2020-03-28, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Vilken imponerande efterblivenhet det råder i den här tråden. Jag är helt fascinerad.
Det blir lätt så när man släpper in vilken skit som helst som admins i ens grupp.

Narcissistiska psykopater som stalkar människor dessa ogillar på nätet och AFK finns det många av. De vill mest ha uppmärksamhet. Man ska passa sig för att ge dem det.

Däremot kan man ta och tänka på att den här jävla horungen Chang Frick inte är nån kul skäggpundargubbe, som man som vänster ska ha något att göra med. Han är en ideologiskt och ekonomiskt driven fascist som ska till gulag.

"Folkförrädare" kan man dessutom lägga till. I den mån man kan anse att han tillhör fadershuset i Sion.

Fyfan jävla "Onkel Shlomo". Han ska inte hoppas få någon hjälp när alla horungarna till gojer han tjänat pengar på att hetsat kommer efter honom.
Senast redigerad av valdtaktshen 2020-03-28 kl. 00:24.
Citera
2020-03-28, 00:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av valdtaktshen
Det blir lätt så när man släpper in vilken skit som helst som admins i ens grupp.

Narcissistiska psykopater som stalkar människor dessa ogillar på nätet och AFK finns det många av. De vill mest ha uppmärksamhet. Man ska passa sig för att ge dem det.

Däremot kan man ta och tänka på att den här jävla horungen Chang Frick inte är nån kul skäggpundargubbe, som man som vänster ska ha något att göra med. Han är en ideologiskt och ekonomiskt driven fascist som ska till gulag.

"Folkförrädare" kan man dessutom lägga till. I den mån man kan anse att han tillhör fadershuset i Sion.

Fyfan jävla "Onkel Shlomo". Han ska inte hoppas få någon hjälp när alla horungarna till gojer han tjänat pengar på att hetsat kommer efter honom.

Menar du admin i gruppen Hatklubben så var personen du har på din profilbild bland de första två som addades in av han som grundade den, den andra var Axel, så i det har du ju iofs rätt efter som t.ex. du verkar lite efterbliven. Din rage är beviset på ungefär det mesta jag skrivit.

Det övriga judehatet är helt underbart för att komma från nån som säger hur man ska vara som vänster och kommer in här för att försvara Haveristerna. Bravo.
Senast redigerad av fittstimmare 2020-03-28 kl. 00:48.
Citera
2020-03-28, 02:45
Avslutad
Angående samröre med Chang Frick så spelade ju Axel in en film för Sverigedemokraternas reklamkampanj för kvinnor med Chang och Wigh redan 2012 vilket han tillstår själv i det här inlägget:

(FB) Haveristerna

Så du får väl hälsa Axel att han som vänster inte ska ha något att göra med Chang.

Här är för övrigt en bild från 2016 där Myra, Chang, Mathias Wåg och Daniel Friberg dricker öl, apropå bilder på folk.

https://minfil.com/L7G0a9k7oc/DSC_0006_6_JPG

Hur förd bakom ljuset är du på en skala? Har du betalat patreon?
Senast redigerad av fittstimmare 2020-03-28 kl. 03:01.
Citera
2020-03-29, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Claes är transan som stalkar Myra.

Häng med! *viskar* Haveristerna...
Och vad har det med haveristernas podd att göra?

Man förstår inte ett ord av dina poster, det är som internhumor som enbart några få utvalda i den här tråden förstår
Citera
2020-04-02, 15:53
Avslutad
Det är ganska mycket snack för att skifta fokus från Haveristerna och deras podd i den här tråden nu. Har de nånsin ens tagit upp den här stalkern/våldtäktsmannen i något avsnitt?
Citera
2020-04-02, 16:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ProfilStofil
Hej ALZ112 - helt nyregistrerat konto som illustrerar min poäng. Tack för att du saknar sjukdomsinsikt. Det ger i alla fall någon form av underhållning. Var var det som fick dig att känna att just den här tråden behövde du skapa ett nytt konto och börja kommentera på?

Svara på frågan istället. Vad har dina inlägg med podden att göra?
Citera
2020-04-02, 18:15
Medlem
Ograsts avatar
Alla ni som härjar i tråden gör mig förvirrad. Var Henko och M ett par eller är det ett par?
Citera
2020-04-02, 18:27
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Alla ni som härjar i tråden gör mig förvirrad. Var Henko och M ett par eller är det ett par?
Som jag har förstått situationen så har de legat och inte så mycket mer. Sen är alla andra "horungar" och det är någonting HELT annat än att faktiskt vara "hora".
Citera
2020-04-03, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetterTiilikainen
Haveristerna är en sekt

Haveristerna är en sekt för millenials med hjärntvätt och kontroll av socialt missanpassade individer. Man bygger en hänsynslös trollarme som förfölljer andra och driver måbnga till nästan självmord via gruppen på facebook.

Känner mig grovt förolämpad av att någon som inte kan stava till asperger skriver inlägg i mitt namn.

Sitter Henko och surar i ett hörn nu efter kritiken av senaste avsnittet?
Emma är fortfarande arg som ett bi, och nu när Myra återvänt från sin sociala medier-paus så får hon sina fiskar varma:

Varför ignorerar du mig? Du påstår att du är allierad samt att du "gör vad du kan" för att få podden nertagen. Så mycket bullshit!
Kastar mig under bussen och lämnar mig där.

Anmäl avsnittet där det ligger samt ge mig info om var jag behöver anmäla!

Henko fegblockar så klart:
Jag tar bort och blockar det här skräpet. Oavsett vem det nu än må vara. Och jag är inte intresserad av nån annans efterblivna twitterbeefs.

Grinollar som inte kan ta kritik verkar det som.
Citera
2020-04-12, 03:40
Medlem
Ganska trött avsnitt nu senast. Kanske bättre om man reder ut sin skit innan man spelar in så slipper vi att ena parten enbart svarar: ja, nej och kanske i en timme. Skönt att de ryckte upp sig i del två iaf.
Citera
2020-04-12, 20:12
Medlem
LadyGovirals avatar
Horbocken och hyndans timme är nu slagen! Hat-special mot Della Q skall stunda och varenda lärjunge går upp i brygga på FB. Hoppas på efterspel där vilka antirasistiska scoop som fått stått åt sidan (pga Henriks och Myras älskog riskerat att avslöjas), ser dagens ljus.
Citera
2020-04-13, 12:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGoviral
Horbocken och hyndans timme är nu slagen! Hat-special mot Della Q skall stunda och varenda lärjunge går upp i brygga på FB. Hoppas på efterspel där vilka antirasistiska scoop som fått stått åt sidan (pga Henriks och Myras älskog riskerat att avslöjas), ser dagens ljus.

Bara fem inlägg på raken senaste 24 timmarna om Anna Björklund på IG, det verkar som den profilerade antirasisten som mitt i natten terrorringde Kringlan från sin hästterapi i skogen och som väldigt gärna vill vara relevant för medelklassen på Östermalm har lite sveda i röven?

"Nytt patreonexklusivt avsnitt om Della överQukhuvuds urkukning på G! Bli Patreon på Patreon.com/haveristerna"

"Avsnitt 62, Della Qkhuvuden, har legat och skvalpat runt 25-50 spelningar per dag den senaste månaden. Antal spelningar hittills idag: 1134. Tack för det, @annakattlund."

"Smakprov från kommande Patreonavsnitt om Della Qukhuvud.
Anna Björklund skriver om uppbrottet inom Della Q på Alexander Bards maillista för coola mediamänniskor."

"När man jobbar riktigt hårt på att bli totalt oanställningsbar." (Skärmdump på Anna Björklunds Tweet)

"Den här kullen tänkte familjen Björklund dö på...."

Är det socialdemokratin och den vita antirasismens sanna ansikte vi ser här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in