2023-10-11, 20:44
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför bjöd inte Pelle äckeltanten med torr mun av sitt vatten! det där var inte broderligt gjort av honom och gav minus i kharma

Det var väldigt taskigt faktiskt.
Men det var väl för att han inte var imponerad av henne, och säkert kommer att dumpa henne.

Men hon upprätthåller hedern för tittarna då hon flera gånger skrutit om att hon mest brukar ägna sig åt lammkött.
"Micke är sååå mycket äldre än de killar hon brukar dejta".
Okej, nu vet vi det "torrsomfnöske-tanta".
(Jag kunde inte låta bli att undra om hon har riktigt bra glidmedel hemma. )
Senast redigerad av dialektiker 2023-10-11 kl. 20:47.
2023-10-11, 20:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det var väldigt taskigt faktiskt.
Men det var väl för att han inte var imponerad av henne, och säkert kommer att dumpa henne.

Men hon upprätthåller äran för tittarna då hon flera gånger skrutit om att hon mest brukar ägna sig åt lammkött.
"Micke är sååå mycket äldre än de killar hon brukar dejta".

Okej, nu vet vi det "torrsomfnöske-tanta".
(Jag kunde inte låta bli att undra om hon har riktigt bra glidmedel hemma. )

Läst alltid efter-editeringarna gäller oss båda!

Citat:
Micke som söker ungdomlighet såg obekväm ut och tänkte, om hon är sådär torr i truten hur torra slemhinnor har hon inte i slidan? inte! för att jag ska in i någon av dom hålen och böka, men det är synd för hennes skull! att hon är så torr
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-11 kl. 20:54.
2023-10-11, 20:56
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Läst alltid efter-editeringarna gäller oss båda!

Intressant att vi är tvillingsjälar i tankegångarna som till på köpet kommer som editer i efterhand.
2023-10-11, 20:59
Medlem
Crapmagics avatar
En modern Loffe "Hö Hö Hö"

Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Jag tyckte de var fina allihopa.
Hallååååååååååååååå!
Älskar du Jensas rysliga Jack the ripper "HÄ HÄ HÄ" skratt? det stör inte ett uns?

Det ska läggas som solopublik burkskratt i alla sitcoms du ser på tv från och med nu!

Jensa ser ut och låter som en jävla träbens-pirat som när som helst ska röva bort och sälja kvinnor till lägstbjudande

Nu har Mimmi fått in en ny karl
Leif & Billy heter han, och har med sitt ett fång av giftiga orkidéer

Brandmannen kommer gå långt i egenskap av sitt ämbete enbart, förklarar
jag er härmed för kvävd eld

Här kommer Tommy Nilsson med nazistfrisyr.
Mimmi har hittat en favorit i någon som också är blond, skrällen!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-11 kl. 21:38.
2023-10-11, 21:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Jag tyckte de var fina allihopa.
Dagens kuggfråga till storstads-lollor

Vad fan är Frost för nått? Är det ett: barnprogram eller?....alternativ två: En återgift av dom heligaste reglerna varje kvinnas urspårade känsloliv & "fulla längtan" i alla åldrar utgår ifrån

Män är från Mars och kvinnor från planeten Frost, han pissade där på hennes brev där hon utmålade sig som prinsessan Elsa Widding på ärten som hon utgick ifrån att han skulle bli kär i

Och alla jävlar ska stjäla en kram när dom kommer in på rummet, man börjar med sex!, sedan kram efter utfört värv

Fasen vad tjurig Jonas Inde Junior ser ut, gick det inte så bra på dejten trots att du ljög om detta inför polarna?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-11 kl. 21:59.
2023-10-11, 22:18
Medlem
NiccoJs avatar
Madamm lösgom gillar nog inte vatten Micke skulle bjudit på John Silver (utan filter såklart) då hade han kunnat vara säker på att få doppa.
2023-10-11, 22:24
Medlem
kukflashs avatar
Samma visa varje år, den gamla bonden får bottenskrapet av gamla kvinnor.
2023-10-11, 22:29
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Samma visa varje år, den gamla bonden får bottenskrapet av gamla kvinnor.

Alla är feta dessutom.
2023-10-11, 22:30
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Och alla jävlar ska stjäla en kram när dom kommer in på rummet, man börjar med sex!, sedan kram efter utfört värv

Känns som du vill piffa upp programmet lite.

Citat:
Vad fan är Frost för nått? Är det ett: barnprogram eller?....

Otroligt bonnigt av honom att han inte hört talas om att Frost är en Disneyfilm.
Känns verkligen som att han på bondskt vis lever avskärmad från verkligheten.
Å andra skulle det kunna vara min egen sambo.
Han kan vara ännu mer avskärmad, och vi är ju storstadsbor och nollåttor.
2023-10-12, 10:45
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Madamm lösgom gillar nog inte vatten Micke skulle bjudit på John Silver (utan filter såklart) då hade han kunnat vara säker på att få doppa.
Ja, Jay Leno kopian var ju "helt igentorkad". Man hörde ju hur lösgaddarna glappade runt i flabben på henne.

2023-10-12, 11:03
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja, Jay Leno kopian var ju "helt igentorkad". Man hörde ju hur lösgaddarna glappade runt i flabben på henne.

Haha ja det var ett fruktansvärt ögonblick i bonde söker frus historia. Min egen käft torkade ju ihop hemma i tv soffan av bara åsynen och jag fick hämta en kanna vatten. Bondens förskräckta min när hon var ute efter hans vattenglas var obetalbar. Med uppspärrade ögon sa han -”du har ett eget vattenglas”, om inte det är en diss så vet jag inte vad

2023-10-12, 11:08
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Haha ja det var ett fruktansvärt ögonblick i bonde söker frus historia. Min egen käft torkade ju ihop hemma i tv soffan av bara åsynen och jag fick hämta en kanna vatten. Bondens förskräckta min när hon var ute efter hans vattenglas var obetalbar. Med uppspärrade ögon sa han -”du har ett eget vattenglas”, om inte det är en diss så vet jag inte vad

Han sa väl: "Jag har eget vatten" när han fick frågan av Jay Leno om denne kunde få lite vatten.

Detta gör det ännu mer märkligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in