2023-10-06, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag tyckte att jag såg en erektion på Micke efter dejten med den gråhåriga puman?
Mycket bra! Hur ska det påverka ”Hinsehäxan”?, kan bli en toppensäsong.
2023-10-06, 22:07
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vilka fula och efterblivna killar Mimmi valt ut! Det är inga skönheter som söker precis, varken manliga eller kvinnliga.

Jag tyckte de var fina allihopa.
2023-10-07, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Hur har dom lyckats klippa bort den fjärde bonden och hans brevskrivare? Borde dom inte synas när alla sågs utanför slottet första gången?

Det var det enda jag tänkte på under hela programmet. Man ser ju att exempelvis Linda tittar på fyra olika personer när de sitter i fåtöljerna och pratar innan men när de zoomar ut på slutet är en fåtölj tom. Är produktionen så förutseende att de spelar in utifall någon av deltagarna skulle hoppa av? Vilken jäkla inspelningsdag det är isf eller har de spelat in första avsnittet på slottet igen? Tyckte det var lite konstigt att bara en av Mimmis killar fick frågor. De andra kanske bara "Vi ställer upp på inspelningsdagen igen men vi säger fan inte ett gott ord om horan som inte valde oss"
2023-10-08, 11:49
Medlem
Nån som vet vad Jens gråhåriga puma som lämnade brevet personligen heter i efternamn eller FB? Vacker kvinna utan tvekan.
2023-10-08, 12:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja och Mickes alla ser ju lastgamla ut. Skrynkliga, gråhåriga och ser ut som närmre 60 år allihopa.
Han ser ju ganska ungdomlig ut själv.

Jag tror att han dock väljer den där gråhåriga grannen (hon ser ju rätt bra ut iofs).
Han var ju alldeles darrig efter speed-daten med henne.
Men det hinner kanske bli lite drama innan eftersom Pia vill klösa ögonen ut ur gråhårs-grannen.
Är inte Micke ganska feminin? du brukar ju inte tåla feminina män här på flashback, jag tror inte att han tar den i skithålet! men han kanske är asexuell åtm?

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Pia Möllers facebook https://www.facebook.com/pia.moller.756
Hittade henne som sagt. Duktig flashback-detektiv jag är.
Och en döskalle runt halsen ska hon ha https://www.facebook.com/photo/?fbid...cnf.1068794473
Jag gillar kvinner med huggtänder också, men det är fel tänder som var spetsiga! det var inte Linnea Claessons par!
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Vet inte om hon är väldigt uppiffad av produktionen
Att döma av ovanstående bild så gjorde sminkning varken till eller från för mig

Allt krimskrams hon har runt halsen indikerar väl ändå att hon är en keltisk häxa?
https://www.facebook.com/photo/?fbid...cnf.1068794473
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-08 kl. 12:50.
2023-10-08, 12:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Tyckte det var lite konstigt att bara en av Mimmis killar fick frågor. De andra kanske bara "Vi ställer upp på inspelningsdagen igen men vi säger fan inte ett gott ord om horan som inte valde oss"
Vilken kille var det, var det jägare nr 2? som hon var så kåt på som fick frågorna? jag minns inga ställda frågor öh från henne?, vad ställde hon för frågor?

Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Jag tyckte de var fina allihopa.
Det är möjligt att du tyckte att dom var fina, men hur skötte dom sig socialt?
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Livslögnen & självinsikten har fått ett nytt ansikte
https://imgbox.com/4Xao1Yrx
https://imgbox.com/XFNYwhYK
Kunde du ärligt bli attraherad när han öppnade munnen? eller rättar sagt inte öppnade munnen
Nej han var inte nervös, tro inte på allt som kommer ifrån hästens egen mun!, han hade inte förberett sig & saknade plan eftersom han hyste andra förräntningar på samtal än dig och Mimmi
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-08 kl. 12:36.
2023-10-08, 14:31
Medlem
Citat:
Vilken kille var det, var det jägare nr 2? som hon var så kåt på som fick frågorna? jag minns inga ställda frågor öh från henne?, vad ställde hon för frågor?

Jag menade när de stod ute och träffade bönderna för första gången. Dejterna och intervjuerna är ju inte svåra att klippa bort, då är de ju ensamma.
Linda ställde väl typ tre frågor till han den blonda och ingen annan?
2023-10-08, 17:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jag menade när de stod ute och träffade bönderna för första gången. Dejterna och intervjuerna är ju inte svåra att klippa bort, då är de ju ensamma.
Linda ställde väl typ tre frågor till han den blonda och ingen annan?
Var är det casting avsnittet? inte på Tv4 play iaf
2023-10-08, 17:15
Medlem
Citat:
Var är det casting avsnittet? inte på Tv4 play iaf

Jo, det är på tv4play. Första avsnittet på det där slottet eller vad det är?
2023-10-08, 17:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jo, det är på tv4play. Första avsnittet på det där slottet eller vad det är?
Jaså avsnitt 1, sådär har det alltid varit. Linda slänger ut lita menlösa floskler om hur nervösa dom är, hon brukar dela upp frågorna på random nissar, och dom flesta blir utan
2023-10-08, 17:23
Medlem
Citat:
Jaså avsnitt 1, sådär har det alltid varit. Linda slänger ut lita menlösa floskler om hur nervösa dom är, hon brukar dela upp frågorna på random nissar, och dom flesta blir utan

Absolut, alla får inte frågor men att en får alla tre?
2023-10-08, 18:04
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Är inte Micke ganska feminin? du brukar ju inte tåla feminina män här på flashback, jag tror inte att han tar den i skithålet! men han kanske är asexuell åtm?

Det stämmer det. Vad har du sett för inlägg som verifierar det? Du börjar lära känna mig ju.

Tja, inte är han sexig för mig. Men jag bara relatetar hans utseende för sin ålder, i jämförelse mot kvinnornas utseende för sin ålder.

De säger ju att många karlar på dejtingsajter tittar efter yngre kvinnor. Och det trots att de är gubbar själva.
Men Micke kommer nog mera gå på personlighet? Och för övrigt, gråhårs-grannen ser ju faktiskt bra ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in