2023-09-23, 13:28
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
krogen, hemma fester, tinder, darkside, på Ica, på facebook, på insta, på snap, på bibblan, de går o hitta vart som helst bara man e lite finurlig :P ja hitta min favvo kk när ja va lite full o snubbla på en trottoar o blev liggandes för ja orka inte kliva upp. så hör ja en tjej röst som säger hallå går de bra. o ja svara nä ja e död o hon skratta as mycke av nån anledning :P tror hon va lite full oxå då de va klockan 23 på en lördag. men hon "hjälpte" mig hem o ja erbjöd henne lite fylle käk i min lägenhet o sen låg vi. o båda tyckte att de kanske va bättre o ha nåt casual o sen dess har vi legat typ en gång i veckan minst =) så de e bara o improvisera när du ser en kk kandidat
Man får ju hoppas att du är bättre på att ha sex än vad du skriver och stavar. Förskräckligt dåligt!
Citera
2023-09-23, 13:35
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
2. "Tack för en trevlig stund men jag känner att jag inte vill gå vidare med det". Det är bara att säga hur du känner så artigt som möjligt. Om killen ändå blir sårad är inte ditt bekymmer, du har satt en gräns så det är bara för honom att acceptera det.

Kan man inte svajpa i en närliggande stad på Tinder då? Sedan när du har hittat en lämplig kandidat så stämmer ni träff på hotellet. Ni käkar middag ihop och då får du ju ett hum om det här är någon du vill ta med dig upp till rummet. Om ni inte klickar så är det ju bara att du tackar för en trevlig middag och sen går du själv tillbaka till ditt hotellrum. Resten av kvällen kan spenderas ensam med ex. ett bad och vin på hotellrummet. Eller vilka andra aktiviteter du brukar göra när du unnar dig. På så vis så blir det ju också mindre stelt. Du åker till hotellet för att ta hand om dig själv. Sen om du träffar någon annan så blir det bara ett plus i kanten.

Ja det är väl så man får göra. Jag är så ny på nykter-raggning så jag vet ingenting. Har också svårt för kroppskontakt så jag tror att mitt kroppsspråk omedvetet signalerar till alla att jag inte är intresserad.. Trots att jag kanske vore det. Har nyligen börjat fundera över det.

Tror inte man kan ställa in en valfri stad där, den känner väl av vilka som är i närheten där jag vistas bara. Och hotellrum och grejer är lite väl att ta i. Då känns det väldigt seriöst. Sen är det ju inte gratis heller. Hotellvistelse utanför jobb eller semester vore ju en dejt med en partner i mina ögon.

Har börjat använda tinder när jag ligger borta på jobb för att det kanske finns lite roligt folk där. Än så länge bara träffat en som min kollega matchade med när han kollade min tinder. Jättetrevlig och inga fel på honom. Men han var otroligt nervös och så långt ifrån min typ man bara kan komma. Blev bara mat den gången.

Sen funderar jag lite.. Man ska ju använda gummi. Men nästan ingen av min erfarenhet (bara 1 person) har velat använda det. Jag har typ aldrig frågat heller då jag haft preventivmedel och tycker det är mer najs utan. Men har slutat med preventivmedel så nu måste det ju bli gummi. Är det en generationsgrej eller har det blivit mer populärt att "alltid" köra utan?
Citera
2023-09-23, 13:39
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Ta på varandra sakta är väl en bra start ? vilken kille skulle neka en tjej o pilla därnere? en smygbög isf haha. Var inte rädd för att prova du lär ju direkt märka om en kille vill det eller inte. Man ska inte vara rädd att säga vad man tycker det måste ändå vuxna människor tåla tycker jag.

Hahaha jag är sämst på att läsa av folk.. Märker aldrig om någon raggar på mig förrän någon talar om det en vecka senare..
Som jag skrev förut i ett inlägg så har jag lite svårt för kroppskontakt och brukar bara vara pang på istället. Om man sitter och äter tex. Vad är vanligt att man börjar med för att visa intresse genom beröring? Tåflörta?
Citera
2023-09-23, 14:27
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Ja det är väl så man får göra. Jag är så ny på nykter-raggning så jag vet ingenting. Har också svårt för kroppskontakt så jag tror att mitt kroppsspråk omedvetet signalerar till alla att jag inte är intresserad.. Trots att jag kanske vore det. Har nyligen börjat fundera över det.

Tror inte man kan ställa in en valfri stad där, den känner väl av vilka som är i närheten där jag vistas bara. Och hotellrum och grejer är lite väl att ta i. Då känns det väldigt seriöst. Sen är det ju inte gratis heller. Hotellvistelse utanför jobb eller semester vore ju en dejt med en partner i mina ögon.

Har börjat använda tinder när jag ligger borta på jobb för att det kanske finns lite roligt folk där. Än så länge bara träffat en som min kollega matchade med när han kollade min tinder. Jättetrevlig och inga fel på honom. Men han var otroligt nervös och så långt ifrån min typ man bara kan komma. Blev bara mat den gången.

Sen funderar jag lite.. Man ska ju använda gummi. Men nästan ingen av min erfarenhet (bara 1 person) har velat använda det. Jag har typ aldrig frågat heller då jag haft preventivmedel och tycker det är mer najs utan. Men har slutat med preventivmedel så nu måste det ju bli gummi. Är det en generationsgrej eller har det blivit mer populärt att "alltid" köra utan?

En absolut majoritet av tjejer frågar inte efter gummi oavsett generation enligt egen och mina vänners erfarenhet. Var väl under aidsvågen många var försiktiga senast. Dock är det snyggt när man gör det för det visar på bra karaktär ” safty first” oavsett kön.
Citera
2023-09-23, 14:52
Moderator
Amirons avatar
Smiley bortplockad ur rubriken

//Mod
Citera
2023-09-23, 15:09
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Har samma problem.. Är less på ONS och är inte intresserad av en relation. Men är oerhört sugen hela tiden. Fattar bara inte hur man hittar en kk på tex tinder? Låt säga att man matchar och bestämmer träff, sen då? Bara fråga om han vill ligga? När man träffas känns det ju så otroligt stelt och tillgjort också..
Kemin lär ju stämma och attraktion ska finnas, men det är ju så mycket mer än så där i början Jag blir så förvirrad.

Ni kan väl prata en del om förväntningar som ni har, och önskemål om vad denna match ska leda till, innan ni träffas?
Då vet ni båda om ni söker samma sak, och söker han inte samma som dig så önskar du lycka till och söker vidare.
Om det verkar som att ni söker samma, dvs en kk, så kolla att ni är överens om hur ni tänker kring det, och stämmer det så kan ni träffas då ni pratat om hur ni vill ha det för att se om kemin finns.

Finns kemi då ni väl ses och allt annat klaffar, fine, bara att tuta och köra.
Finns inte kemin, då vet ni det och kan söka vidare tills ni båda hittar det ni önskar.
Citera
2023-09-23, 15:18
Medlem
Citat:
Hahaha jag är sämst på att läsa av folk.. Märker aldrig om någon raggar på mig förrän någon talar om det en vecka senare..
Som jag skrev förut i ett inlägg så har jag lite svårt för kroppskontakt och brukar bara vara pang på istället. Om man sitter och äter tex. Vad är vanligt att man börjar med för att visa intresse genom beröring? Tåflörta?

Pang på fungerar väl hur bra som helst? Jag kan bara tala av egen erfarenhet men om du visar tydligt att du vill ha sex så kommer mannen du försöker få i säng mest troligt bli kåt, förutsatt att mannen finner dig attraktiv.
När vi män blir kåta så vill vi knulla.

Sen det här med gummi. Jag erbjuder mig alltid att ha gummi och har inga problem att köra med det heller. Sen om kvinnan säger att det går bra utan så kör jag gärna utan. Sexet känns så mycket skönare då. Orgasmen blir också starkare för min del när man jag kan komma i fittan. Antar att det har att göra med biologin, det ska kännas bra att spruta där. Sen är det viktigt att testa sig efteråt om man har kört oskyddat. Man vill ju inte sprida nån skit. Helst skulle jag vilja hitta en kk som man klickar bra med och som man man bestämmer sig för att bara vara med varandra. Då kan man säkert köra oskyddat.
Citera
2023-09-23, 22:28
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
En absolut majoritet av tjejer frågar inte efter gummi oavsett generation enligt egen och mina vänners erfarenhet. Var väl under aidsvågen många var försiktiga senast. Dock är det snyggt när man gör det för det visar på bra karaktär ” safty first” oavsett kön.
Jaha var det såpass alltså.. Känns ju som att tjejer är mer sugna på att använda såna än män. Toppen att det ses som något positivt!
Citera
2023-09-23, 22:30
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ni kan väl prata en del om förväntningar som ni har, och önskemål om vad denna match ska leda till, innan ni träffas?
Då vet ni båda om ni söker samma sak, och söker han inte samma som dig så önskar du lycka till och söker vidare.
Om det verkar som att ni söker samma, dvs en kk, så kolla att ni är överens om hur ni tänker kring det, och stämmer det så kan ni träffas då ni pratat om hur ni vill ha det för att se om kemin finns.

Finns kemi då ni väl ses och allt annat klaffar, fine, bara att tuta och köra.
Finns inte kemin, då vet ni det och kan söka vidare tills ni båda hittar det ni önskar.
Ja det borde ju inte vara svårare än så egentligen! Nästa problem är väl att hitta personerna bara då. Här finns inte jättestort utbud.. Satsar på att träffa någon när jag är på jobb.
Citera
2023-09-23, 22:35
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Pang på fungerar väl hur bra som helst? Jag kan bara tala av egen erfarenhet men om du visar tydligt att du vill ha sex så kommer mannen du försöker få i säng mest troligt bli kåt, förutsatt att mannen finner dig attraktiv.
När vi män blir kåta så vill vi knulla.

Sen det här med gummi. Jag erbjuder mig alltid att ha gummi och har inga problem att köra med det heller. Sen om kvinnan säger att det går bra utan så kör jag gärna utan. Sexet känns så mycket skönare då. Orgasmen blir också starkare för min del när man jag kan komma i fittan. Antar att det har att göra med biologin, det ska kännas bra att spruta där. Sen är det viktigt att testa sig efteråt om man har kört oskyddat. Man vill ju inte sprida nån skit. Helst skulle jag vilja hitta en kk som man klickar bra med och som man man bestämmer sig för att bara vara med varandra. Då kan man säkert köra oskyddat.
Tycker du har helt rätt tänk. Hade önskat att fler hade samma tänk. Kör också helst utan men nu blir inget preventivmedel mer förrän jag har någon att ligga regelbundet med.

Ja det hade vart toppen. Hitta någon och man är bara med varandra. Och är den ena med någon annan ja då får man ju tala om det. Borde inte ta emot att göra det om kemin stämmer. Och plus om man kan va vänner också. Inte bästa kompisar kanske men är ju inte fel att kunna hänga å se en serie bara eller nåt. Som en låtsaspojkvän typ.
Citera
2023-09-23, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jalapeni
Jag har haft förhållanden sen jag var tonåring som i princip överlappat varandra , nu har jag lämnat min kille i våras och håller typ på att dö av sexbrist.
Hittade en kille på krogen i helgen och vi försökte ha sex men han hade druckit lite mycket 😅

Hur gör man?
Jag har aldrig nätdejtat är verkligen inte min grej , ska jag fråga någon snygging på gymmet kanske 😄
Eller fortsätta leta på fester och krogen?

Skicka ett PM till mig. Det enklaste sättet.
Citera
2023-09-23, 22:38
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ja det borde ju inte vara svårare än så egentligen! Nästa problem är väl att hitta personerna bara då. Här finns inte jättestort utbud.. Satsar på att träffa någon när jag är på jobb.

Nej, för mig är det en bra taktik. Sen spelar det nog mindre roll på vilken arena du söker en man, så länge du är tydlig vid kontakt men först frågar vad han söker för annars är risken att han anpassar sitt svar efter ditt. Lite strategi är sällan fel för att undvika att slösa tid på dom som inte söker samma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in