuss för att kolla läget 🤭
2023-10-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
TACK för att Umeå-galningen är kvar ett tag till! Det gör säsongen så mycket mer intressant! Skulle inte bli förvånad om hon jagar bort de andra tjejerna med en sax eller yxa. Märkte inte Micke hur störd hon var redan på speeddatingen?

Vem e Umeå - galningen och vad gjorde hon på speeden. Missade det
2023-10-25, 20:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Vem e Umeå - galningen och vad gjorde hon på speeden. Missade det
Hån åsyftar Häxa 1 som Micke inte lyckades genomskåda, villa kvalitéer hon bar på 🙂

Den som hinner först till Gotland får ta Mimmi i skötet, jäkla tjyvstartare, som vill supa ner henne på mörkt öl, riktigt pinsamt hans postmoderna våldtäktsförsök 🤤 när han skulle göra stor affär av att flytta sig närmre henne, hon blev saved by the bell

"Ennatt med Jens låter lite tidigt"
Låter som en porrfilm jag inte vill se
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-25 kl. 21:12.
2023-10-25, 21:10
Medlem
kukflashs avatar
Börjar alltid på att skratta när Jens dyker upp, det är någonting med hans utseende och tonläge som gör det. Tror också att han väljer den späda tjejen som han kysste inne i traktor-stugan. Första kyssen på en stor båttrailer, romantiskt!
2023-10-25, 21:53
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Den som hinner först till Gotland får ta Mimmi i skötet, jäkla tjyvstartare, som vill supa ner henne på mörkt öl, riktigt pinsamt hans postmoderna våldtäktsförsök 🤤 när han skulle göra stor affär av att flytta sig närmre henne, hon blev saved by the bell

Vad fan är ett "postmodernt våldtäktsförsök"?
2023-10-25, 22:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vad fan är ett "postmodernt våldtäktsförsök"?
Det involverar en kvenna som inte kan säga nej och sedan ångrar sig efter att ha låtit slusken tagit sig friheten 🌼
2023-10-25, 22:34
Avslutad
Sjukt obehagligt att se tjock-Jens bredvid lilla Alexandra. Blir nog inga djupa livssamtal mellan de två…
2023-10-25, 23:04
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Sjukt obehagligt att se tjock-Jens bredvid lilla Alexandra. Blir nog inga djupa livssamtal mellan de två…

Inte en chans att hon tänder på snednäsan. Omaka par, minst sagt.
2023-10-25, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Börjar alltid på att skratta när Jens dyker upp, det är någonting med hans utseende och tonläge som gör det. Tror också att han väljer den späda tjejen som han kysste inne i traktor-stugan. Första kyssen på en stor båttrailer, romantiskt!

Jaha var det det själv tyckte jag det såg ut som en skärbordsvagn.

För ett livslånt förhållande ska han nog välja någon av de andra tror jag.. Jessika eller Anna?
2023-10-26, 01:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jag har lite svårt att greppa ditt dömande 🙂 obehag, menar du att någon av hans tungviktartjejer skulle kunna försvara sig bättre mot Jens pot sexulla infall/anfall? 😉

Jag tyckte annars att det var just ljup han kan ha uppvisat ( vad vet jag vad ljupa livsamtal är) mot b.l.a hon som psykiatern-Jens diagnosticerade med dålig självkänsla

Ljupa tråkiga livsamtal över franska bordåviner! ser jag framför mä
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-26 kl. 01:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in