2023-09-03, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kul.i.Knutsbo
Förstår precis hur du menar, det var en hel del rätt roliga gnabb, tjafs och skrikbråk när Myra fortfarande var med. En del av fansen kan rekommendera avsnittsnummer och allt, men jag har tyvärr glömt och pallar inte leta å dina vägnar.

Luai Ahmed-avsnittet var väl ganska bråkigt, men underhölls inte personligen så mycket av det som ovan nämnda bråk. Det ska vara en mot en, eller alla mot alla, typ.

Varför är inte Myra med fortfarande? Hon är ju intressant att lyssna på och kommer med bågot nytt nån gång ibland och inte samma samma hela tiden som de andra?
Citera
2023-09-03, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ulf gör tvärsäkra påståenden men vid motfrågor och krav på källor så säger han sig inte vara tillräckligt insatt men vill ändå bara lyfta frågan som intressant och värd att kika närmare på. Han behöver inte komma med källor eller några bevis för han ställer ju bara frågor. Han flyttar över bevisbördan på den som ifrågasätter hans påståenden.

Det är typisk "JAQ-ing off".

Nä det skulle jag inte kalla det, för om påståendena är sanna (även om han inte kan lyfta fram källorna som styrker påståendena där och då) så är det ju inte JAQ-ing off? Nu har jag inte lyssnat så kan inte avgöra saken, men exemplifiera gärna med ett påstående du hörde?
Citera
2023-09-08, 16:30
Medlem
Kul.i.Knutsbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Din mamma kan vara uthorad på Trafikverket

Jag sysslar inte med några trakasserier. Märker att det är trollens tillvägagångssätt att insinuera att man är Henko eller Axel. Komiskt, särskilt eftersom båda blockat mig på twitter.

Aha, då kanske du har missat att de båda är avstängda från Twitter

(FB) Skvaller om Henrik Johansson (interasistmen.se)

Aja baja inte våldshota!
Citera
2023-09-08, 16:34
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kul.i.Knutsbo
Aha, då kanske du har missat att de båda är avstängda från Twitter

(FB) Skvaller om Henrik Johansson (interasistmen.se)

Aja baja inte våldshota!
Nej, jag har noterat det. Vet bara varför Henko är avstängd. Varför är Axel avstängd? Det sistnämnda var ju mer väntat
Citera
2023-09-08, 16:36
Medlem
Kul.i.Knutsbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Nej, jag har noterat det. Vet bara varför Henko är avstängd. Varför är Axel avstängd? Det sistnämnda var ju mer väntat

Det var nog ingen enskild grej utan en jävla massa helt enkelt.
Citera
2023-09-30, 14:07
Medlem
Sanna bidrar verkligen med noll i podden. Synd att Axel o Henko hatar Myra, hade varit jävligt gött om hon gjorde comeback.
Citera
2023-10-12, 05:48
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasportiva
Sanna bidrar verkligen med noll i podden. Synd att Axel o Henko hatar Myra, hade varit jävligt gött om hon gjorde comeback.
Håller inte riktigt med. När hon väl talar är det ofta relevant men hennes taltid i genomsnitt kan inte vara över 10% av ett avsnitts längd.
Citera
2023-10-24, 21:42
Medlem
I senaste avsnittet sitter Henke o Alex och är allmänt otrevliga mot Mikael S o Paolo. Börjar snart bli en följetong, deras sätt att förfölja Paolo och hans gärningar. Även vad gäller många andra. Till slut får ”någon” nog och ser till att råka springa på Axel på stan. Mitt tips är att vara lite mer försiktig med vad man säger under dryckespåverkan.
Citera
2023-10-24, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detblirsomdetblir
Vem är Micke S?? De snackade skit om Sara Nilsson och Dumpen igen!

Var inte deras fd klippare peddo också??
Mikael Speiz, en 2m lång och enorm stor fd livvakt och flerfaldig Em och SM mästare i fullkontaktkarate. Även skådis.

Avsnitt 147 ”Paolo Roberto-småkukad och brydd”. Dom är rejält otrevliga och förlöjligar både Paolo och Mikael, gång på gång.
Citera
2023-10-25, 13:10
Medlem
Troublezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Mikael Speiz, en 2m lång och enorm stor fd livvakt och flerfaldig Em och SM mästare i fullkontaktkarate. Även skådis.

Avsnitt 147 ”Paolo Roberto-småkukad och brydd”. Dom är rejält otrevliga och förlöjligar både Paolo och Mikael, gång på gång.

Om Paolo och Mikael inte hade varit såna korkade snöflingor så hade de inte haft anledning att förlöjliga dem. Att Mikael är stor och stark gör inte att han låter smartare i lurarna. Dessvärre har nog inte smällarna som Paolo och Mikael tagit emot gjort sitt och det kanske är dags för dem att sluta tänka högt.
Citera
2023-10-25, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Om Paolo och Mikael inte hade varit såna korkade snöflingor så hade de inte haft anledning att förlöjliga dem. Att Mikael är stor och stark gör inte att han låter smartare i lurarna. Dessvärre har nog inte smällarna som Paolo och Mikael tagit emot gjort sitt och det kanske är dags för dem att sluta tänka högt.

Vem som är snöflinga kommer visa sig. Tids nog.
Citera
2023-10-25, 15:12
Medlem
Troublezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Vem som är snöflinga kommer visa sig. Tids nog.

Ja, om inget annat visade det sig i avsnittet Paolo och Mikael gjorde. Hela avsnittet handlade ju om att Paolo skulle vara edgy men blev ledsen i ögat när folk online klädde av honom fullständigt. Då var alla dumma och skulle söka hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in