2023-10-21, 10:56
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Jag tror att flera av Mickes tjejer skulle tjäna på att inte framstå som så desperata 😁

Håller med. Killar/män gillar inte desperata tjejer/kvinnor. För mycket tävlingsmentalitet och att man bara MÅSTE få komma till gården.
2023-10-21, 17:33
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Gääääsp... Tråkig säsong än så länge. Är nog inte värt att kolla vidare.
Är ju ingen som sticker ut direkt.

Tror du ”bonde söker fru - jorden runt” kommer vara roligare?
2023-10-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh
Här ska vara från ursprungliga inlägget.
https://pic8.co/sh/YU97Qe.jpg

Jag känner tjejen på bilderna och skadorna är verkliga. Hon hade otur att träffa på den här idioten som hon trodde va en reko kille så händer detta. Skönt att han inte får vara med i programmet.
2023-10-23, 09:50
Medlem
catos avatar
Nyfiken, det är en av bönderna i "Kärlek till alla" som bara har tre tjejer, hur kommer det sig? Var det bara tre som skrev till honom?
2023-10-23, 12:25
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HopplostFall90
Jag känner tjejen på bilderna och skadorna är verkliga. Hon hade otur att träffa på den här idioten som hon trodde va en reko kille så händer detta. Skönt att han inte får vara med i programmet.
Ok detta var anledningen till att han inte är med i programmet? Blev han dömd?
2023-10-24, 14:12
Medlem
Det kan jag tyvärr inte svara på hon har inte sagt något då hon inte vill prata om det. Men tror de vart en hysteri när bilderna kom ut och nån tog kontakt med producentbolaget och de är nog därför han inte fick vara med längre
2023-10-25, 07:54
Medlem
Kanastras avatar
Lite trist att kåa ligger bakom betalvägg i år. Gissar att även vanliga bsf kommer göra det nästa säsong.
Nu ska jag kolla dagens avsnitt!
2023-10-25, 19:54
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Lite trist att kåa ligger bakom betalvägg i år. Gissar att även vanliga bsf kommer göra det nästa säsong.
Nu ska jag kolla dagens avsnitt!

Att det ligger bakom betalvägg gör att jag inte tittar på ”kärlek åt alla” i år, trist.
2023-10-25, 19:56
Medlem
intedinkilles avatar
Angående dagens avsnitt tyckte jag det kändes taskigt att Jens fick ta med sig en extra tjej och därmed var det bara en som blev bortvald. Kan inte varit så skönt för ansiktspiercade tjejens självförtroende.
2023-10-25, 20:12
Medlem
Crapmagics avatar
Mimmi påminner om en ung Lena Philipsson i talmellodin och minispel fast med kronprinsessan Victorias röst

Mickes Häxa 2 är frånstötande!
Men Häxa 1 som ni varnat för verkar ju ganska mysig rentav, dåligt omdöme av Micke att välja bort Häxa 1 till förmån för Häxa 2
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-25 kl. 20:30.
2023-10-25, 20:15
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Angående dagens avsnitt tyckte jag det kändes taskigt att Jens fick ta med sig en extra tjej och därmed var det bara en som blev bortvald. Kan inte varit så skönt för ansiktspiercade tjejens självförtroende.
Du spoilar före tv utsändningen, ta dig i akt till nästa gång
2023-10-25, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Mimmi påminner om en ung Lena Philipsson i talmellodin och minispel fast med kronprinsessan Victorias röst

Mickes Häxa 2 är frånstötande!
Men Häxa 1 som ni varnat för verkar ju ganska mysig rentav
Vem är 1 och vem är 2 🧙🧙‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in