2023-12-07, 19:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Men då ska hon lämna/åka på hotell för att ”straffa/testa” honom. Obehagligt!
Under tiden hon låg på en kudde på hotell med en främmande man som täcke,
tror du att Jens kvattade i bilen?

Eller körde han hela natten?
med huvudet mot ratten, det här är ute på vischan så det var ju ingen risk för att krocka när man kör i sömnen, plöjde en raksträcka genom ett rapsfält på Öshötaslätten
Citat:
Vi brukade åka omkring i I hennes Dodge -67

Hon sa: "Vi kör hela natten. För jag vill se var alla vägar tar slut". Åh, låt mig höra den en sista gång. Spela hennes älsklingssång med Little Willy Jens
Jag antar att Jens gård får vara mjölbutiken som kommer brinna ner snarare än hennes barm
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-07 kl. 20:30.
2023-12-07, 20:42
Skulle någon bli upprörd över att en dejt röstar på C eller MP? Såklart att Jens gillar SD! Lägger man till hans djupa dalmål i en politisk konversersation så förstår man ju att Ida har ryggat lite. OCH att hon inte är någon dum tjej. Han såg såklart att Jens fick tältbyxa när lilla Alexandra kom in i rummet. Ida gjorde såklart helt rätt som lämnade.
2023-12-07, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Tänk på att använda spoiler, de som ej har TV4+ har inte sett detta än och klagar t o m på mig fast jag använder spoiler för Kärlek åt alla

Men gällande Tom
Ja, den där Tom känns bara som han har repeterat ett mantra " i en relation tycker jag tillit och kommunikation är viktigast" fast han inte tänkt på vad det innebär, känns som de får dra orden ur honom så kommunikativ verkar han då inte vara, inte heller ärlig uppenbarligen. Påminner om en robot, i säsongen har var med fick jag inte så dåligt bild av honom men nu ser jag bara en vingmutter med stirrande ögon, halvt lobotomerad och helt charmlös.
2023-12-07, 20:54
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jimmy var ju helskön i gårdagens avsnitt.

Stannade ett holländskt semestrande pensionärspar som kom körandes:
-Hej, jag är ny här i byn. Vad finns det att göra här?

Sedan fick han skjuts till Ica handlaren av någon lokal byfåne. Väl där träffade han Mimmis polare
och beklagade sig över att "min fru är på dejt med någon annan".

Sedan in i butiken och köpte mariekex och limmade lite på kassörskan. -Vi ses i höst!

Efter det blev det padel med Mimmi som ville visa röven men gjorde ett rejält magplask. Hon började att skratta som en mongolid istället och önskade att brallorna var av. Oklart om de båda herrarna fick resning av detta.

Jimmy sopade banan med dom båda när det gäller padel. Efter matchen smög han iväg och onanerade bakom en buske. Han var nöjd. Nu hade han sitt på det torra.

Haha, jävligt bra beskrivning.

Men jag tycker faktiskt att Jimmy har växt sedan i början. Han verkar vara en rätt skön typ ändå

/#LOUDmouth#
Senast redigerad av #LOUDmouth# 2023-12-07 kl. 21:03.
2023-12-07, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Skulle någon bli upprörd över att en dejt röstar på C eller MP? Såklart att Jens gillar SD! Lägger man till hans djupa dalmål i en politisk konversersation så förstår man ju att Ida har ryggat lite. OCH att hon inte är någon dum tjej. Han såg såklart att Jens fick tältbyxa när lilla Alexandra kom in i rummet. Ida gjorde såklart helt rätt som lämnade.
Ja, mp är mest ogillade partiet efter sd, själv hatar jag hur de förstört landet. Sedan brukar högermänniskor ha lättare att tolerera politiska skillnader och män väljer vad som helst i kjoltyg. Själv skulle jag inte vara särskilt intresserad av en mp-man, miljöintresse är ngt annat..

Hur jävla korkad kan man vara då om man inte tar in i beräkningarna att en kille på landet kaaaan tänkas rösta sd, varannan man lär rösta sd där han kommer ifrån. hon är UPPENBARLIGEN dum. Och Ida om du läser här, fröken "hur man beter sig mot sina medmänniskor" (vara för massinvandring av sexistiska araber eller vad menar du?), håll dig i stan då! Synd att det är få ställen som är så befriade från mångkultur som sthlms innerstad, då de fittorna skulle få uppleva den själva, jävla hycklare.
2023-12-07, 21:13
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tempmail2
Ja, den där Tom känns bara som han har repeterat ett mantra " i en relation tycker jag tillit och kommunikation är viktigast" fast han inte tänkt på vad det innebär, känns som de får dra orden ur honom så kommunikativ verkar han då inte vara, inte heller ärlig uppenbarligen. Påminner om en robot, i säsongen har var med fick jag inte så dåligt bild av honom men nu ser jag bara en vingmutter med stirrande ögon, halvt lobotomerad och helt charmlös.
Han frågade väl t o m nån av tjejerna om deras favoritfärg? Det är på den nivån...
Jag fick dåligt intryck av honom redan som brevskrivare/deltagare. Tyckte han var helt platt och ointressant som människa. Fattar inte varför han fick en ny chans till medverkan och dessutom i en "huvudroll" som bonde. Framförallt inte när man hade charmige holländaren Sebastiaan från samma säsong som gick hem hos tv-tittarna.
Istället kör TV4 på i samma ytliga spår med en "snyggbonde" som i detta fallet inte har någonting att tillföra.

Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Ang ärkesvinet Tom

2023-12-07, 21:36
Medlem
Ledarens avatar
Vad lyssnade Jens på när han störtade fram på landsvägen?
2023-12-07, 21:37
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tempmail2
Han verkar helt efterbliven efter vad jag sett i kvällens program. Riktig idiot.
2023-12-07, 21:45
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Han verkar helt efterbliven efter vad jag sett i kvällens program. Riktig idiot.

Nej, det är verkligen ingen hemma där.
2023-12-07, 22:31
Medlem
Alltid tyckt att Alexandra är ett riktigt Wildcard. Men svårt att veta vad som egentligen händer också

https://www.tv4.se/artikel/6q8bfaayl...nu-sa-konstigt
2023-12-07, 22:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Jag hittade Idas Facebookprofil. Hon gillar den sedan 2018 insomnade Facebooksidan "Sverigedemokraterna i riksdagen – nej tack". Ett ganska tydligt tecken på att Jens uttryckt konservativa eller nationalistiska åsikter, och att Ida lackat på det.
Men vilken eloge till dom andra tjejerna isåfall som rentav kunde acceptera dessa åsikter han har säkert trumpetat ut det till alla 3 tjejerna för att ge en rättvis bild av sig själv!, Alex går i valet och kvalet om hon ska rösta blankt rörande Jens åsikter
2023-12-07, 22:47
Medlem
Ap-ungens avatar
Mariette är queeeeen! Som någon skrev - cool och tillbakadragen på ett bra sätt. Inget flumm och överdrivna känslor. Micke såg väldigt avslappnad och intim ut på dejten.
Jenny är rätt nice men alldeles för emotionell och lite sådär yoga-flummig. Spirituell. Tror ej Micke pallar det och att han nu känner det.

Jens är en klassisk looser. Genomsnäll förstås men detta med flera tjejer är alldeles för avancerat för en sån grabb. Tyvärr.

Mimmie tror jag inte kommer hitta sin knullpartner i årets BSF. Erik är största tönten ever. Tråkmåns!
Jimmy är ingen charmör heller direkt - dock hästlängder skönare än psycho-Erik.
Nej, tyvärr Mimmie!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in