2023-10-11, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Hur har dom lyckats klippa bort den fjärde bonden och hans brevskrivare? Borde dom inte synas när alla sågs utanför slottet första gången?

Jag tänkte på (innan jag läste här att en hade klippts bort) att de gick ut en och en. Antagligen så har de fått göra om hela den biten i efterhand (bett tjejerna ta på samma kläder osv) och klippa bort den där de gick ut alla tillsammans och även hans tjejer stod där.. måste väl gått till så?
2023-10-11, 18:32
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag tänkte på (innan jag läste här att en hade klippts bort) att de gick ut en och en. Antagligen så har de fått göra om hela den biten i efterhand (bett tjejerna ta på samma kläder osv) och klippa bort den där de gick ut alla tillsammans och även hans tjejer stod där.. måste väl gått till så?

Aldrig att dom fått tillbaka alla deltagare och produktionen en gång till för att göra om. Dom måste ha klippt.
2023-10-11, 18:32
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Det var det enda jag tänkte på under hela programmet. Man ser ju att exempelvis Linda tittar på fyra olika personer när de sitter i fåtöljerna och pratar innan men när de zoomar ut på slutet är en fåtölj tom. Är produktionen så förutseende att de spelar in utifall någon av deltagarna skulle hoppa av? Vilken jäkla inspelningsdag det är isf eller har de spelat in första avsnittet på slottet igen? Tyckte det var lite konstigt att bara en av Mimmis killar fick frågor. De andra kanske bara "Vi ställer upp på inspelningsdagen igen men vi säger fan inte ett gott ord om horan som inte valde oss"

Nej jag tror det är högst osannolikt att dom kallat tillbaka alla igen..
2023-10-11, 19:09
Medlem
Tervulls avatar
Man undrar ju varför bonden väljer att hoppa av. Han måste ju känt sig totalt förnedrad. Antagligen lämnade väl alla tjejerna första dagen eller något.
2023-10-11, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Nej jag tror det är högst osannolikt att dom kallat tillbaka alla igen..

Ja, det är ett långskott men det är också väldigt bra gjort att lyckas klippa bort just honom och hans tjejer. Hur gjorde de tex när alla bönderna kom ut genom dörren? Tänk om han varit nummer två ut. Svår klippning när dom står bredvid varandra. Eller så kanske han blev bortkopplad redan innan inspelningen började.
2023-10-11, 20:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det stämmer det. Vad har du sett för inlägg som verifierar det? Du börjar lära känna mig ju.
Gift vid första ögonkastet trådar, du kanske känner mig också

Manligt att hålla på och svimma vid ett val

Nordiska motståndsrörelsen bonden Jensa's brösthår växer lite högt kan jag tycka, det är äckligt rent ut sagt

Kan Mensa Jensa säga nått annat än att skrockande skratta som en pedofil som är osäker på sina känslor under en speeddate, eller är han fulklippt?

Underviktiga Alexandra ser ut som Cecilia Frode på ögonen och hon kommer bli vald av Mensa som sagt

Nej Mensa hade inte fina ögon eller hur?, hon vet inte vad hon pratar om, det ska väl vara färgen eller glansen isfl, men absolut inte formen på ögat vilket betyder allt!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-11 kl. 20:20.
2023-10-11, 20:12
Fan vad den där bruden var lik en svensk porrstjärna, vad fan heter hon
2023-10-11, 20:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Vi håller dessbättre inte koll på svenska porrstjärnor, den där tajta petite kroppen är inget att ha dock ska du veta
2023-10-11, 20:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Betäck mig nu.
Lamköttet Tomas

Rådjursköttet Tomas, med dom ögonen, hennes jaktinstinkt är igång

Vad var det som fick dig att välja mitt brev?

Mimmi verkar relativt slagfärdig, hon förtjänar bättre än denna skörd
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-11 kl. 21:17.
2023-10-11, 20:25
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Hon är väl från Tjeckien om det är samma vi tänker på. Pratar med Jens som man pratar med utvecklingsstörda.
2023-10-11, 20:36
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Hon är väl från Tjeckien om det är samma vi tänker på. Pratar med Jens som man pratar med utvecklingsstörda.

Menar du den lilla, smala?
Jobbigt med folk som "Mm..ar" i slutet av varje mening.
Det finns någon konstig härskarteknik över det.
2023-10-11, 20:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Kor är också söta.

Varför bjussade inte Micke lösgomstanten med torr mun på sitt vatten! han kunde väl ha hällt i henne det uppifrån ifall han var rädd att hennes mun skulle kontakta glaset. Det där var inte broderligt gjort av honom och gav minus i kharma, nu kommer han behöva återfödas till en skogsbonde

Micke som söker ungdomlighet såg obekväm ut och tänkte, om hon är sådär torr i truten hur torra slemhinnor har hon inte i slidan? inte! för att jag ska in i någon av dom hålen och böka, men det är synd för hennes skull! att hon när torr

Och nu kom jag på vem han påminner om, inte om en bög, utan om Michael J Fox
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-11 kl. 20:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in