Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Har det visats något castingprogram med brevöppning iår? eller hoppades det över iår igen
för att korta plattitydmaratonet?
Jens ser ut som en dräng som kommer direkt från en demonstration med Nordiska Motståndsrörelsen, skägget & kaggen, han är Martin Saxlind prototypen, lite lik Thomas Qvick också, fina vitsord
Kollat mer på gossen som skickade nakenbilden till Mimmi, och det ser ut som han spunkade/nuttade med högerhanden, vilket verkade gå hem i stugan
Den där Jens lät som en riktigt hyvens kille då med andra ord!
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Det har du rätt i.
Lite underhållning där. Om blickar kunde mörda. Så asförbannad redan första avsnittet.
Heidi ligger nästan i lä där.
Haha när jag fick höra att Häxan Pia skulle vara med i år av en kompis så började jag på riktigt asgarva när jag läste sms:et.
Hon är utan tvekan en av topp 5 av de värsta människor jag har träffat någonsin och det säger inte lite med tanke på det brokiga liv jag levt.
Träffade henne för många år sen på ett jobb och det enda hon gjorde var att försöka mobba folk, utan att för den delen lyckas, och när folk sa ifrån så började hon gråta och skylla på allt mellan himmel och jord. Skulle bråka och ställa till problem konstant och när hon fick kicken för sitt mongobeteende skulle givetvis fack dras in, stället skulle brännas ner osv osv.
Och till er som benämnt henne som MILF, är ni svårt synskadade alternativt efterblivna? Vet inte om hon är väldigt uppiffad av produktionen, men hon är en så pass ful person att det är en sån man vänder sig om efter på gatan, om inte annat för hennes närmast psykotiska blick förstärkt till tusen av hennes tunga beroende av smärtstillande.