2023-09-23, 13:28
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
krogen, hemma fester, tinder, darkside, p Ica, p facebook, p insta, p snap, p bibblan, de gr o hitta vart som helst bara man e lite finurlig :P ja hitta min favvo kk nr ja va lite full o snubbla p en trottoar o blev liggandes fr ja orka inte kliva upp. s hr ja en tjej rst som sger hall gr de bra. o ja svara n ja e dd o hon skratta as mycke av nn anledning :P tror hon va lite full ox d de va klockan 23 p en lrdag. men hon "hjlpte" mig hem o ja erbjd henne lite fylle kk i min lgenhet o sen lg vi. o bda tyckte att de kanske va bttre o ha nt casual o sen dess har vi legat typ en gng i veckan minst =) s de e bara o improvisera nr du ser en kk kandidat
Man fr ju hoppas att du r bttre p att ha sex n vad du skriver och stavar. Frskrckligt dligt!
Citera
2023-09-23, 13:35
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
2. "Tack fr en trevlig stund men jag knner att jag inte vill g vidare med det". Det r bara att sga hur du knner s artigt som mjligt. Om killen nd blir srad r inte ditt bekymmer, du har satt en grns s det r bara fr honom att acceptera det.

Kan man inte svajpa i en nrliggande stad p Tinder d? Sedan nr du har hittat en lmplig kandidat s stmmer ni trff p hotellet. Ni kkar middag ihop och d fr du ju ett hum om det hr r ngon du vill ta med dig upp till rummet. Om ni inte klickar s r det ju bara att du tackar fr en trevlig middag och sen gr du sjlv tillbaka till ditt hotellrum. Resten av kvllen kan spenderas ensam med ex. ett bad och vin p hotellrummet. Eller vilka andra aktiviteter du brukar gra nr du unnar dig. P s vis s blir det ju ocks mindre stelt. Du ker till hotellet fr att ta hand om dig sjlv. Sen om du trffar ngon annan s blir det bara ett plus i kanten.

Ja det r vl s man fr gra. Jag r s ny p nykter-raggning s jag vet ingenting. Har ocks svrt fr kroppskontakt s jag tror att mitt kroppssprk omedvetet signalerar till alla att jag inte r intresserad.. Trots att jag kanske vore det. Har nyligen brjat fundera ver det.

Tror inte man kan stlla in en valfri stad dr, den knner vl av vilka som r i nrheten dr jag vistas bara. Och hotellrum och grejer r lite vl att ta i. D knns det vldigt serist. Sen r det ju inte gratis heller. Hotellvistelse utanfr jobb eller semester vore ju en dejt med en partner i mina gon.

Har brjat anvnda tinder nr jag ligger borta p jobb fr att det kanske finns lite roligt folk dr. n s lnge bara trffat en som min kollega matchade med nr han kollade min tinder. Jttetrevlig och inga fel p honom. Men han var otroligt nervs och s lngt ifrn min typ man bara kan komma. Blev bara mat den gngen.

Sen funderar jag lite.. Man ska ju anvnda gummi. Men nstan ingen av min erfarenhet (bara 1 person) har velat anvnda det. Jag har typ aldrig frgat heller d jag haft preventivmedel och tycker det r mer najs utan. Men har slutat med preventivmedel s nu mste det ju bli gummi. r det en generationsgrej eller har det blivit mer populrt att "alltid" kra utan?
Citera
2023-09-23, 13:39
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Ta p varandra sakta r vl en bra start ? vilken kille skulle neka en tjej o pilla drnere? en smygbg isf haha. Var inte rdd fr att prova du lr ju direkt mrka om en kille vill det eller inte. Man ska inte vara rdd att sga vad man tycker det mste nd vuxna mnniskor tla tycker jag.

Hahaha jag r smst p att lsa av folk.. Mrker aldrig om ngon raggar p mig frrn ngon talar om det en vecka senare..
Som jag skrev frut i ett inlgg s har jag lite svrt fr kroppskontakt och brukar bara vara pang p istllet. Om man sitter och ter tex. Vad r vanligt att man brjar med fr att visa intresse genom berring? Tflrta?
Citera
2023-09-23, 14:27
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Ja det r vl s man fr gra. Jag r s ny p nykter-raggning s jag vet ingenting. Har ocks svrt fr kroppskontakt s jag tror att mitt kroppssprk omedvetet signalerar till alla att jag inte r intresserad.. Trots att jag kanske vore det. Har nyligen brjat fundera ver det.

Tror inte man kan stlla in en valfri stad dr, den knner vl av vilka som r i nrheten dr jag vistas bara. Och hotellrum och grejer r lite vl att ta i. D knns det vldigt serist. Sen r det ju inte gratis heller. Hotellvistelse utanfr jobb eller semester vore ju en dejt med en partner i mina gon.

Har brjat anvnda tinder nr jag ligger borta p jobb fr att det kanske finns lite roligt folk dr. n s lnge bara trffat en som min kollega matchade med nr han kollade min tinder. Jttetrevlig och inga fel p honom. Men han var otroligt nervs och s lngt ifrn min typ man bara kan komma. Blev bara mat den gngen.

Sen funderar jag lite.. Man ska ju anvnda gummi. Men nstan ingen av min erfarenhet (bara 1 person) har velat anvnda det. Jag har typ aldrig frgat heller d jag haft preventivmedel och tycker det r mer najs utan. Men har slutat med preventivmedel s nu mste det ju bli gummi. r det en generationsgrej eller har det blivit mer populrt att "alltid" kra utan?

En absolut majoritet av tjejer frgar inte efter gummi oavsett generation enligt egen och mina vnners erfarenhet. Var vl under aidsvgen mnga var frsiktiga senast. Dock r det snyggt nr man gr det fr det visar p bra karaktr safty first oavsett kn.
Citera
2023-09-23, 14:52
Moderator
Amirons avatar
Smiley bortplockad ur rubriken

//Mod
Citera
2023-09-23, 15:09
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Har samma problem.. r less p ONS och r inte intresserad av en relation. Men r oerhrt sugen hela tiden. Fattar bara inte hur man hittar en kk p tex tinder? Lt sga att man matchar och bestmmer trff, sen d? Bara frga om han vill ligga? Nr man trffas knns det ju s otroligt stelt och tillgjort ocks..
Kemin lr ju stmma och attraktion ska finnas, men det r ju s mycket mer n s dr i brjan Jag blir s frvirrad.

Ni kan vl prata en del om frvntningar som ni har, och nskeml om vad denna match ska leda till, innan ni trffas?
D vet ni bda om ni sker samma sak, och sker han inte samma som dig s nskar du lycka till och sker vidare.
Om det verkar som att ni sker samma, dvs en kk, s kolla att ni r verens om hur ni tnker kring det, och stmmer det s kan ni trffas d ni pratat om hur ni vill ha det fr att se om kemin finns.

Finns kemi d ni vl ses och allt annat klaffar, fine, bara att tuta och kra.
Finns inte kemin, d vet ni det och kan ska vidare tills ni bda hittar det ni nskar.
Citera
2023-09-23, 15:18
Medlem
Citat:
Hahaha jag r smst p att lsa av folk.. Mrker aldrig om ngon raggar p mig frrn ngon talar om det en vecka senare..
Som jag skrev frut i ett inlgg s har jag lite svrt fr kroppskontakt och brukar bara vara pang p istllet. Om man sitter och ter tex. Vad r vanligt att man brjar med fr att visa intresse genom berring? Tflrta?

Pang p fungerar vl hur bra som helst? Jag kan bara tala av egen erfarenhet men om du visar tydligt att du vill ha sex s kommer mannen du frsker f i sng mest troligt bli kt, frutsatt att mannen finner dig attraktiv.
Nr vi mn blir kta s vill vi knulla.

Sen det hr med gummi. Jag erbjuder mig alltid att ha gummi och har inga problem att kra med det heller. Sen om kvinnan sger att det gr bra utan s kr jag grna utan. Sexet knns s mycket sknare d. Orgasmen blir ocks starkare fr min del nr man jag kan komma i fittan. Antar att det har att gra med biologin, det ska knnas bra att spruta dr. Sen r det viktigt att testa sig eftert om man har krt oskyddat. Man vill ju inte sprida nn skit. Helst skulle jag vilja hitta en kk som man klickar bra med och som man man bestmmer sig fr att bara vara med varandra. D kan man skert kra oskyddat.
Citera
2023-09-23, 22:28
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
En absolut majoritet av tjejer frgar inte efter gummi oavsett generation enligt egen och mina vnners erfarenhet. Var vl under aidsvgen mnga var frsiktiga senast. Dock r det snyggt nr man gr det fr det visar p bra karaktr safty first oavsett kn.
Jaha var det spass allts.. Knns ju som att tjejer r mer sugna p att anvnda sna n mn. Toppen att det ses som ngot positivt!
Citera
2023-09-23, 22:30
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ni kan vl prata en del om frvntningar som ni har, och nskeml om vad denna match ska leda till, innan ni trffas?
D vet ni bda om ni sker samma sak, och sker han inte samma som dig s nskar du lycka till och sker vidare.
Om det verkar som att ni sker samma, dvs en kk, s kolla att ni r verens om hur ni tnker kring det, och stmmer det s kan ni trffas d ni pratat om hur ni vill ha det fr att se om kemin finns.

Finns kemi d ni vl ses och allt annat klaffar, fine, bara att tuta och kra.
Finns inte kemin, d vet ni det och kan ska vidare tills ni bda hittar det ni nskar.
Ja det borde ju inte vara svrare n s egentligen! Nsta problem r vl att hitta personerna bara d. Hr finns inte jttestort utbud.. Satsar p att trffa ngon nr jag r p jobb.
Citera
2023-09-23, 22:35
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Pang p fungerar vl hur bra som helst? Jag kan bara tala av egen erfarenhet men om du visar tydligt att du vill ha sex s kommer mannen du frsker f i sng mest troligt bli kt, frutsatt att mannen finner dig attraktiv.
Nr vi mn blir kta s vill vi knulla.

Sen det hr med gummi. Jag erbjuder mig alltid att ha gummi och har inga problem att kra med det heller. Sen om kvinnan sger att det gr bra utan s kr jag grna utan. Sexet knns s mycket sknare d. Orgasmen blir ocks starkare fr min del nr man jag kan komma i fittan. Antar att det har att gra med biologin, det ska knnas bra att spruta dr. Sen r det viktigt att testa sig eftert om man har krt oskyddat. Man vill ju inte sprida nn skit. Helst skulle jag vilja hitta en kk som man klickar bra med och som man man bestmmer sig fr att bara vara med varandra. D kan man skert kra oskyddat.
Tycker du har helt rtt tnk. Hade nskat att fler hade samma tnk. Kr ocks helst utan men nu blir inget preventivmedel mer frrn jag har ngon att ligga regelbundet med.

Ja det hade vart toppen. Hitta ngon och man r bara med varandra. Och r den ena med ngon annan ja d fr man ju tala om det. Borde inte ta emot att gra det om kemin stmmer. Och plus om man kan va vnner ocks. Inte bsta kompisar kanske men r ju inte fel att kunna hnga se en serie bara eller nt. Som en ltsaspojkvn typ.
Citera
2023-09-23, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jalapeni
Jag har haft frhllanden sen jag var tonring som i princip verlappat varandra , nu har jag lmnat min kille i vras och hller typ p att d av sexbrist.
Hittade en kille p krogen i helgen och vi frskte ha sex men han hade druckit lite mycket 😅

Hur gr man?
Jag har aldrig ntdejtat r verkligen inte min grej , ska jag frga ngon snygging p gymmet kanske 😄
Eller fortstta leta p fester och krogen?

Skicka ett PM till mig. Det enklaste sttet.
Citera
2023-09-23, 22:38
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ja det borde ju inte vara svrare n s egentligen! Nsta problem r vl att hitta personerna bara d. Hr finns inte jttestort utbud.. Satsar p att trffa ngon nr jag r p jobb.

Nej, fr mig r det en bra taktik. Sen spelar det nog mindre roll p vilken arena du sker en man, s lnge du r tydlig vid kontakt men frst frgar vad han sker fr annars r risken att han anpassar sitt svar efter ditt. Lite strategi r sllan fel fr att undvika att slsa tid p dom som inte sker samma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in