2023-10-05, 23:51
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra

Hoppas den vresige från Härjedalen får vara kvar. Hon med blå ögon. Kan bli årets Heidi

Det har du rätt i.
Lite underhållning där. Om blickar kunde mörda. Så asförbannad redan första avsnittet.
Heidi ligger nästan i lä där.
2023-10-06, 01:27
Medlem
Crapmagics avatar
Har det visats något castingprogram med brevöppning iår? eller hoppades det över iår igen
för att korta plattitydmaratonet?

Jens ser ut som en dräng som kommer direkt från en demonstration med Nordiska Motståndsrörelsen, skägget & kaggen, han är Martin Saxlind prototypen, lite lik Thomas Qvick också, fina vitsord

Kollat mer på gossen som skickade nakenbilden till Mimmi, och det ser ut som han spunkade/nuttade med högerhanden, vilket verkade gå hem i stugan
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-06 kl. 01:37.
2023-10-06, 08:06
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Har det visats något castingprogram med brevöppning iår? eller hoppades det över iår igen
för att korta plattitydmaratonet?

Jens ser ut som en dräng som kommer direkt från en demonstration med Nordiska Motståndsrörelsen, skägget & kaggen, han är Martin Saxlind prototypen, lite lik Thomas Qvick också, fina vitsord

Kollat mer på gossen som skickade nakenbilden till Mimmi, och det ser ut som han spunkade/nuttade med högerhanden, vilket verkade gå hem i stugan

Den där Jens lät som en riktigt hyvens kille då med andra ord!

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det har du rätt i.
Lite underhållning där. Om blickar kunde mörda. Så asförbannad redan första avsnittet.
Heidi ligger nästan i lä där.

Haha när jag fick höra att Häxan Pia skulle vara med i år av en kompis så började jag på riktigt asgarva när jag läste sms:et.
Hon är utan tvekan en av topp 5 av de värsta människor jag har träffat någonsin och det säger inte lite med tanke på det brokiga liv jag levt.
Träffade henne för många år sen på ett jobb och det enda hon gjorde var att försöka mobba folk, utan att för den delen lyckas, och när folk sa ifrån så började hon gråta och skylla på allt mellan himmel och jord. Skulle bråka och ställa till problem konstant och när hon fick kicken för sitt mongobeteende skulle givetvis fack dras in, stället skulle brännas ner osv osv.
Och till er som benämnt henne som MILF, är ni svårt synskadade alternativt efterblivna? Vet inte om hon är väldigt uppiffad av produktionen, men hon är en så pass ful person att det är en sån man vänder sig om efter på gatan, om inte annat för hennes närmast psykotiska blick förstärkt till tusen av hennes tunga beroende av smärtstillande.
2023-10-06, 08:24
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace

Haha när jag fick höra att Häxan Pia skulle vara med i år av en kompis så började jag på riktigt asgarva när jag läste sms:et.
Hon är utan tvekan en av topp 5 av de värsta människor jag har träffat någonsin och det säger inte lite med tanke på det brokiga liv jag levt.
Träffade henne för många år sen på ett jobb och det enda hon gjorde var att försöka mobba folk, utan att för den delen lyckas, och när folk sa ifrån så började hon gråta och skylla på allt mellan himmel och jord. Skulle bråka och ställa till problem konstant och när hon fick kicken för sitt mongobeteende skulle givetvis fack dras in, stället skulle brännas ner osv osv.
Och till er som benämnt henne som MILF, är ni svårt synskadade alternativt efterblivna? Vet inte om hon är väldigt uppiffad av produktionen, men hon är en så pass ful person att det är en sån man vänder sig om efter på gatan, om inte annat för hennes närmast psykotiska blick förstärkt till tusen av hennes tunga beroende av smärtstillande.
Kan inte bärga mig till nästa avsnitt, vilken teaser du är
2023-10-06, 08:48
Medlem
Citat:

Hon ser skrämmande ut och har det där fula i ögonen av osäkerhet kombinerat med avundsjuka. Det är aldrig en bra kombo
2023-10-06, 09:39
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Tackar så mycket för inside information.
Sånt gillar vi på flashback.
Oj, beroende av smärtstillande också?

Tv-produktionen jublar av denna deltagare. Han har nog blivit instruerad att ha henne kvar en bit.
2023-10-06, 10:01
Medlem
picapicans avatar
Vilka fula och efterblivna killar Mimmi valt ut! Det är inga skönheter som söker precis, varken manliga eller kvinnliga.
2023-10-06, 12:38
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vilka fula och efterblivna killar Mimmi valt ut! Det är inga skönheter som söker precis, varken manliga eller kvinnliga.

Ja och Mickes alla ser ju lastgamla ut. Skrynkliga, gråhåriga och ser ut som närmre 60 år allihopa.
Han ser ju ganska ungdomlig ut själv.

Jag tror att han dock väljer den där gråhåriga grannen (hon ser ju rätt bra ut iofs).
Han var ju alldeles darrig efter speed-daten med henne.
Men det hinner kanske bli lite drama innan eftersom Pia vill klösa ögonen ut ur gråhårs-grannen.
2023-10-06, 12:46
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja och Mickes alla ser ju lastgamla ut. Skrynkliga, gråhåriga och ser ut som närmre 60 år allihopa.
Han ser ju ganska ungdomlig ut själv.

Jag tror att han dock väljer den där gråhåriga grannen (hon ser ju rätt bra ut iofs).
Han var ju alldeles darrig efter speed-daten med henne.
Men det hinner kanske bli lite drama innan eftersom Pia vill klösa ögonen ut ur gråhårs-grannen.
Jag tyckte att jag såg en erektion på Micke efter dejten med den gråhåriga puman?
2023-10-06, 13:16
Medlem
dialektikers avatar
Någon som har för och efternamn, samt sociala medier på Pia?
2023-10-06, 13:34
Medlem
dialektikers avatar
Pia Möllers facebook https://www.facebook.com/pia.moller.756
Hittade henne som sagt. Duktig flashback-detektiv jag är.
Senast redigerad av dialektiker 2023-10-06 kl. 13:54.
2023-10-06, 20:14
Medlem
intedinkilles avatar
Hur har dom lyckats klippa bort den fjärde bonden och hans brevskrivare? Borde dom inte synas när alla sågs utanför slottet första gången?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in