2023-09-24, 11:07
Medlem
Varför måste hon fråga sina låtsaskompisar på IG om klimakteriet?
Hon har ju en bästis som heter Kin!

Som jag lider med hennes barn att ha en mamma som skämmer ut sig offentligt precis hela tiden 🤮

Ang den nya kristna Anna..
För några veckor sedan skrev hon i sin story att hon studerar - bibeln får man väl förmoda.
Det blev förstås för jobbigt för henne med klimakteriet och allt, så hon återgick till att fota brun mat och fulla kaffekoppar (vilka hon dricker i sin ensamhet)
Hon har det så jobbigt med sina vallningar att hon faktiskt inte hinner umgås med sina fina vänninor då hon måste duscha hela tiden.
Citera
2023-09-24, 12:34
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/qdXDY3C

Tack för att ni följer Anna och tack gode gud för filter och ögonbryn!
Citera
2023-09-24, 12:41
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Men SER hon inte hur whacko hon ser ut med allt trixande?!
Citera
2023-09-24, 13:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

🙈 Filtret fixar inte rynkorna på halsen och runt ögonen. Inte den grå utväxten heller.
Har hon SLE eller har hon bara varit för generös med sitt rouge? 😄
Citera
2023-09-24, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Gräsligt fula ögonbryn, det ser groteskt ut.
Citera
2023-09-24, 14:28
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
🙈 Filtret fixar inte rynkorna på halsen och runt ögonen. Inte den grå utväxten heller.
Har hon SLE eller har hon bara varit för generös med sitt rouge? 😄
Det är ingen utväxt. Annas hår växer ju utifrån och in som bekant.
Citera
2023-09-24, 17:34
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon kanske tycker det är jättekul att man kan ändra utseendet sådär enkelt?
Jag satte på mig skägg, läppstift och extra ögonbryn på ett zoommöte. Vi hade väldigt roligt...
Citera
2023-09-25, 12:07
Medlem
Nästan varje fråga renderar i evighetslångt ordbajseri med inslag av passiv aggressivitet. Alternativt självförhärligande. Eller både och.
https://i.postimg.cc/3N3jWrcL/01-EF5...A3-CD79-CB.png
Citera
2023-09-25, 15:32
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nästan varje fråga renderar i evighetslångt ordbajseri med inslag av passiv aggressivitet. Alternativt självförhärligande. Eller både och.
https://i.postimg.cc/3N3jWrcL/01-EF5...A3-CD79-CB.png
Lider Anna av återkommande minnesförluster eller är hon en variant av Måndag hela veckan? Äntligen har hon insett...
Kan man lägga repeat på inlägg så det inte märks att man inte gör det själv? Eller är det AI som gör det åt henne?
Citera
2023-09-25, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Lider Anna av återkommande minnesförluster eller är hon en variant av Måndag hela veckan? Äntligen har hon insett...
Kan man lägga repeat på inlägg så det inte märks att man inte gör det själv? Eller är det AI som gör det åt henne?
Under den (relativt) korta tid som Anna har nått ut till allmänheten via sociala medier, har hon "äntligen insett mitt värde" alt "gör äntligen det som är viktigt för MIG" fler gånger än de flesta människor byter strumpor under en livstid. Det är skönt att vissa saker i livet är konstanta

"Att ständigt vara nyfiken och testa nya grejer är mitt ultimata mål <3 ! " - Vore ett intetsägande men ändå ärligt och icke aggressivt svar på en liknande fråga. Men vem vore Anna utan sina noveller till svar?
Citera
2023-09-25, 21:10
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banjo-Lasse
Under den (relativt) korta tid som Anna har nått ut till allmänheten via sociala medier, har hon "äntligen insett mitt värde" alt "gör äntligen det som är viktigt för MIG" fler gånger än de flesta människor byter strumpor under en livstid. Det är skönt att vissa saker i livet är konstanta

"Att ständigt vara nyfiken och testa nya grejer är mitt ultimata mål <3 ! " - Vore ett intetsägande men ändå ärligt och icke aggressivt svar på en liknande fråga. Men vem vore Anna utan sina noveller till svar?

Långt innan internet ens va uppfunnet höll hon ju på sådär. Länkades väl nån bild från ett reportage i tidningen Okej eller liknande där hon rapade upp liknande floskler. Finns nog ingen människa i världshistorien som utvecklats och hittat sig själv så mycket som Anna Book.
Citera
2023-09-26, 10:27
Medlem
Läste på instanavigation (har blivit blockad på instagram)

Hon hade frågestund
Någon frågade om hennes intressen
ett av svaren var ÅKA SKIDOR
Kommer ni ihåg klippet när hon var med My m fl i fjällen
Där åkte hon skidor fullt påpälsad gick i snigelfart trillade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in